نتایج عملکرد پردازنده Corei7 8700K در بنچمارک Cinebench R15 منتشر شد

رسانه کلیک - به تازگی پردازنده قدرتمند شرکت اینتل یعنی Corei7 8700K در بنچمارک Cinebench R15 مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار گرفته و نتایج عملکرد این تراشه سخت افزاری منتشر شده است.

نتایج عملکرد پردازنده Corei7 8700K در بنچمارک Cinebench R15 منتشر شد

پس از بنچمارک Geekbench، پردازنده Corei7 8700K اینتل در دو بنچمارک CPU-Z و CINEBENCH R15 ظاهر شده است این بنچمارک ها توسط یک خبرنگار طی یک رویداد پشت درهای بسته پوشش داده شده است. به دنبال آزمایشات و تجزیه و تحلیل های انجام شده، تصاویری از بنچمارک‌های Cinebench R15 گرفته شده از پردازنده Core i7 - ۸۷۰۰K نسل هشتمی Coffee Lake از یک منبع نامشخص به بیرون درز پیدا کرده است.

2TH PIC

اینتل در حال آماده سازی عرضه رده جدید و اولین پردازنده‌های ۶ هسته‌ای Mainstream خود مبتنی بر معماری Coffee Lake همراه با سوکت پردازنده LGA 1151 است؛ در این لیست، پردازنده پرچمدار این گروه مدل Core i7 - ۸۷۰۰K است که دارای فرکانس پردازشی ۳٫۷ و فرکانس افزایشی ۴٫۳ گیگاهرتز (GHz)، ۶ هسته پردازشی و ۱۲ رشته پردازشی، ۱۲ مگابایت حافظه کش سطح سوم (L3) و ۹۵ وات (W) توان حرارتی است.

در این حال به تازگی نتایجی از عملکرد پردازنده پرچمدار مذکور در نرم‌افزار تست کارایی Cinebench R15 در دو حالت تک رشته و چند رشته به بیرون درز پیدا کرده است که در ادامه بصورت خلاصه به آن پرداخته ایم.

1TH PIC

تصویر فوق اجرای بنچمارک CINEBENCH R15 با پردازنده Core i7-8700K را نشان می‌دهد، این تصویر از یک کامپیوتر آماده HP طی یک رویداد پشت درهای بسته گرفته شده. ۸۷۰۰K در تست تک هسته‌ای امتیاز ۱۹۶cb و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۱۲۳۰cb را کسب کرده است. یکبار دیگر کارایی تک هسته ۸۷۰۰K ضعیف‌تر یا نزدیک به ۷۷۰۰K است اما به لطف برخورداری از دو هسته پردازشی بیشتر، در تست چند هسته‌ای عملکرد بهتری ارائه می‌کند.

4TH PIC

پردازنده Corei7 8700K در بنچمارک‌های گرفته شده در Cinebench R15 توانسته به لطف حضور تعداد هسته‌های پردازشی بالا در کنار فرکانس پردازشی بالای خود در بخش چند رشته‌ای نتیجه‌ای بسیار مطلوب و حتی بهتر از Core i7 - ۵۸۲۰K به ثبت برساند؛ اما در بخش تک رشته‌ای نتیجه کمی متفاوت است، در این بخش به دلیل به کار گیری یک هسته پردازشی برای هر پردازنده، پردازنده مذکور نتیجه‌ای کمی کمتر از مدل Core i7 - ۷۷۰۰K را به ثبت رسانده است که علت اصلی آن کمبود فرکانس پردازنشی پردازنده Core i7 - ۸۷۰۰K است. این پردازنده با برچسب قیمت حدودی ۳۸۰ دلار در تاریخ ۵ اکتبر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.

ارسال نظر