عنوان Below تا سال 2016 تاخیر خورد

همیشه بازی های اکشن و ماجراجویی بازی های پرفروشی نیستند و موفقیت یک بازی به بزرگی آن نیست.در میان عناوین بزرگ ، عناوین بسیار کوچک اما جذاب توسط برخی از کمپانی های نه چندان معروف منتشر می شوند که موفقیت بزرگی را به همراه می آورند.

عنوان Below تا سال 2016 تاخیر خورد

به گزارش کلیک ، گویا عنوان Below نیز از این دسته مستثنی نیست. در سال 2013 و در نمایشگاه E3 در کنفرانس رسمی کمپانی بزرگ مایکروسافت شاهد معرفی بازی Below بودیم. پس از انتشار خبرها و اطلاعات بیشتر از بازی Below، دریافتیم که این بازی در سال 2014 برای کنسول ایکس باکس وان به صورت انحصاری منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

سال 2014 به اتمام رسید و کمپانی Capybara Games از تمام گیمرها وطرفداران این بازی معذرت خواهی کرد و عرضه بازی را تا سال 2015 به عقب انداخت. حال کمتر از یک هفته به اتمام سال 2015 زمان باقی مانده و به تازگی استودیوی Capybara Games و کمپانی مایکروسافت خبر تاخیر خوردن این بازی تا سال 2016 را منتشر کردند.

یکی از موسسان استودیوی Capybara Games، آقای Nathan Vella، درباره این موضوع اعلام کرد:

"بازی Below حتما در سال 2016 به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. متاسفانه من در حال حاظر نمی توانم اطلاعات و جزئیات بیشتری را برای شما بگویم. بزودی اطلاعات و خبرهای زیاد و جدیدی از بازی Below را منتشر خواهیم کرد و آن ها را با شما در میان میگذاریم."

شایان به ذکر است که انحصاری بودن بازی Below برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان به صورت دائمی نخواهد بود و پس از گذشت چند ماه، کمپانی مایکروسافت این عنوان را برای کامپیوترهای شخصی نیز منتشر خواهد کرد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Below توسط هیچ کمپانی ای مشخص نشده است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Below چیست؟ به نظر شما این عنوان در چه ماهی از سال 2016 منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: gamespot

ارسال نظر