Battalion 1944 بیش از بودجه مورد نیاز خود را کسب کرد

در اوایل ماه میلادی جاری، شعبه بریتانیا استودیوی بالک هد از بازی جدید شوتر Battalion 1944 رونمایی کرد. سازندگان این بازی در وب سایت معتبر کیک استارتز کمپینی راه اندازی کردند که به کمک این کمپین بتوانند بودجه مورد نیاز برای ساخت و عرضه بازی Battalion 1944 را به دست بیاورند. استودیوی بولک هد در ابتدای کار بودجه مورد نیاز برای ساخت این بازی را 100 هزار یورو اعلام کرده بود که این بودجه در سه روز اول آغاز کمپین رسمی این بازی تامین شد! بر اساس اطلاعات قابل دسترس، در حالی که دو هفته به اتمام فعالیت کمپین Battalion 1944 در کیک استارتز زمان باقی مانده، این بازی توانسته بیش از 300 هزار دلار جمع آوری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Battalion 1944 بیش از بودجه مورد نیاز خود را کسب کرد

سازندگان این بازی در وب سایت معتبر کیک استارتز کمپینی راه اندازی کردند که به کمک این کمپین بتوانند بودجه مورد نیاز برای ساخت و عرضه بازی Battalion 1944 را به دست بیاورند. استودیوی بولک هد در ابتدای کار بودجه مورد نیاز برای ساخت این بازی را 100 هزار یورو اعلام کرده بود که این بودجه در سه روز اول آغاز کمپین رسمی این بازی تامین شد! بر اساس اطلاعات قابل دسترس، در حالی که دو هفته به اتمام فعالیت کمپین Battalion 1944 در کیک استارتز زمان باقی مانده، این بازی توانسته بیش از 300 هزار دلار جمع آوری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، استودیوی بولک هد بودجه لازم برای ساخت این بازی را به صورت دقیق 142 هزار دلار (100 هزار یورو) تعیین کرده بود که این بازی مورد استقبال بسیاری از گیمرها و کاربران قرار گرفت و همان طور که در بالا اشاره کردیم، پس از گذشت سه روز از فعالیت این کمپین، بودجه مورد نیاز این بازی تامین شد. فعالیت این کمپین تا تاریخ 3 مارس سال میلادی جاری ادامه خواهد داشت و در حال حاضر این بازی بیش از 7 هزار حامی پیدا کرده که این 7 هزار حامی تا به امروز مبلغ 307 هزار و 579 دلار را برای ساخت این بازی پرداخت کرده اند.

هم اکنون که بازی Battalion 1944 بیش از دو برابر بودجه مورد نیاز خودش را به دست آورده، بسیاری از گیمرها منتظر انتشار خبرهایی در خصوص برنامه های استودیوی بولک هد هستند که سازندگان چه برنامه ای برای گسترش این بازی جنگ جهانی در سر دارند. متاسفانه استودیوی بولک هد هنوز از برنامه های خودش حرفی به میان نیاورده و تنها از کلمه "فوق العاده" استفاده کرده است.

شعبه بریتانیا استودیوی بولک هد در وب سایت کیک استارتز نوشته است:

فعلا بر روی ساخت و عرضه محتوای بیشتر و گسترش بازی Battalion 1944 کار نمی کنیم. ما برای این کار برنامه ریزی کرده ایم و در در حال حاضر بر روی برنامه اصلی خودمان (ساخت و پیشرفت روند بازی Battalion 1944) تمرکز داریم. ما به گیمرها و کاربران وعده های توخالی نمی دهیم و همین خاطر مشغول ساخت تصاویر و ویدیویی هایی از بازی هستیم که گیمرها روند پیشرفت کیفیت بازی را با چشم مشاهده کنند.

شما می توانید با پرداخت حداقل 14 یورو (21 دلار) یکی از حامیان بازی Battalion 1944 شوید که کمپانی بولک هد در ازای حمایت شما، در زمان انتشار این بازی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

استودیوی بولک هد برای ساخت بازی Battalion 1944 در حال حاضر از موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 استفاده کرده تا محیط واقعی از جنگ جهانی دوم را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. داستان اصلی این بازی قرار است جنگ های Carentan و Bastogne باشد و گیمرها در این نبردها، می توانند با یکدیگر مبارزه کنند. تمامی سلاح ها، خودروها و... همانند زمان جنگ جهانی دوم خواهد بود و گیمرها با سلاح هایی همچون Kar98, M1 Garand, و Thompson دشمنان خود را از بین می برند. سازندگان در زمان معرفی این بازی، از بخشی به نام BattleRank سخن گفتند که به کمک این بخش گیمرها می توانند با سایر بازی بازهای جهان ارتباط برقرار کنند و به کمک یکدیگر یک گردان تشکیل دهند. این گردان ها در فصل های مختلف به صورت تیمی با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت و در ازای پیروری، امتیازاتی را دریافت می کنند که سرانجام به بهترین گردان ها، جوایزی (داخل بازی) به تک تک بازیکن های گردان اعطا می شوند.

هنوز تاریخ انتشار این بازی پرطرفدار مشخص نشده است ولی انتظار می رود که در ماه مارس سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شود.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص تامین بودجه بازی Battalion 1944 چیست؟ آیا شما یکی از حامیان و طرفداران بازی Battalion 1944 هستید؟ به نظر شما تا پایان فعالیت کمپین، بازی Battalion 1944 چه میزان بودجه جمع آوری خواهد کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در همین پست به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر