Battlefield 5 می تواند عنوان Call of Duty را شکست دهد!

فرانچایز محبوب بتلفیلد مدت هاست که توسط کمپانی الکترونیک آرت منتشر می شود. آخرین نسخه از این مجموعه با نام بتلفیلد هارد لاین در تاریخ 17 مارس سال 2015 برای کنسول های نسل هشتم و نسل هفتم و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر شد.

Battlefield 5 می تواند عنوان Call of Duty را شکست دهد!

به گزارش کلیک ، رقابت فرانچایز بتلفیلد و کال اف دیوتی مدت هاست که ادامه دارد و هر ساله با عرضه نسخه جدید بازی ها، رقابت این دو فرانچایز سخت تر می شود. به تازگی یکی از تحلیل گران مشهور دنیای گیم، آقای Michael Pachte، در جدیدترین پیش بینی خود اعلام کرد که بازی بتلفیلد 5 در سال 2016 می تواند رقیب خود یعنی بازی Call of Duty را شکست دهد. البته این شکست زمانی ممکن خواهد بود که الکترونیک آرت و استودیوی دایس اشتباه نکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت BF4Central، تحلیل گر مشهور آقای Michael Pachte در جدیدترین صحبت های خود پیش بینی کرده است که نسخه جدید بازی بتلفیلد (بتلفیلد 5) در سال 2016 توانایی شکست دادن فرانچایز Call Of Duty را دارد. ایشان ادعا می کند که کپمپانی الکترونیک آرت باید از فرصت پیش آمده استفاده کند و در نسخه جدید سری Battlefield قابلیت های جدیدی را به بازی اضافه کند تا بتواند یکی از قدیمی ترین رقیب های خود را شکست دهد.

ایشان در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که برای شکست دادن سری بازی Call of Duty، کمپانی الکترونیک آرت باید سرورهای بخش آنلاین چند نفره خود را بهبود دهد و مشکلات آن را برطرف کند.

اگر بخش چند نفره و آنلاین بازی Battlefield 4 را تجربه کرده باشید، حتما اطلاع دارید که بخش چند نفره این عنوان با مشکلات بسیاری زیادی همراه بود. به همین منظور این نسخه فروش نسبتا پایینی را تجربه کرد و این مشکلات فرصت خوبی را برای فرانچایز Call of Duty فراهم کرد تا نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. مشکلات بخش آنلاین و سرورهای بازی بتلفیلد 4 ضربه شدیدی را به این فرانچایز وارد کرد و در سال 2013 بسیاری از گیمرها برای تجربه یک بازی تیر اندازی و چند نفره، بازی کال اف دیوتی را ترجیح دادند. به همین خاطر بازی کال اف دیوتی توانست جایگاه سری Battlefield را بگیرد و فروش بسیار بالایی داشته باشد.

مشکلات و اشتباهات کمپانی الکترونیک آرت و دایس فقط به این جا ختم نمی شود. در 15 مارس سال 2015 این کمپانی نسخه جدیدی از فرانچایز بتلفیلد را منتشر کرد که اعتبار مجموعه Battlefield را به صورت کامل زیر سوال برد.

تمامی این اشتباهات دست به دست هم دادند تا مجموعه بتلفیلد از رقیب دیرینه خود کمی عقب بماند. حال آقای Michael Pachte به آینده این فرانچایز امیدوار است! البته همه ما میدانیم که رقابت با مجموعه بزرگ Call Of Duty کار بسیار آسانی نیست. آخرین نسخه این مجموعه با نام Black Ops 3 چند هفته گذشته به صورت رسمی منتشر شد. بنا به آمارهای منتشر شده از میزان فروش این بازی، این عنوان توانسته فروش بسیار بالایی را تجربه کنند و خود را در رده اول جدول پرفروش ترین بازی های ماه دسامبر قرار دهد. شایان به ذکر است که در زمان انتشار بازی Black Ops 3، عناوین بزرگ دیگری مانند اساسین کرید سندیکیت، Fallout 4 و Star Battlefront منتشر شدند اما این عناوین بزرگ نتوانستند در فروش بلک اپس 3 تاثیر بگذارند.

در پایان، سال آینده باید رقابت سرسخت و نفس گیر دو عنوان بتلفیلد 5 و نسخه جدید بازی Call of Duty باشیم. متاسفانه هنوز مشخص نیست که نام نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی چه خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده، وظیفه ساخت نسخه بعدی بازی Call of Duty را استودیوی Infinity Ward به عهده دارد. آخرین ساخته استودیوی Infinity Ward، بازی Call of Duty Ghosts بود که نسبت به نسخه های Advanced Warfare و Black Ops 3 رضایت بخش نبود.

شایان ذکر است که بنا به اطلاعات موجود در فضای مجازی، بازی بتلفیلد 5 در تاریخ 23 نوامبر سال 2016 توسط کمپانی الکترونیک آرت منتشر خواهد شد. وظیفه ساخت این نسخه به عهده کمپانی دایس می باشد.

دیدگاه شما در خصوص بازی بلفیلد 5 چیست؟ آیا سال آینده بتلفیلد 5 نسخه جدید سری کال اف دیوتی را از لحاظ میزان فروش و محبوبیت شکست خواهد داد؟ رقابت سال آینده را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: attackofthefanboy

ارسال نظر