زمزمه هایی از حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 به گوش می رسد!

رسانه کلیک - وب سایت «ونچربیت» به تازگی در جدیدترین مقاله خود از وجود حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 خبر داد که بر اساس آن، این حالت هم اکنون در فاز آزمایشی و اولیه به سر می برد و در صورت دستیابی به نتیجه مطلوب، پس از انتشار بازی به بخش چند نفره آن اضافه می شود.

زمزمه هایی از حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 به گوش می رسد!

بی شک، نسخه بعدی سری بتلفیلد یکی از مورد انتظارترین بازی های سال جاری میلادی به شمار می رود که متاسفانه هنوز به طور کامل توسط شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی سازنده آن، دایس ، معرفی نشده است. با این حال، هر روز که به برگزاری مراسم E3 2018 و کنفرانس رسمی شرکت الکترونیک آرتز نزدیک می شویم، به تعداد شایعات و گزارش های پیرامون این عنوان ویدیویی افزوده می شود و سازندگان همچنان در قبال این خبرها سکوت کرده و اطلاعاتی در زمینه گیم پلی، داستان و دوره زمانی بازی ارائه نمی کنند.

اواسط اسفند ماه سال گذشته (96) بود که وب سایت گیمزبیت بر اساس مدارک به دست آمده مدعی شد نسخه بعدی سری بتلفیلد تحت عنوان Battlefield V به مانند بازی پرطرفدار و محبوب Call of Duty: WWII روایت گر جنگ جهانی دوم است و در اواخر پاییز سال جاری میلادی به دست طرفداران و بازیکنان می رسد. هرچند این ادعا هنوز به عنوان یک شایعه در اغلب رسانه های خارجی منتشر شده است.

چندی پیش یک منبع غیر رسمی از وجود حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 خبر داد که صحت این ادعا چندان دور از انتظار نیست! از آنجا که این روزها حالت بتل رویال (Battle Royale) یکی از محبوب ترین حالت های بخش چند نفره آنلاین عناوین ویدیویی است و حتی دو بازی پرمخاطب پابجی و Fortnite به لطف ارائه این حالت و گیم پلی جذاب و هیجان انگیز به موفقیت های بسیار بزرگی دست یافتند، وجود حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 اتفاق عجیبی نیست.

چنانچه اخبار دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به پاس حالت بتل رویال توانست رکورد بیشترین تعداد بازیکنان همزمان شبکه استیم را جا به جا کند و هم اکنون به عنوان بهترین بازی چند نفره آنلاین سال میلادی 2017 شناخته می شود.

حال، به نظر می رسد این موضوع باعث شده تا استودیوی دایس نیز به دنبال ساخت و توسعه حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 باشد تا بخش چند نفره محبوب این مجموعه پس از سالیان سال دست خوش تغییرات بزرگی شود و حالت محبوب تازه ای را برای بازیکنان و طرفداران خود به ارمغان بیاورد.

رسانه «ونچربیت» (Venture Beat) در خصوص وجود حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 اظهار داشت: «استودیوی دایس هم اکنون در حال بررسی چگونگی ایجاد، خلق و عملکرد این حالت بزرگ به کمک موتورهای سازنده فعلی خود است. این استودیو تا به امروز به طور دقیق و کامل این حالت را برای نسخه بعدی سری بتلفیلد خلق نکرده و حالت بتل رویال این عنوان هنوز در فاز آزمایشی و اولیه قرار دارد».

این وب سایت در ادامه اعلام کرد: «چنانچه ساخت و توسعه حالت رویال بتل بازی بدون هیچ مشکل و ایرادی پیش برود، این حالت در زمان انتشار بازی Battlefield آماده نخواهد شد».

این بدان معنا است که نسخه جدید عنوان ویدیویی بتلفیلد در زمان انتشار دارای حالت Battle Royale نخواهد بود و سازندگان بعدها این حالت را در قالب یک به‌روز رسان بزرگ به نسخه کامل بازی اضافه می کنند. حال سوالی که می تواند ذهن هواداران را به خود مشغول کند، این است که آیا این حالت به صورت رایگان در اختیار کلیه کاربران و بازیکنان قرار می گیرد و یا تنها مختص خریداران سیزن پس بازی خواهد بود؟

البته، فراموش نکنید تمامی ادعای فوق توسط منابع غیر رسمی منتشر شده اند و با توجه به اینکه شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی دایس هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده اند، این گزارش هنوز در حد یک شایعه باقی می ماند.

از طرف دیگر، ظاهرا رقیب دیرینه سری بتلفیلد یعنی Call of Duty در سال جاری متفاوت تر از همیشه در صحنه حاضر می شود. بنا به جدیدترین شایعات، بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 4 که برای عرضه در اوایل پاییز سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است، دارای بخش تک نفره داستانی نیست و در عوض، استودیوی تری آرک برای اولین بار در این مجموعه پرطرفدار حالت بتل رویال را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

اخیرا وب سایت معتبر پالیگان اعلام کرده است که استودیوی تری آرک به دلیل کمبود وقت در ساخت بازی «کالاف دیوتی: بلک اپس 4»، به اجبار بخش تک نفره داستانی را از این عنوان حذف کرده و در عوض به دنبال ساخت و توسعه حالت بتل رویال برای بخش چند نفره آنلاین بازی است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

با این وجود، با توجه به محبوبیت بیش از اندازه حالت بتل رویال و افزایش تعداد علاقه مندان و گیمرهای چنین عناوینی، به نظر می رسد این حالت در آینده نه چندان دور به یکی از حالت های ثابت و اصلی بازی های چند نفره آنلاین تبدیل شود.

ناگفته نماند؛ کنفرانس رسمی شرکت الکترونیک آرتز در رویداد بزرگ E3 2018 ساعت 10:30 دقیقه بعد از ظهر روز شنبه 19 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 11 صبح روز 9 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در سالن The Hollywood Palladium واقع در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. این کنفرانس از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، پلی استیشن نتورک، ایکس باکس لایو و غیره به صورت زنده و رایگان قابل مشاهده خواهد بود. همچنین، رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیم را به صورت زنده و کامل پوشش می دهد.

شکی نیست که شرکت الکترونیک آرتز در این کنفرانس ضمن رونمایی از بازی های ورزشی جدید خود، به معرفی کامل نسخه بعدی سری Battlefield می پردازد. پیش بینی می شود تیزر اولیه این بازی مورد انتظار چند روز زودتر از برگزاری این مراسم در سراسر فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود. در هر صورت، باید چند هفته ای برای رونمایی رسمی از این عنوان ویدیویی و انتشار اطلاعات صحیح در خصوص گیم پلی و دوره زمانی آن منتظر بمانید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با وجود حالت بتل رویال در بازی Battlefield 5 چیست؟ به نظر شما، آیا دو عنوان ویدیویی بتلفیلد 5 و کالاف دیوتی بلک اپس 4 شامل این حالت جذاب و هیجان انگیز خواهند بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر