بررسی کیس کیبورد Belkin QODE Ultimate Pro برای آی­پد ایر۲

این کیبورد حرفه ای  بهترین کیبورد برای  آی­پد ایر 2 است. در ادامه نگاهی به این کیبورد منحصربفرد داشته ایم.

بررسی کیس کیبورد Belkin QODE Ultimate Pro برای آی­پد ایر۲

کلیک - خوبی­ های این وسیله: حمل آسان، دارای نور پس­ زمینه، کیس محافظ که از این دستگاه جدا می ­شود، قابلیت کارکرد در هر دو حالت افقی و عمودی، این کیبورد می ­تواند همزمان به ۲ دستگاه وصل شود (این موضوع در رابطه با همه­ ی دستگاه­ ها می ­باشد نه فقط آی­پد)، دو زاویه­ ی نمایشی قابل تنظیم دارد، به صورت اتوماتیک روشن می ­شود، این کیبورد به وسیله­ ی شارژر میکرو یو اس بی شارژ می ­شود و این شارژ ماه­ ها برای کیبورد باقی می­ ماند.

بدیه این وسیله: به دلیل پلاستیکی بودن این وسیله، در هنگام وصل کردن یا در آوردن، کیس کیبورد مقداری خم میشود!

نکته­ ای مهم در رابطه با این وسیله: بهترین و حفاظت شده ­ترین نوع کیس کیبورد برای آی­پد ایر۲، کیس پریمیوم بلکین می ­باشد. شاید قیمت آن یک مقدار زیاد اما ارزشش را دارد.

شاید بعضی از مردم اعتقاد داشته باشند، بدلیل اینکه آی­پد پرو از آی­پد ایر بزرگتر است و صفحه کیبورد و قلم دارد، پس از بقیه­ ی آی­پدها کامل ­تر می­باشد! اما حقیقت این است که همه­ ی آیپدها می­ توانند آن وسایل را داشته باشند. شاید دقیقاً به مانند آن نباشند، اما می ­توانند یک مشتری نوعی را کاملاً راضی نگه دارند. قبلاً کیبورد مورد علاقه­ ی من، کیبورد Logitech Ultrathin بود. زیرا جمع و جور و حمل آن آسان بود. اما برای آی­پد ایر یا آی­پد ایر۲، بهترین گزینهBelkin QODE Ultimate Pro keyboard case می­ باشد. قیمت این کیس کیبورد ١۵٠ دلار که فکر می ­کنم این قیمت برای کسانی که زیاد در آی­پد می­ نویسند مناسب باشد . این کیبورد در آی­پد ایر۲، به عنوان یک درب یا کلاهک نیز عمل می ­کند. زیرا قسمت پشتی آی­پد را کاملاً پوشش می­دهد. بلکین برای هرکدام از آی­پدهای ایر١ و ایر۲، ورژن متفاوتی از کیس کیبورد را وارد بازار می ­کند، زیرا ضخامت این دو تبلت با هم یکسان نیست.

این کیبورد می­ تواند از لحاظ مغناطیسی در زاویه­ های مختلف تنظیم شود و همچنین دارای نور پس زمینه­ ی فوق­ العاده­ای نیز می ­باشد.

این کیبورد حس فوق­ العاده ­ای دارد. من با این کیبورد به آسانی و بسیار سریع تمام مقالاتم را تایپ کردم. کلیدهای این کیبورد شاید یک مقدار لق بزنند، اما طرح و پاسخگویی آن، برای شخصی مثل من که ایرادگیر است، بسیار عالی بوده است. این کیف کیبوردی برای بهتر کار کردن در فضاهای تنگی مثل: میز­های پشت صندلی هواپیماها، در دو زاویه تنظیم می­شود.

لحظه ­ای که این کیف کیبورد را باز می­ کنید، خودش به صورت خودکار جفت می ­شود. شما قادر هستید تا قسمت میانی و بالایی این کیف کیبورد را از یکدیگر جدا کرده و همچنین می­ توانید با این کیف کیبورد در هر دو حالت افقی و عمودی کار کنید. این کیبورد می ­تواند همزمان به ۲ دستگاه وصل شود و این دستگاه­ها صرفاً لازم نیست که آی­پد باشند. به وسیله ­ی میکرو یو اس بی شارژ م ی­شود و نزدیک به یک سال، نیازی به شارژ دوباره ندارد. دکمه­های این کیبورد خیلی به هم جفت و نزدیک نمی ­باشند. کلیدهای میانبر آن نیز کار شما را بسیار آسان خواهند کرد.

مدل Pro این دستگاه، نور پس زمینه­ ی بهتری دارد و در تایپ کردن نیز بهتر از بقیه مدل­هاست. به شخصه مدل Pro را از مدل Slim بیشتر دوست دارم، چون با تایپ کردن در مدل Slim مشکل دارم. کیف کیبوردی که من در حال حاضر از آن استفاده می ­کنم، کیف کیبورد QODE Ultimate Pro است. با توجه به کلیدهای میانبر جدید اپل در iOS 9، این کیف کیبورد در زمانی که در حال حرکت هم باشید، به درد شما خواهد خورد.

ارسال نظر