بهترین گجت های خانگی هوشمند در سال ۲۰۱۷

کلیک - گجت ها و دستگاه های هوشمندی که برای منزل و یا محیط کار طراحی شده اند بسیار گسترده اند، در این مطلب به برترین گجت ها در زمینه های مختلف می پردازیم.

بهترین گجت های خانگی هوشمند در سال ۲۰۱۷

پیشرفته شدن خانه ها و استفاده از گجت های هوشمند برای روشن و خاموش کردن وسایل الکترونیکی، یادآوری، کم و زیاد کردن نور لامپ ها و بسیاری کارهای دیگر از قابلیت های گجت های هوشمند منزل است که امروزه همه با این قابلیت های آشنایی داریم. شاید تا چند سال پیش مشاهده خاموش و روشن کردن لامپ خانه از راه دور در یک فیلم برای ما بسیار عجیب بوده ولی امروزه این قابلیت و حتی بسیار فراتر از آن به حقیقت پیوسته است و می توان از راه دور خانه را کاملا کنترل کرد.

مشکل اساسی بسیاری از کاربران در بازار گجت های هوشمند منزل، انتخاب های متعدد و ماندن بر سر دوراهی خرید یک گجت هوشمند است. گجت های بسیار زیادی با تنوع و کارکرد متنوعی در بازار وجود دارد که کاربر باید در میان آن ها بهترین را انتخاب کند، در این مطلب به بررسی بهترین گجت های هوشمند منزل در تمام زمینه ها می پردازیم.

در اینجا لیستی از بهترین گجت های هوشمند و اسپیکر های هوشمند ارائه می شود و در رابطه با آن ها توضیحاتی داده می شود، لیست بهترین گجت ها و اسپیکر های هوشمند منزل:

بهترین اسپیکر هوشمند: آمازون اکو

بهترین هاب هوشمند: Wink Hub 2

بهترین تنظیم کننده هوشمند نور لامپ ها: Philips Hue

بهترین دستگاه تنظیم گرما هوشمند: Nest Learning Thermostat

بهترین دوربین امنیتی هوشمند: NetGear Arlo Q

بهترین پاور سوئیچ هوشمند: iHome ISP5 Control Smart Plug

بهترین قفل هوشمند: August Smart Lock

بهترین سیستم تشخیص دهنده دود هوشمند: Nest Protect

بهترین سیستم هوشمند منزل را انتخاب کنید

اگر می خواهید منزل مسکونی خود را هوشمند کنید، باید از خرید یک دستیار مجازی بسیار خوب شروع کنید، کمپانی های بسیار معتبری نظیر گوگل، اپل، آمازون دستیار های مجازی بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده اند، انتخاب بین این گزینه ها و خرید بهترین گزینه ممکن است کار آسانی نباشد، در این لیست و بررسی های صورت گرفته متوجه بهترین گزینه خواهید شد:

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین اسپیکر هوشمند: آمازون اکو

آمازون اکو اسپیکر هوشمند بسیار مناسبی است که دارای طراحی بسیار زیبایی نیز می باشد، از نکات مثبت آمازون اکو می توانیم به کار کردن با سایر دستگاه های آمازون، انعطاف پذیری در اتصال به سایر تکنولوژی های منزل اشاره کرد. از نکات منفی این اسپیکر نیز می توان به اپلیکیشن نسبتاً ضعیف آن اشاره کرد.

آمازون اکو یک محصول بسیار عالی با قدمتی طولانی است، زمانی که گوگل و اپل در فکر طراحی و ایده پردازی بودند آمازون اکو به بازار وارد شده بود.

آمازون اکو نیز مانند بسیاری از دستیاران هوشمند قابلیت های بسیاری دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آمازون اکو می توانید غذا سفارش دهید و لیست کارهای خود در منزل را چک کنید و با همکاری دستیار خود آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین هاب هوشمند: Wink Hub 2

هاب هوشمند Wink Hub 2 قابلیت اتصال طیف گسترده ای از وسایل هوشمند را فراهم می کند، طراحی بسیار زیبایی دارد، و از نکات منفی این هاب نیز می توان به نداشتن پورت USB اشاره کرد.

اگر چه پیشنهاد بسیاری از متخصصان برای خرید یک دستگاه هوشمند در منزل، اسپیکر هوشمند است، اما هاب های هوشمند نیز گزینه های بسیار مناسبی هستند که این قابلیت را برای کاربر فراهم می سازد تا سایر وسایل هوشمند خود را به هاب متصل کند و از آن ها استفاده کند، در واقع هاب مرکز کنترل هوشمند منزل به حساب می آید.

این هاب به دلیل پوشش گسترده ای که برای اتصال وسایل هوشمند فراهم آورده است بسیار محبوب است. این طیف گسترده شامل: Z-Wave, ZigBee, Bluetooth, Wi-Fi, Kidde و Lutron می شود، هم چنین با Amazon's Alexa نیز کار می کند.

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین تنظیم کننده هوشمند نور لامپ ها: Philips Hue

با استفاده از Philips Hue کاربر می تواند با آیفون خود لامپ ها را خاموش و روشن کند، از ویژگی های مثبت این تنظیم کننده هوشمند می توان به سهولت در نصب اپلیکیشن و استفاده آن اشاره کرد و نکته منفی آن نیز قیمت بالای تنظیم کننده است.

