بهترین لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ سال ۲۰۱۶

لپ های ۲ در ۱، لپ تاپ هایی بسیار سبک و قابل حمل و نقل هستند که سه لپ تاپ سرفیس بوک مایکروسافت، لنوو یوگا ۹۱۰ و HP Spectre X360 بهترین لپ تاپ های ۲ در ۱ سال ۲۰۱۶ معرفی شده اند.

بهترین لپ‌تاپ‌های ۲ در ۱ سال ۲۰۱۶

کلیک-لپ تاپ های ۲ در ۱ امروزه تنوع بسیار گسترده ای پیدا کرده اند و روزبه روز درحال پیشرفت و بهتر شدن هستند. در سال ۲۰۱۶ سرفیس بوک مایکروسافت، لنوو یوگا ۹۱۰ و HP Spectre X360 توانسته اند عنوان بهترین لپ تاپ های تبدیل پذیر را کسب کنند. در این مقاله به بررسی ویژگی های این سه دستگاه برتر می پردازیم.

مایکروسافت توانست با سرفیس پرو و سرفیس بوک تولید لپ تاپ های ۲ در ۱ را قدرت بخشد، این دستگاه ها با ویندوز ۱۰ گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده هر کاربر است. امروزه نیاز افراد به تبلت و لپ تاپ ضروری است و لپ تاپ های ۲ در ۱ گزینه های بسیار مناسبی هستند و شما با خرید یک لپ تاپ ۲ در ۱ با یک تیر دو نشان زده اید.

سرفیس بوک مایکروسافت ۲۰۱۶

بهترین لپ‌تاپ‌های 2 در 1 سال 2016

رونمایی اولین سرفیس بوک به سال ۲۰۱۵ باز می گردد که در آن زمان سرفیس بوک توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند و تا به امروز توانسته جایگاه خود را در این بازار پر هیایو به خوبی حفظ کند. مایکروسافت به تازگی جدیدترین مدل سرفیس بوک خود را معرفی کرده است و توجه بسیاری از متخصصان به سمت این لپ تاپ ۲ در ۱ جلب شده است.

مایکروسافت سرفیس بوک ۲۰۱۶ از مدل قبلی خود بسیار بهتر عمل کرده است و این عملکرد بهتر به دلیل عرضه پردازنده i7 در این سیستم است.

این لپ تاپ گزینه بسیار مناسبی برای بازی های ویدئویی با گرافیک بسیار بالا نیست ولی به خوبی می تواند بازی هایی با گرافیک های معمولی را پشیتبانی کند. نکته بسیار مهم عمر باتری لپ تاپ است که مایکروسافت قول ۱۶ ساعت عمر باتری را داده است. سرفیس بوک مایکروسافت ۲۰۱۶ با کمترین قیمت ۲۳۹۹ دلار عرضه می شود که این قیمت را می توان حد معمول و خوبی دانست.

لنوو یوگا ۹۱۰

بهترین لپ‌تاپ‌های 2 در 1 سال 2016

شاید بتوان یوگا ۹۱۰ و سرفیس بوک ۲۰۱۶ را از نظر ظاهری به هم شبیه کرد. لنوو یوگا ۹۱۰ با پردازنده Core i7 قدرت یافته است و دارای صفحه نمایش ۱۳٫۹ اینچی است که کمی از سرفیس بوک ۱۳٫۵ اینچی بزرگ تر است. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش یوگا ۹۱۰ می توان به صفحه نمایش بدون لبه و وضوح تصویر ۴K اشاره کرد.

یوگا ۹۱۰ بسیار سبک و نازک است و به خوبی توانسته ویژگی یک لپ تاپ ۲ در ۱ را به خود بگیرد. ضخامت یوگا ۹۱۰ چیزی حدود ۱۴٫۳ میلی متر است. و اما قسمت مهم هر لپ تاپ، عمر باتری یوگا ۹۱۰ چیزی حدود ۹ ساعت تخمین زده شده، این در حالی است سرفیس بوک ۲۰۱۶ توانایی ذخیره انرژی برای ۱۶ ساعت را دارد.

HP Spectre x360

بهترین لپ‌تاپ‌های 2 در 1 سال 2016

لپ تاپ ۲ در ۱ HP ظاهر بسیار زیبایی دارد و ضخامت آن نیز ۱۵٫۹ میلی متر است. صفحه نمایش HP Spectre x360 دارای قابلیت گردش ۳۶۰ درجه است. شاید بتوان HP Spectre x360 را ترکیبی از یوگا و مک بوک ایر دانست، طراحی لولا های این لپ تاپ به شدت تاثیر گرفته از یوگا است.

Spectre با پردازنده Core I7 قدرت یافته است و دارای رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ است. از دیگر مشخصات فنی Spectre می توان به کارت گرافیک Intel HD Graphics 620 و حافظه ۱۶GB رم اشاره کرد. همان طور که گفتیم ظاهر بدنه، به خصوص لولا های Spectre از یوگا تاثیر گرفته است.

قیمت این دستگاه زیبا از ۸۹۹۹۹ دلار آغاز می شود و می توان از آن به عنوان یک لپ تاپ ۲ در ۱ بسیار خوب با کیفیت تصویر عالی استفاده کرد.

ارسال نظر