بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۷

در هنگام خرید یک لپ تاپ ممکن است شما بیشتر از هر چیز به برند یک لپ تاپ توجه کنید،شاید برای شما نیز جالب باشد که در سال ۲۰۱۷ بهترین و بدترین لپ تاپ های شناخته شده برای چه برند هایی است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۱۷

کلیک -هنگام خرید لپ تاپ به چه چیز هایی توجه می کنید؟برند لپ تاپ ؟ظرفیت و قابلیت های آن؟ فاکتورهای زیادی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب وجود دارد اما شاید برند یکی از مهم ترین مسائلی باشد که شما در حین خرید لپ تاپ به آن توجه می کنید.در این مطلب به بررسی بهترین و بدترین لپ تاپ های شناخته شده در سال ۲۰۱۷ می پردازیم.

در این مطلب به بررسی ۱۰ برند برتر بازار در زمینه تولید لپ تاپ می پردازیم و در انتخاب برنده و بازنده این جدال مشخص می شود.این گزینش براساس معیار های متفاوتی بررسی می شود و قابلیت های لپ تاپ ها نیز بررسی می شود.در این لیست شاید بسیاری از اسامی و جایگاه هایشان شما را متعجب کند . اپل که در سال های متمادی در رتبه اول قرار داشت ولی امسال نتوانسته است رتبه اول را به دست بیاورد و ۵ رتبه نزول کرده است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

در این میان برند لنوو توانسته رتبه اول را به دست بیاورد.لنوو در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و بعد از لنوو کمپانی و برند ایسوس دیده می شود. در این لیست کمپانی و برند Dell توانسته رتبه سوم را به دست بیاورد،یکی از نکته ها و عوامل موفقیت این برند در این لیست ،گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار خوب کمپانی Dell است.

لنوو،امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

وقتی ۵۸ درصد از لپ تاپ های یک کمپانی بتوانند امتیاز ۴ را به دست بیاوردند این به معنای سالی بسیار خوب برای آن برند است. یکی از نکات مثبت لپ تاپ های لنوو،مخصوصاً سری Thinkpad ،عمر باتری بسیار خوب این لپ تاپ ها است که به راحتی می تواند ۱۷ ساعت باتری ذخیره کند.یکی دیگر از ویژگی های مثبت این برند و لپ تاپ Yoga 910 صفحه نمایش آن است و کیبورد این لپ تاپ نیز از قابلیت های بسیار خوبی برخودار است.کمپانی لنوو خدمات پس از فروش بسیار خوبی نیز ارائه می دهد.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

ایسوس ،امتیاز ۸۶ از ۱۰۰

اگر شما می خواهید با قیمت مناسب لپ تاپی با قابلیت های بسیار خوب بخرید ایسوس برند بسیار خوبی است.برند ایسوس لپ تاپ هایی با ظاهر بسیار خوب و قیمتی مناسب تولید کرده که نمونه های مشابه آن با چنین قیمتی چنین عملکردی را ندارد ، ZenBook 3 نیز یکی از بهترین لپ تاپی های این برند است که در رنگ بندی های بسیار متنوعی عرضه شده است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

Dell ،امتیاز ۸۳ از ۱۰۰

دل یکی از برند های بسیار خوب در زمینه تولید لپ تاپ است که در طول زمان طولانی توانسته کیفیت خود را در سطح بالا نگاه دارد. لپ تاپ Dell XPS 13 یکی از لپ تاپ های خوب برند Dell است.این کمپانی در تولید لپ تاپ های گیمینگ نیز توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و لپ تاپ های سری Alienware از سری لپ تاپ های گیمینگ است.این کمپانی با عرضه Alienware 13 با صفحه نمایش OLED توانست به خوبی بدرخشد.این کمپانی لپ تاپ ۲ در ۱ XPS 13 را عرضه کرد که این لپ تاپ نیز یکی از بهترین لپ تاپ های بسیار خوب این برند است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

HP ،امتیاز ۸۲ از ۱۰۰

کمپانی HP در زمینه تولید لپ تاپ های نازک و Ultrabook ها بسیار موفق عمل کرده است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

