تماشا کنید؛ ال جی چطور والپیپرهای خود را می سازد؟

ساخت یک والپیپر ممکن است در ظاهر کار چندان پیچیده ای به نظر نرسد. اما مطمئنا با مشاهده این ویدیو شگفت زده خواهید شد که چطور برای ساخت یک نمونه از این والپیپرها چندین روز وقت نیاز است.

تماشا کنید؛ ال جی چطور والپیپرهای خود را می سازد؟

به گزارش کلیک ، گوشی ال جی G6 دارای والپیپرهای جدیدی است. اگرچه ممکن است شما تصویر کنید که این قضیه چندان اهمیتی ندارد و آنچه که بار ارزش تر است بنچمارک ها و مشخصات سخت افزاری یک گوشی هوشمند است. اما بد نیست بدانید که ذهن بسیاری از طرفداران ال جی همیشه مشغول این قضیه است که این شرکت چطور والپیپرهایی به این زیبایی می سازد؟ هم چنین اگر به شما بگوییم که مطالبی که درباره والپیپرها منتشر می شود همیشه جزو پربیننده ترین مقالات سایت معروف PhoneArena است، حتما تعجب خواهید کرد. به نظر می رسد یک شیفتگی عجیبی در این زمینه وجود دارد. البته ممکن است در مورد والپیپرهای جدید این قضیه چندان صدق نکند.

این شرکت یک ویدیوی دیدنی از پشت صحنه کاری خود ارسال کرده است که تمام مراحل ساخت یک والپیپر ال جی G6 در آن دیده می شود. با مشاهده این ویدیو در خواهید یافت که چه تلاشی صورت می گیرد تا یک والپیپر با در نظر گرفتن تمام جزییات برای یک گوشی در حد و انداره های G6 ساخته شود. به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این ویدیو را تماشا کنید. هم چنین تصویر چند نمونه از این والپیپرها در زیر قرار داده شده است:

wallpaper

wallpaper

ارسال نظر