اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 منتشر شد

اولین بسته الحاقی بازی پرطرفدار بتلفیلد ۱ تحت عنوان They Shall Not Pass توسط دو کمپانی الکترونیک آرتز و دایس برای تمامی کاربران بازی منتشر گردید. از امروز خریداران نسخه سیزن پس بازی Battlefield 1 به صورت رایگان به این بسته گسترش دهنده دسترسی خواهند داشت و سایر بازیکنان نیز برای دسترسی به آن، باید مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار پرداخت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 منتشر شد

از امروز خریداران نسخه سیزن پس بازی Battlefield 1 به صورت رایگان به این بسته گسترش دهنده دسترسی خواهند داشت و سایر بازیکنان نیز برای دسترسی به آن، باید مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار پرداخت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک ، همانند سایر عناوین ویدیویی استودیوی دایس نیز پس از انتشار بازی بتلفیلد ۱ به سراغ طراحی و ساخت بسته الحاقی برای این عنوان رفت. در اواخر سال میلادی گذشته کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی از اولین بسته گسترده دهنده یا همان دی ال سی این بازی پرطرفدار با نام They Shall Not Pass رونمایی کرد. بنا به گفته سازندگان، این بسته الحاقی بازیکنان را به کشور فرانسه می برد و در منطقه آتش زده جنگی و پوشیده از گل های رز، مبارزات جنگ جهانی اول را به تصویر خواهد کشاند. همچنین نیروهای کشور فرانسه، دو اپراتور جدید، تانک Char 2C Behemoth، شش اسحله جدید قابل خرید و مد جدید بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی به نام Frontlines در این دی ال سی به بازی اضافه خواهند شد.

بسته الحاقی They Shall Not Pass بازی بتلفیلد ۱ در تاریخ ۱۳ مارس امسال (مصادف با ۲۳ اسفند سال ۹۵) در اختیار کاربران پرمیوم (Premium) بازی Battlefield 1 قرار گرفت. حال با گذشت بیش از ۱۵ روز، این دی ال سی برای همه کاربران و بازیکنان بازی منتشر شد. اگر شما نسخه سیزن پس (Season Pass) این عنوان ویدیویی را خریداری کرده باشید، کافیست در شبکه های اورجین، پلی استیشن استور و یا ایکس باکس لایو به صفحه بسته They Shall Not Pass مراجعه و محتویات آن را دریافت کنید. در غیر این صورت، برای استفاده از محتویات این دی ال سی، باید مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار پرداخت نمایید.

شایان به ذکر است کاربران عضو دو سرویس الکترونیک آرتز اکسس (EA Access) و اوریجین اکسس (Origin Access) که به ترتیب مختص دو پلتفرم ایکس باکس وان و رایانه شخصی هستند، می توانند این بسته الحاقی را با تخفیف ۱۰ درصدی خریداری کنند. قیمت این بسته پس از اعمال تخفیف ۱۰ درصدی، چیزی در حدود ۱۳٫۵۰ دلار می شود.

گفتنی است سه بسته الحاقی دیگر در آینده نه چندان دور برای بازی بتلفیلد ۱ عرضه خواهد شد که در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق این محتویات مشخص نشده است. بسته الحاقی دوم این عنوان، In The Name of The Tsar نام دارد که در این دی ال سی بازیکنان کنترل ارتش روسیه را برعهده خواهند گرفت. به علاوه سواره نظام های جدید و دو نقشه بزرگ دیگر با نام Albion و Brusilov به بازی اصلی افزوده خواهد شد. بسته گسترش دهنده سوم بازی بتلفیلد ۱، با نام Turning Tides شناخته می شود که یک تجربه منحصر به فردی را برای بازیکنان و طرفداران به ارمغان می آورد. در این بسته الحاقی، از مبارزه بر روی خاک های پر از خون دور خواهید شد و در اعماق دریا و سواحل جنگ زده Gallipoli با دشمنان خود مبارزه خواهید کرد. بسته الحاقی چهارم که آخرین بسته الحاقی بازی به شمار می رود، تحت عنوان Apocalypse، صحنه های دردناک و غم انگیز جنگ جهانی اول را به تصویر خواهد کشید.

بازی بتلفیلد ۱ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ مصادف با ۳۰ مهر سال ۱۳۹۵ برای کنسول های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 چیست؟ به نظر شما آیا این بسته گسترش دهنده ارزش خرید دارد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر