به این زودی منتظر حالت Grand Operations بازی Battlefield V نباشید!

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین اظهارات استودیوی بازی سازی «دایس»، ظاهرا حالت Grand Operations بازی Battlefield V در زمان انتشار این عنوان ویدیویی در دسترس نیست.

به این زودی منتظر حالت Grand Operations بازی Battlefield V نباشید!

پس از موفقیت خیره کننده بازی فورتنایت (Fortnite) و پابجی آن هم به لطف حالت جدید بتل رویال، بسیاری از بازی سازان و توسعه دهندگان از جمله اکتیویژن و الکترونیک آرتز به سراغ ساخت و توسعه این حالت در نسخه های جدیدتر سری شوتر خود یعنی Call of Duty: Black Ops 4 و Battlefield V رفتند. حالت Grand Operations، به نوعی حالت بتل رویال بازی بتلفیلد V به شمار می رود و همانطور که از نام آن پیدا است، عملا بخش ارتقا یافته و بزرگ شده حالت مشهور این مجموعه به نام Operations است.

در حالت Operations بخش چند نفره عنوان ویدیویی محبوب بتلفیلد 1 بازیکنان در دو تیم 32 نفره در مقابل یکدیگر مبارزه می کنند و ضمن نابودی تیم حریف، باید برخی نقاط مشخص را نیز تصاحب کنند. حال بخاطر استقبال گیمرها از حالت بتل رویال و ویژگی های مهیج آن، این حالت در نسخه جدید سری بتلفیلد بهتر و بزرگ تر شده و از این پس به نام Grand Operations شناخته می شود.

متاسفانه، بیانیه جدید استودیوی دایس نشان از این دارد که حالت Grand Operations بازی Battlefield V در زمان انتشار نسخه نهایی این عنوان ویدیویی در دسترس نخواهد بود و بازیکنان برای شرکت در اولین رویداد این حالت، باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

  • به‌روزرسانی خبر:

استودیوی دایس رسما تایید کرد که بر اساس اشتباهات، اطلاعات منتشر شده در وب سایت رسمی این بازی ساز فاقد اعتبار بوده و حالت Grand Operations از همان روز انتشار بازی Battlefield V در دسترس بازیکنان و گیمرها قرار می گیرد. بدین ترتیب، همزمان با انتشار بازی می توانید این حالت محبوب و بی نظیر را تجربه کنید.

با اینکه استودیوی دایس هنوز علت عدم عرضه حالت Grand Operations بازی Battlefield V در زمان انتشار این عنوان را مشخص نکرده است، اما به نظر می رسد توسعه کامل و رفع مشکلات آن نیاز به زمان بیشتری دارد. از طرف دیگر، سازندگان به دلیل ترافیک سنگین و بالای بازی های ویدیویی در اواخر سال جاری میلادی و همچنین رقابت تنگاتنگ با عنوان مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 4 قادر به تغییر تاریخ انتشار بازی بتلفیلد V نیستند و در صورت تغییر این زمان، ضرر و زیان زیادی را متحمل می شوند.

 حالت Grand Operations بازی Battlefield V

از این رو، بهترین و عاقلانه ترین کار، در دسترس نبودن حالت Grand Operations در زمان عرضه بازی Battlefield V است که در این صورت استودیوی دایس پس از انتشار عنوان بتلفیلد V می تواند فرآیند و مراحل ساخت این حالت مورد انتظار را به پایان برساند و هیچ لطمه ای را به بازی وارد نکند.

همچنین، شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی دایس هنوز زمان دقیق عرضه این حالت را اعلام نکرده اند. در هر حال، ممکن است عرضه این حالت جدید چند روز و یا چند هفته پس از انتشار نسخه نهایی بازی به طول بیانجامد که در این مدت بازیکنان و گیمرها می توانند خود را با سایر حالت های بخش چند نفره بازی سرگرم کنند.

استودیوی بازی سازی دایس در خصوص حالت Grand Operations بازی Battlefield V این چنین توضیح می دهد:

حالت Grand Operations بازی Battlefield V تجربه کاملی از بخش چند نفره آنلاین است که به منظور نمایش نقشه ها و حالت های فوق العاده این عنوان ویدیویی ساخته و طراحی شده است. هر کدام یک از رویدادهای این حالت بزرگ روایت گر قدرتمندی از حوادث و وقایعی است که از حوادث تاریخی الهام گرفته شده است. پس از گذشت مدت کوتاهی از انتشار بازی، شما می توانید در اولین رویداد حالت Grand Operations بازی Battlefield V شرکت کنید. در ماه های بعدی [چند ماه پس از انتشار بازی]، شما همچنان در سایر مناطق و نبردهای دیده و تجربه نشده جنگ جهانی دوم به ادامه مبارزات خود می پردازید.

اما نکته جالب و صدالبته بحث برانگیز این است که حالت Grand Operations در نسخه آزمایشی بازی بتلفیلد V وجود داشته و تمامی بازیکنان و گیمرهای فعال در این نسخه موفق به تجربه آن شده اند. به علاوه، هیچ ایراد و مشکل بزرگی در نسخه آزمایشی بازی دیده نشده و تمامی المان ها و مکانیزم ها به خوبی به وظیفه خود عمل کردند. بدین ترتیب، اینکه سازندگان مدعی هستند این حالت در زمان عرضه بازی بتلفیلد V در دسترس نخواهد بود، کمی عجیب به نظر می رسد.

از دیگر خبرهای مرتبط با عنوان Battlefield V می توان به انتشار دومین نسخه آزمایشی بازی در اواخر شهریور ماه سال جاری اشاره کرد. همانطور که اطلاع دارید، چندی پیش فاز اول نسخه آزمایشی بازی بتلفیلد V در دسترس علاقه مندان قرار گرفت که با استقبال بی نظیر بازیکنان رو به رو شد و واکنش های مثبتی را به همراه داشت.

حال، به دلیل این بازخوردهای مثبت کاربرا در خصوص فاز اول نسخه بتا، استودیوی دایس در نظر دارد که پیش از انتشار نسخه کامل، یک نسخه بتای دیگری را به عنوان دومین فاز آزمایشی را عرضه کند. هم اکنون، زمان و جزئیات این نسخه آزمایشی مشخص نشده و به‌زودی خبرهای بیشتری در این زمینه ارائه می شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار Battlefield V در روز سه شنبه 24 مهر ماه امسال (16 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر می شود.

در حال حاضر، نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس بازی به ترتیب با قیمت 59.99 دلار و 79.99 دلار در فروشگاه های پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و اوریجین به فروش می رسد. خبر خوب برای طرفداران پر و پا قرص مجموعه بتلفیلد این است که عنوان Battlefield V دارای «سیزن پس» و یا «پرمیوم پس» نیست و تمامی بسته های الحاقی، محتویات اضافی و به‌روزرسانی ها به صورت رایگان در اختیار کلیه کاربران و بازیکنان قرار می گیرد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با حالت Grand Operations بازی Battlefield V چیست؟ به نظر شما، این حالت می توانند عملکردی مشابه حالت بتل رویال عنوان Call of Duty: Black Ops 4 داشته باشد؟ شما چه انتظاراتی از این حالت جدید و ارتقا یافته مجموعه بتلفیلد دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر