تماشا کنید؛ دوربین Bellus3D از شما عکس سه بعدی سلفی می اندازد

در جریان CES 2017، دوربینی با عنوان Bellus3D Face Camera معرفی شد که این دوربین بر روی گوشی های هوشمند اندروید قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد که عکس سلفی سه بعدی بگیرد.

تماشا کنید؛ دوربین Bellus3D از شما عکس سه بعدی سلفی می اندازد

به گزارش کلیک ، دوربین Bellus3D Face Camera، دوربینی است منحصر به فرد که با تمام دوربین هایی که تا به حال دیده اید تفاوت دارد، این دوربین به صورت گیره ای بر روی دوربین سلفی گوشی های اندروید و یا تبلت ها قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا از چهره خود عکس سلفی با کیفیت بسیار بالا و هم چنین سه بعدی تهیه کند.

از نظر ساختاری این دستگاه از دو سنسور تشکیل شده است، یک سنسور ۱٫۲ مگاپیکسلی IR و یک سنسور ۱٫۲ مگا پیکسلی رنگی، دو پروژکتور لیزری IR، و در نهایت باید به یک دوربین جلو در یک دستگاه اندرویدی دسترسی داشته باشیم.

در بدنه اصلی این دستگاه حلقه دایره ای رنگ روشنی قرار دارد که این حلقه در واقع عمل اسکن کردن صورت کاربر را انجام می دهد و برای اسکن کردن کامل اجزای صورت کاربر باید به آرامی صورت خود را از چپ به راست حرکت دهد. عمل اسکن این دستگاه چیزی حدود ۲۰ ثانیه طول می کشد، در نتیجه شما با عکسی رو به رو هستید که به راحتی می توانید در جهات مختلف با عکس خود بازی کنید. فرمت این فایل ها، فرمت ساده obj است. این به این معنا است که کاربر به راحتی می تواند این فایل را در پروژه های سه بعدی و یا در پرینتر های سه بعدی استفاده کند.

Bellus3D تا کنون تبلیغات بسیار زیادی در رابطه با این دستگاه خود انجام داده است و تمرکز این کمپانی بر روی این موضوع است که کاربران بتوانند بعد از عکس گرفتن به راحتی تصویر خود را سه بعدی پرینت بگیرند. هنوز برنامه دقیقی برای ارائه این دستگاه به بازار ارائه نشده است ولی در این دستگاه در انتهای سال ۲۰۱۷ با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر