بتمن علیه سوپرمن: خشم سوپرمن از رقیب دیرینه

کمپانی برادران وارنر به تازگی کیلیپی کوتاه از فیلم بتمن علیه سوپرمن ( Batman v Superman ) پیش از آغاز آخرین قسمت نیم فصل سریال گاتهام ( Gotham ) منتشر کرده است که در آن سوپرمن را به حدی عصبانی است که ما تا حالا وی را اینگونه ندیده بودیم.به گزارش کلیک،در عکس زیر به نظر می رسد بتمن به همراه چند نفر دیگر در سلولی زیر زمینی زنجیر شده اند.

بتمن علیه سوپرمن: خشم سوپرمن از رقیب دیرینه

به گزارش کلیک،در عکس زیر به نظر می رسد بتمن به همراه چند نفر دیگر در سلولی زیر زمینی زنجیر شده اند.

batman-v-superman

batman-ben-affleck نگاه خشمگین بتمن کم از سوپرمن ندارد

پس از مدتی کوتاه سوپر من در حالی که بسیار عصبانی است و ماسک بتمن را در دست دارد وارد می شود.

superman-man-of-steel

batman-mask

این تیزر بسیار کوتاه در واقع آماده سازی بود، برای اینکه قرار است تریلر دوم فیلم در روز چهارشنبه در برنامه " جیمی کمل! " منتشر شود.

از سلولی که بتمن و همراهانش در آن زندانی هستند درتریلر اول صحنه هایی مشاهده شد که به نظر می رسید سوپرمن برای خود ارتشی دست و پا کرده است.

superman-miliary

حالا چرا سوپرمن بتمن را دستگیر کرده و انقدر از دست او عصبانی است؟

بهترین حدس ما این است که هیچ کدام از این اتفاق ها نیافتد و همه اینها یک رویا باشد. رویایی که بتمن یا سوپرمن می توانند ببینند.

از بازیگران فیلم پیش روی مهم کمپانی برادران وارنر می توان به بن افلک در نقش بتمن، هنری کویل در نقش سوپرمن که دومین تجربه وی در این نقش می باشد و گال گدوت در نقش وندر وومن که او هم در حال ساخت فیلم مستقل این شخصیت محبوب دنیای دی سی می باشد و به نوعی می توان گفت طرفداران پروپا قرص دنیای دی سی بعد از سال های زیاد به آرزوی خود رسیده اند. کارگردانی فیلم هم بر عهده زک اسنایدر می باشد.

فیلم بتمن علیه سوپرمن قرار است 15 مارچ 2016 در سینماهای امریکا و سراسر جهان در کیفیت های دو بعدی، سه بعدی و آی ماکس اکران شود.

ارسال نظر