یکی از الزامات خانه هوشمند تنظیم کننده هوشمند نور لامپ ها است که به کاربر این امکان را می دهد تا از راه دور چراغ را خاموش و روشن و حتی نور چراغ را کم و زیاد کند. تنظیم کننده نور چراغ هوشمند Philips Hue بهترین تنظیم کننده نور هوشمند در بازار است.

فیلیپس دست شما را برای تنظیم نور لامپ ها باز گذاشته است و با سیستم های کنترل خانگی Apple HomeKit, Nest و Samsung Smart سازگار است.

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین تنظیم کننده گرما هوشمند: Nest Learning Thermostat

تنظیم کننده گرما: Nest Learning طراحی بسیار ساده ای دارد و استفاده از آن نیز بسیار آسان است، Nest Learning در استفاده بهینه انرژی به ما کمک می کند.

سیستم تنظیم گرما و سرمای هوشمند یکی از بهترین گزینه ها برای ذخیره انرژی و استفاده بهینه از انرژی است، معروف ترین تنظیم کننده گرما و سرمای هوشمند Nest Learning است که به شما کمک می کند در هزینه های انرژی خود صرفه جویی کنید.

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین دوربین هوشمند: NetGear Arlo Q

دوربین امنیتی هوشمند NetGear Arlo Q یکی از گجت های بسیار خوبی است که به کاربر این امکان را می دهد از هر جایی مکان مورد نظر را مشاهده کند، از ویژگی های مثبت NetGear Arlo Q می توان به اپلیکیشن بسیار مناسب و استفاده آسان و ویژگی های منفی آن نیز نداشتن حافظه داخلی و پورت اینترنت دانست.

امنیت منزل یکی از نکات مهمی است که امروزه بسیاری از افراد به آن توجه بسیار زیادی دارند، استفاده از دوربین های امنیتی پیشنهاد بسیار خوبی است، دوربین امنیتی هوشمند NetGear Arlo Q یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه است، هنگامی که موجودی در محیط مورد نظر حرکت کند دوربین به صورت خودکار شروع به ضبط کردن حرکات شی و دنبال کردن آن می شود.

با خرید دوربین NetGear Arlo Q یک پایه رایگان دریافت می کنید، این قابلیت برای شما فراهم شده است که فیلم های خود را ذخیره کنید و آن ها را به صورت آنلاین تماشا کنید.

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین پاور سوئیچ هوشمند: iHome ISP5 Control Smart Plug

از ویژگی های مثبت پاور سوئیچ هوشمند iHome ISP5 می توان به استفاده آسان، سازگار با HomeKit اشاره کرد، از ویژگی های منفی آن هم نیاز به اپلیکیشن برای کار کردن اشاره می کنیم.

در حالی که گجت های زیادی در بازار برای کنترل انرژی وجود دارد پاور سوئیچ هوشمند iHome به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از یک دوشاخه هوشمند بر مصرف انرژی خود نظارت داشته باشد. چند شاخه های هوشمند بسیار زیادی در بازار وجود دارند ولی iHome ISP5 Control Smart Plug بهترین گزینه است که به وای فای متصل می شود و با HomeKit, Nest و Wink هم کار می کند.

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین قفل هوشمند: August Smart Lock

از ویژگی های مثبت قفل هوشمند می توان به قدرت بالا و ویژگی های اتوماتیک اشاره کرد و از ویژگی های منفی آن نیز پشتیبانی نکردن از وای فای است.

امنیت خانه موضوعی است که در این مطلب در مورد آن صحبت شده است و دوربین های امنیتی یکی از گزینه های بسیار خوب برای ایجاد امنیت معرفی شد؛ اما اگر فردی وارد منزل شما شود و شما نیز از دوربین مشاهده کنید، تا با پلیس تماس بگیرید و پیگیر شوید بدون شک دزد و یا هر فرد دیگری فرار کرده است، پس بهتر است به فرد سوءاستفاده گر اجازه ورود ندهیم. قفل هوشمند August Smart Lock گزینه بسیار مناسبی است. این قفل هوشمند با HomeKit، Nest و IFTTT سازگار است. شما می توانید به قفل هوشمند این دستور را بدهید که وقتی شما در منزل نیستید چه کسانی اجازه ورود به منزل را دارند.

بهترین گجت های هوشمند منزل در سال 2017

بهترین سیستم تشخیص دهنده دود هوشمند: Nest Protect

از ویژگی های خوب سیستم تشخیص دهنده دود هوشمند Nest می توان به طراحی بسیار عالی، نصب آسان، کار با سایر کنترل‌کننده‌های دود هوشمند اشاره کرد، از ویژگی های منفی آن هم می توان به حساسیت بیش از حد، حتی به دود سیگار اشاره کرد.

Nest یک کنترل کننده دود هوشمند است که به Wi-Fi و IFTTT متصل می شود، اگر آتش سوزی در حال وقوع باشد این سیستم کاملاً هوشمند به کمک ما می آید و از خسارت های زیاد جلوگیری می شود.

ارسال نظر