بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ مهر

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ مهر ماه بپردازیم. اگر به منظومه شمسی و داغ ترین اخبار روز علاقه مند هستید، حتما این مطلب را دنبال کنید.

بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ مهر

کلیک - در این مطلب قصد داریم بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS هفته قبل را معرفی کنیم که در حال حاضر در گوگل پلی استور و اپ استور موجود هستند. در ادامه به معرفی یک اپلیکیشن آموزشی بسیار خوب در مورد منظومه شمسی و اپلیکیشن دیگری برای تهیه خلاصه ای از مهم ترین عناوین خبری به صورت خودکار و سایر اپلیکیشن ها خواهیم پرداخت.

در ابتدا به معرفی برترین اپلیکیشن های اندروید خواهیم پرداخت.

  1. اپلیکیشن Cosmolander

cosmolander

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

Cosmolander یک اپلیکیشن آموزشی بسیار خوب است که بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و مطالبی در مورد منظومه شمسی را به صورت سرگرم کننده به کودکان آموزش می دهد. در این اپلیکیشن از انیمیشن های زیبایی استفاده شده است و موارد مختلف به خوبی با یکدیگر مقایسه شده اند و به راحتی قابل فهم هستند. این اپلیکیشن دارای آزمون هایی است که برای ارزیابی مطالب آموزش داده شده به کاربر و همچنین افزایش دانسته های او به کار گرفته می شود.

  1. اپلیکیشن Tribe

۲

قیمت: رایگان

در آخرین به روز رسانی این اپلیکیشن، ویژگی جدیدی تحت عنوان"Augmented Messages" در آن به کار گرفته شده است که شباهت بسیار زیادی به ویژگی جدیدی که رقیب آن یعنی اسنپ چت به کار گرفته است، دارد. اپلیکیشن Tribe عمدتا برای برقراری مکالمات تصویری کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی که اپلیکیشن را باز می کنید، با آیکون بزرگ مخاطبانی که به تازگی با آن ها گفتگو کرده اید، مواجه می شوید. برای برقراری ارتباط تصویری با مخاطبان خود تنها کافی است آیکون مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید و انگشت خود را چند ثانیه بر روی آیکون نگه دارید، سپس ضبط ویدیو آغاز می شود. پس از آنکه ویدیو ضبط شد، به صورت خودکار ارسال می شود. در این اپلیکیشن امکان ایجاد گروه های مختلف از مخاطبان نیز وجود دارد و شما می توانید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ صفحه نمایش (سوایپ کردن) به راحتی این کار را انجام دهید.

  1. اپلیکیشن Custom Search Bar Widget

۳

قیمت: رایگان

آیا از ویجت های جستجوی استاندارد گوگل خسته شده اید؟ اگر این چنین است می توانید از این اپلیکیشن جدید برای جستجو استفاده کنید و هر طور که می خواهید آن را تغییر دهید. شما می توانید تغییراتی از جمله تغییر رنگ و تغییر سبک و حالت (از سبک گوشی Pixel google نیز می توانید در این اپلیکیشن استفاده کنید) را در این اپلیکیشن اعمال کنید. شما می توانید موتور جستجوی مورد علاقه خود را از بین چندین موتور جستجو انتخاب کنید. این اپلیکیشن را نمی توان یک نوار جستجوی مختص گوگل در نظر گرفت و یک نوار جستجوی ساده و کاربردی محسوب می شود.

  1. اپلیکیشن Flychat

flychat

قیمت: رایگان

آیا دوست دارید از اپلیکیشن دیگری استفاده کنید که خصوصیات آن همانند اپلیکیش پیام رسان فیس بوک Facebook Messenger's Chat Heads باشد (در این اپلیکیشن امکان استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان دیگر همزمان با مکالمه با دیگران وجود دارد)؟ دیگر لازم نیست منتظر ساخت چنین اپلیکیشنی از طرف سازندگان باشید. شما می توانید در اپلیکیشن Flychat اپلیکیشن های معروف پیام رسان دیگر مانند bubbles را نیز به لیست اپلیکیشن ها اضافه کنید. اپلیکیشن های WhatsApp ،Telegram ،Hangouts ،Line ،Skype ،Twitter ،Threema ،Textra ،Facebook Messenger و Plus Messenger اپلیکیشن های پیام رسان معروف هستند.