اپل،امتیاز ۷۸ از ۱۰۰

مک بوک ها یکی از شناخته شده ترین لپ تاپ های بازار هستند که در عین نازک بودن بسیار قدرتمند هستند،البته قیمت این لپ تاپ ها با نمونه های مشابه بازار بسیار متفاوت و گران تر است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

ایسر،۷۸ از ۱۰۰

ایسر در زمینه تولید لپ تاپ های قابل حمل بسیار موفق بوده است و توانسته لپ تاپ هایی سبک با قدرت بسیار خوب تولید کند.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

MSI ،امتیاز ۷۶ از ۱۰۰

کمپانی MSI در زمینه تولید لپ تاپ های قدرتمند بسیار موفق عمل کرده است و البته در زمینه تولید لپ تاپ های گیمینگ بسیار موفق بوده است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

ریزر،امتیاز ۷۳ از ۱۰۰

در لیست بد ترین و بهترین لپ تاپ های بازار ریزر امتیاز بسیار بالایی به دست نیاورده است ولی در زمینه تولید لپ تاپ های گیمینگ بسیار موفق بوده است.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

سامسونگ،امتیاز ۶۸ از ۱۰۰

کمپانی سامسونگ در زمینه تولید گوشی های هوشمند بسیار موفق تز از تولید لپ تاپ بوده است،البته کروم بوک های سامسونگ بسیار مناسب و عملکرد بسیار خوبی دارند.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

مایکروسافت،امتیاز ۶۶ از ۱۰۰

مایکروسافت در این رده بندی آخرین رتبه را به دست آورده است،این کمپانی لپ تاپ های بسیار خوبی تولید کرده است که از نمونه آن ها می توان به سرفیس بوک ها اشاره کرد ولی از بسیاری از جهات نیز مایکروسافت هنوز به ایده آل نرسیده است و هنوز برند های بسیاری بالاتر از آن هستند.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

برند ها چگونه امتیاز بندی و رده بندی شده اند

هر کمپانی برای هر لپ تاپ خود امتیاز هایی مشخص می کند که در این امتیاز دهی عواملی مانند طراحی ،عملکرد،گارانتی وبسیاری از عوامل دیگر مهم تلقی شده اند.

۳۵ امتیاز:یکی از مهم ترین قسمت های امتیاز دهی به هر لپ تاپ کیفیت آن است.در این دسته بندی لپ تاپ های هر کمپانی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۸ فوریه ۲۱۷ مورد بررسی قرار گرفته اند و در این رده بندی ۳۵ امتیاز به کیفیت تعلق گرفته است.

طراحی ،۱۵ امتیاز:یکی از جوانبی که در انتخاب این لپ تاپ ها بسیار مهم بوده است طراحی آن ها بوده است که لپ تاپ در حین زیبا بودن و سبک بودن قابل حمل نیز باشد.

بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های سال 2017

پشتیبانی ،۲۰ امتیاز:خدمات پس از فروش یک لپ تاپ بسیار مهم است و هر کاربری بعد از قابلیت های لپ تاپ به این موضوع توجه می کند که خدمات پس از فروش این لپ تاپ چگونه خواهد بود و آیا کمپانی در صورت بروز مشکل به سرعت مشکل را برطرف می کند یا خیر.

نوآوری،۱۰ امتیاز:با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی بدون شک خریدار به تکنولوژی های جدید محصول نیز توجه می کند و این موضوع را به عنوان یک معیار برای خود قرار می دهد.

ارزش و انتخاب،۱۵ امتیاز:یکی از موضوعات بسیار مهمی که خریدار در حین خرید به آن توجه می کند این است که آیا آن میزان که پول پرداخت می کند ،از قابلیت ها نیز برخوردار می شود یا خیر.

گارانتی،۵ امتیاز:بدون شک گارانتی یک جنس برای هر خریدار بسیار مهم بوده است و هر خریدار در حین خرید یک جنس به گارانتی آن و مدت زمان و خدمات گارانتی توجه می کند و بدون شک برندی که خدمات بیشتر و گارانتی بیشتری را ارائه می کند انتخاب می کند.

در این لیست لپ تاپ ها و برند های زیادی حذف شدند و نتوانستند رتبه خوبی در این لیست به دست بیاورند در واقع تمام برند های نام برده در این لیست برنده هستند و همه آن ها از برند های بسیار خوب بازار هستند.

ارسال نظر