نسخه جدید بازی «بتلفیلد» سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

رسانه کلیک - شرکت «الکترونیک آرتس» در گزارش مالی سال ۲۰۱۹ خود به عرضه نسخه جدیدی از بازی بتلفیلد (Battlefield) اشاره کرده است تا در کنار عناوینی مانند آنتم (Anthem) روانه بازار شود.

نسخه جدید بازی «بتلفیلد» سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

بازی بتلفیلد ۱ در سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های خانگی و رایانه شخصی عرضه شد و توانست به فروش بسیار خوبی نیز برسد. با این حال، سال جدید مالی شرکت الکترونیک آرتس نیاز به عناوین شاخص دارد تا بتواند موفقیت مالی به همراه داشته باشد. یکی از این عناوین، نسخه بعدی از سری بتلفیلد است که احتمالا توسط استودیوی محبوب DICE در حال ساخت است.

بازی جدید از سری بتلفیلد در سال مالی ۲۰۱۹ از سوی شرکت الکترونیک آرتس عرضه می‌شود. این زمان به عبارتی از ۱ آوریل ۲۰۱۸ (۱۲ فروردین ۱۳۹۷) شروع شده و در ۳۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۱ فروردین ۱۳۹۸) خاتمه می‌یابد.

در گزارش مالی تایید شد که بازی جدید از سری بتلفیلد همزمان با بازی آنتم عرضه می‌شود. آنتم، یک بازی شوتر جهان مشترک است که توسط استودیوی بایوور توسعه داده شده و برای رقابت با سری بازی Destiny عرضه می‌شود. بازی آنتم از سرویس‌های مختلف لایو و ریزتراکنش نیز بهره می‌برد و گیمرها می‌توانند با پرداخت پول به امکانات و تجهیزات مختلفی دسترسی داشته باشند.

بلیک جورگنسن ، مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتس، در مصاحبه‌ای گفت: «هسته اصلی سال مالی ۲۰۱۹ را عناوین ورزشی و سرویس‌های لایو مرتبط با آنها تشکیل می‌دهند. علاوه بر آن می‌توان به سرویس‌های لایو بازی Star Wars Battlefront II نیز اشاره کرد. بازی جدیدی از سری بتلفیلد و بازی آنتم در سبک اکشن برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده‌اند».

وی افزود: «ما بازی‌های جدیدی برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کنیم تا بتوانیم تجربه‌ای عمیق‌تر به گیمرها ارائه داده و درآمد بیشتری نیز داشته باشیم».

جورگنسن تلاش کرد تا سرویس ریزتراکنش را به عنوان یکی از هسته‌های خدمات الکترونیک آرتس بیان کند. البته این موضوع قابل درک است. این شرکت توانسته درآمد کلانی از ریزتراکنش داشته باشد که به‌ صورت بسته‌های الحاقی، حق عضویت، محتوای درون‌بازی و موارد دیگر در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

چارت گزارش مالی سال ۲۰۱۸ الکترونیک آرتس چارت گزارش مالی سال ۲۰۱۸ الکترونیک آرتس

طبق گفته‌های جورگنسن، سرویس‌های لایو که سرویس‌های لایو گوشی‌های هوشمند نیز شامل آنها می‌شود نیمی از درآمد شرکت الکترونیک آرتس در ۱۲ ماه گذشته را تشکیل داده است. این در حالی است که یک چهارم درآمد این شرکت از فروش عناوین ورزشی است و یک چهارم درآمد باقی مانده دیگر نیز میان عناوین دیگر الکترونیک آرتس تقسیم می‌شود.

جورگنسن یادآور شد: «سرویس‌های لایو ما در حال گسترش هستند و انتظار داریم با افزایش درآمد ۱۰ الی ۱۵ درصدی این سرویس‌ها همراه باشیم. ما نسبت به روند رشدمان و تاثیری که روی سال مالی ۲۰۱۹ خواهد گذاشت، هیجان‌زده هستیم».

ارسال نظر