  1. اپلیکیشن Sprayscape

۴

قیمت: رایگان

با این اپلیکیشن می توانید یک بوم نقاشی ۳۶۰ درجه از تصاویر گرفته شده توسط دوربین گوشی خود ایجاد کنید و روی آن رنگ بپاشید. این اپلیکیشن همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که یک عکس پانورامای ۳۶۰ درجه (عکسی با نمای وسیع از یک منظره) ایجاد کنید و یا می توانید ظاهری عجیب از یک قطره آب را ثبت کنید. سازندگان این اپلیکیشن آن را یک دوربین واقعیت مجازی می داند که کامل نشده است و هنوز جای پیشرفت دارد و یکی از دلایل این موضوع ظاهر عجیب تصاویر گرفته شده است.

  1. اپلیکیشن SnapNotes

۶

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن برای عکس گرفتن از یادداشت های دست نویس تهیه شده است. این اپلیکیشن هنگام عکس برداری از این یادداشت ها از فیلترهای مختلفی برای خواناتر کردن آن ها در سند دیجیتالی استفاده می کند. با استفاده از این اپلیکیشن حتی می توانید یاداشت ها را بر اساس موضوع طبقه بندی کنید. اگر دانشجوی واقعاً تنبلی هستید، می توانید از قابلیت اپلیکیشن برای طبقه بندی خودکار یادداشت ها نیز استفاده کنید.

در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های iOS در هفته قبل می پردازیم.

  1. اپلیکیشن Cosmolander

cosmolander

قیمت: ۲٫۹۹ دلار

این اپلیکیشن که قبلا در مورد آن توضیح دادیم، علاوه بر اندروید برای iOS نیز عرضه شده است.

  1. اپلیکیشن Tribe

۲

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن که قبلا در مورد آن توضیح دادیم، علاوه بر اندروید برای iOS نیز عرضه شده است.

  1. اپلیکیشن iSummary

isummary

قیمت: رایگان

الگوریتم به کار گرفته شده در این اپلیکیشن به صورتی است که خلاصه ای از اخبار مهم منابع خبری مورد علاقه شما فراهم می کند؛ بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تنها با یک نگاه اجمالی از مهم ترین عناوین خبری روز مطلع شوید. علاوه بر این، اگر خبری نظر شما را جلب کرد و یا برایتان جذاب بود، می توانید متن کامل آن را بخوانید.

  1. اپلیکیشن Charting app

charting-app

قیمت: رایگان

شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید نمودارهای رنگارنگ و متنوعی در آیفون و یا آیپد خود ایجاد کنید.

  1. اپلیکیشن Lip Sync Battle

lip-sync-battle

قیمت: رایگان

اگر به خواندن ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود علاقه مند هستید، می توانید با استفاده از این اپلیکیشن ترانه را لب خوانی کنید و سپس حرکات لب خود را با ترانه هماهنگ کنید. سپس می توانید بخش های جالب دیگری را با استفاده از امکانات اپلیکیشن به کلیپ خود اضافه کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  1. اپلیکیشن Crop Video

crop-video

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن یک نرم افزار حرفه ای برای برش ویدیوها است و کاربران می توانند برای برش ویدیوها به صورت فریم به فریم از آن استفاده کنند. کاربران پس از جداسازی ویدیوها می توانند از سه کیفیت مختلف برای ذخیره سازی کلیپ های جدید استفاده کنند.

  1. اپلیکیشن Soulnotes

soulnotes

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

در این اپلیکیشن مجموعه ای از فایل های صوتی بیانات روانشناسی به نام ترینا هارون در مورد احترام به خود، برقراری ارتباط با دیگران، سرنوشت، التیام عاطفی، اعتیاد، مهاجرت و مدیتیشن گردآوری شده است. اگر می خواهید در خود و زندگی خود تغییراتی مثبتی را به وجود آورید، این اپلیکیشن می تواند برای شما جذاب باشد.

ارسال نظر