تماشا کنید: تریلر جدید بازی Battlefield V شما را میخکوب می کند!

رسانه کلیک - چندی پیش شرکت الکترونیک آرتز با همکاری استودیوی «دایس» تریلر جدید بازی Battlefield V را منتشر کرد. این ویدیو به نمایش بخش داستانی و تک نفره این عنوان ویدیویی مورد انتظار می پردازد.

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Battlefield V شما را میخکوب می کند!

زمان زیادی به انتشار جدیدترین نسخه مجموعه پرطرفدار «بتلفیلد» به نام Battlefield V باقی نمانده است. این عنوان ویدیویی مورد انتظار در اواخر ماه آینده به دست طرفداران و بازیکنان می رسد. حال از آنجا که رقیب دیرینه این مجموعه چندی پیش تحت عنوان «کالاف دیوتی: بلک اپس 4» به بازار عرضه شد و با توجه به اینکه این عنوان ویدیویی فاقد بخش داستانی و تک نفره بوده و تنها بر روی بخش چند نفره آنلاین و حالت بتل رویال تمرکز کرده است، شرکت الکترونیک آرتز از موقعیت و فرصت پیش آمده استفاده کرد و با انتشار تریلر جدید بازی Battlefield V که صرفا بخش داستانی و تک نفره این اثر را نمایش می دهد، خط و نشانی برای رقیب خود کشید!

در بخش داستانی بازی «بتلفیلد V» با ناگفته های دوران جنگ جهانی دوم آشنا می شوید!

بخش داستانی و تک نفره بازی «بتلفیلد V» مانند نسخه قبلی خود صحنه ها و لحظات تلخ و شیرین باخت و پیروزی دوران جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد. در این بخش بازی که به اصطلاح War Stories نامیده می شود، شما بار دیگر با شخصیت ها و کاراکترهای متفاوت، زمان ها و نبردهای مختلف جنگ جهانی دوم را تجربه می کنید و بیشتر از پیش با حوادث و اتفاقات دردناک این جنگ خونین و تاریخی آشنا خواهید شد.

در همین رابطه، شرکت الکترونیک آرتز و دایس بر این باورند که بخش داستانی بازی Battlefield V مشابه هیچ کدام یک از بازی های جنگ جهانی دوم نیست و سازندگان بیشتر بر روی ناگفته های این جنگ تمرکز کرده اند. از این رو، به نظر می رسد که بخش تک نفره و داستانی عنوان ویدیویی بتلفیلد V متفاوت با هر عنوان دیگری بوده و در صورتی که استودیوی دایس با مهارت خاص خود در کنار ارائه گیم پلی هیجان انگیز، یک داستان عالی و درگیر کننده ای را روایت کند، بدون هیچ شک و تردیدی این بخش بازیکنان و گیمرهای زیادی را به خود سرگرم می کند و حتی این عنوان ویدیویی می تواند از نبود بخش داستانی در بازی Call of Duty Black Ops 4 بهترین استفاده را بکند.

تریلر جدید بازی Battlefield V

شرکت الکترونیک آرتز در این خصوص می گوید:

داستان ها و اتفاقات ناگفته دوران تلخ جنگ جهانی دوم را در بخش داستانی و تک نفره بازی Battlefield V کشف کنید.

همچنین، در کنار انتشار تریلر جدید بازی Battlefield V و نمایش سینماتیک بخش داستانی، شرکت الکترونیک آرتز اطلاعات و جزئیات بیشتری در این باره ارائه کرد. آن طور که به نظر می رسد، بخش داستانی بازی شامل ماموریت ها و مراحل مختلفی نظیر مقابله با نیروهای ارتش اشغالگر آلمان ها در کشور نروژ، نفوذ به پشت خط دشمن و حمله و مبارزه در محیط ها و مناطق کوهستانی برفی، صحرایی و جنگلی می شود.

استودیوی دایس در این باره توضیح می دهد:

در بخش Nordlys بازی، با نیروهای اشغالگر نازی ها [آلمان] در کشور نروژ مقابله کنید. در بخش Under No Flag بازی هم به عنوان یک سرباز معمولی انگلیسی، به پشت خط دشمن حمله کنید. در بخش Tirailleur، برای خانه ای که تا به حال آن را ندیده اید، مبارزه کنید. سپس در بخش The Last Tiger بازی که این حالت در ماه دسامبر سال جاری میلادی در دسترس قرار می گیرد، به گروه Tiger I ملحق شوید. این گروه سوال هایی در رابطه با دلیل مبارزه ها و جنگ جهانی دوم مطرح می کند.

در این تریلر دو دقیقه ای، صحنه های دلخراش و همچنین دلسوزی سربازان در دوران جنگ جهانی دوم به چشم می خورد و در کنار آن ها، شاهد مبارزه هواپیماهای جنگی، کشتی ها و تانک ها در محیط های گوناگون از جمله مناطق دریایی و صحرایی هستیم که اوج هیجان و جذابیت عنوان ویدیویی Battlefield V را به نمایش می گذارد. هرچند، تریلر منتشر شده یک ویدیوی سینماتیک بوده و بدین خاطر نمی توان در خصوص گیم پلی بازی اظهار نظر کرد.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین تریلر جدید بازی Battlefield V دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود این ویدیو با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

عنوان ویدیویی مورد انتظار Battlefield V در ابتدا برای عرضه در روز سه شنبه بیست و چهارم مهر ماه امسال (16 اکتبر سال جاری میلادی) برنامه ریزی شده بود. متاسفانه، بنا به دلایل نامشخصی که شرکت الکترونیک آرتز از افشای آن خودداری کرد، این عنوان با یک ماه تاخیر، در روز سه شنبه بیست و نهم آبان ماه سال جاری (20 نوامبر سال میلادی 2018) روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

همچنین، در حال حاضر نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس بازی به ترتیب با قیمت 59.99 دلار و 79.99 دلار در فروشگاه های ایکس باکس لایو، پلی استیشن استور و اوریجین به فروش می رسد. خوشبختانه، نسخه جنگ جهانی دوم مجموعه بتلفیلد اشتباهات نسخه قبلی خود را تکرار نکرده و این عنوان شامل نسخه سیزن پس نمی شود. به بیان ساده تر، شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی دایس تمامی بسته های الحاقی و محتویات گسترش دهنده این عنوان ویدیویی را به صورت رایگان در اختیار کلیه بازیکنان و کاربران قرار می دهند و بدین خاطر، بر خلاف بازی Battlefield 1، شاهد تفکیک گیمرها و جامعه کاربری بازی نخواهیم بود.

حال، دیدگاه شما در رابطه با تریلر جدید بازی Battlefield V چیست؟ به نظر شما، آیا نبود بخش داستانی در تازه ترین نسخه مجموعه کالاف دیوتی می تواند موفقیت بازی بتلفیلد V را آسان و تسریع کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر