تلویزیون هوشمند BeoVision Eclipse؛ محصول مشترک «ال جی» و «بنگ اند اولافسن»

رسانه کلیک – شرکت‌های ال جی و بنگ اند اولافسن (Bang & Olaufsen) در اولین تجربه مشترکشان دست به تولید تلویزیون OLED به نام BeoVision Eclipse زده‌اند.

تلویزیون هوشمند BeoVision Eclipse؛ محصول مشترک «ال جی» و «بنگ اند اولافسن»

شرکت های ال جی و بنگ اند اولافسن (Bang & Olaufsen) در اقدامی مشترک دست به تولید تلویزیون هوشمند زده‌اند. حاصل همکاری این دو شرکت تلویزیون OLED موسوم به BeoVision Eclipse است.

شرکت دانمارکی B & O مدت‌ها است که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی فعالیت دارد. تلویزیون BeoVision Eclipse دارای کیفیت تصویر ۴K است و سیستم موزیک ۴۵۰ واتی، ساند بار سه کاناله با قابلیت اتصال به رادیو و سرویس‌های استریم موزیک را می توان از دیگر قابلیت های این محصول خوش ساخت دانست.

سازندگان ادعا کرده‌اند که در تلویزیون BeoVision Eclipse از «سیاه کامل یا مطلق و ابعاد تصویر بی‌نهایت» استفاده کرده‌اند، این تلویزیون همچنین از قابلیت HDR هم بهره برده است.

تلویزیون جدید ال‌جی و B & O دارای پایه نگه‌دارنده است. برای تغییر زاویه تلویزیون دیگر لازم نیست که خودتان تلویزیون را جابه‌جا کنید، تنها با فشردن یک دکمه، تلویزیون به سمت شما می‌چرخد.

BeoVision Eclipse با وب او اس ۳٫۵ ال جی عرضه می‌شود. کاربران بر روی تلویزیون می‌توانند از سرویس‌هایی شبیه به نتفلیکس، یوتیوب، دیزر استفاده کنند. قابلیت‌هایی هم در تلویزیون قرار گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از اسپاتیفای، کروم کست و ایرپلی اشاره کرد. BeoVision Eclipse بلوتوث هم دارد.

بلندگوی تلویزیون با رنگ متفاوت در قسمت پایین آن قرارگرفته است و با توجه به‌قرار گرفتن نام B & O در کنار نام این تلویزیون، بدون شک سیستم صوتی بی‌نظیری ارائه خواهد شد.

BeoVision در دو سایز ۵۵ و ۵۶ اینچی عرضه می‌شود که قیمت‌های در نظر گرفته‌شده برای این تلویزیون‌ها به ترتیب ۱۰٫۹۹۰ و ۱۵٫۹۹۰ دلار است. از طرفی، فروش BeoVision از ماه سپتامبر آغاز می‌شود.

ارسال نظر