نام سرویس Battle.net تغییر کرد

کمپانی نامدار بلیزارد در جدیدترین بروز رسانی نرم افزار بتل نت، نام این برنامه را به بلیزارد اپ تغییر داد. این شرکت از گذشته نه چندان دور در حال تغییر نام بتل نت می باشد و با تغییر نام نرم افزار Battle.net به بلیزارد اپ، یک قدم بزرگی در این راه برداشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نام سرویس Battle.net تغییر کرد

این شرکت از گذشته نه چندان دور در حال تغییر نام بتل نت می باشد و با تغییر نام نرم افزار Battle.net به بلیزارد اپ، یک قدم بزرگی در این راه برداشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، از دو دهه پیش کمپانی بلیزارد انترتینمنت گام های خود را برای حذف برند بتل نت برداشت به طوری که با گذشت زمان، کم کم شاهد استفاده کمتر از این نام تجاری بودیم. چندی پیش این کمپانی با انتشار بروز رسانی شماره ۲٫۵٫۰ نرم افزار بتل نت، این نام تجاری را برای همیشه از بین برد و نام جدیدی را جایگزین این نرم افزار کرد! نام جدیدی که برای نرم افزار بتل نت در نظر گرفته شده است، بلیزارد اپ نام دارد که هم اکنون در وب سایت رسمی کمپانی بلیزارد قابل دانلود می باشد.

همان طور که گفته شد، سال میلادی گذشته کمپانی بلیزارد انترتیمنت به طور رسمی از حذف برند بتل نت خبر داد. بروز رسانی شماره ۲٫۵٫۰ بر خلاف تغییر نام تجاری این برنامه، تغییرات خاصی در طراحی و قوانین آن ایجاد نشده و همچنان ظاهر و طراحی قبلی خود را حفظ کرده است. به عبارت دیگر، بخش های دانلود بازی، بروز رسانی عناوین ویدیویی و ... همانند نسخه های پیشین می باشد و کاربران به راحتی می توانند این نرم افزار را مدیریت کنند. گفتنی است در این بروز رسانی، دو بخش جدیدی به نام های بلیزارد استریمینگ (Blizzard Streaming) و صدای بلیزارد (Blizzard Voice) به برنامه بلیزارد اپ اضافه شدند که در آن کاربران و بازی بازان قادر به استریم کردن عناوین ویدیویی خود در این شبکه خواهند بود.

کمپانی بلیزارد انترتیمنت در خصوص تغییر نام تجاری Battle.net به بلیزارد اپ صحبت کرد. سازندگان و اعضای این شرکت مدعی هستند که نام تجاری بتل نت باعث ایجاد دوگانگی در میان بازیکنان و کاربران شده و آن ها را کمی گیج کرده است چرا که نام کمپانی با نام سرویس ارائه دهنده عناوین یکی نیست. این شرکت در این زمینه توضیح داد:

زمانی که ما برند بتل نت را خلق کردیم، ایده اصلی ما این بود که سرویس آنلاین عناوین ویدیویی ای را طراحی کنیم که قابلیت ها و امکانات فراوانی داشته باشد و فضای خوبی میان بازی ها ایجاد کند. از این رو ما تمام تمرکز خود را بر روی اینکه چه قابلیت ها و امکاناتی را در این سرویس ویژه طراحی کنیم و طرز کار آن چگونه خواهد بود، قرار دادیم! این کار ما شامل نام گذاری سرویس نیز می شد و ما نام بتل نت را انتخاب کردیم. با گذشت زمان متوجه شدیم که کاربران ما دچار دوگانگی شده اند. چرا که ما از دو نام تجاری استفاده کردیم. یکی بلیزارد که نام کمپانیست و دیگری بتل نت! همین اتفاق کاربران ما را کمی گیج کرد و ما از این موضوع باخبر بودیم. از آن جا که قابلیت های زیادی به سرویس بتل نت اضافه شده و هم اکنون این سرویس جز سرویس های بزرگ بازی های ویدیویی به شمار می رود، تصمیم گرفتیم که هویت جدیدی به آن اختصاص دهیم. به همین علت ما نام تجاری بتل نت را برای همیشه از بین بردیم و نام بلیزارد اپ را جایگزین آن کردیم.

از جدیدترین عناوین ویدیویی شبکه بلیزارد اپ می توان به بازی فوق العاده جذاب Overwatch اشاره کرد. این بازی ویدیویی آنلاین که محور اصلی آن مبارزه میدانی (مولتی پلیر یا چند نفره) است، در تاریخ ۲۴ می سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی توانست رکورد پرفروش ترین بازی سال ۲۰۱۶ بکشند و این لقب را از آن خود کند. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تغییر نام تجاری بتل نت به بلیزارد اپ چیست؟ آیا این اقدام کمپانی بلیزارد انترتیمنت را تحسین می کنید؟ آیا شما هم دچار دوگانگی شده اید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر