بهترین آنتی ویروس های سال 2015

بسیاری از کاربران ویندوز بر این باورند که نیازی به خرید آنتی ویروس و نصب بر روی سیستم خود ندارند و بسیاری از کاربران مک و اندروید فکر می کنند که سیستم عامل آن ها در برابر هر بدافزاری مقاوم است. به گزارش کلیک، این موضوع کاملا درست است که سیستم عامل ویندوز به دلیل محبوبیت فراوان، بیشتر مورد هجوم بدافزارها قرار می گیرد اما واقعیت این است که OS X و Android، در برابر بدافزارها آسیب پذیرترند. در لیست زیر به معرفی برترین آنتی ویروس های سال 2015 می پردازیم، پیشنهاد می کنیم که شما یکی از این آنتی ویروس ها را بر روی سیستم خود نصب کنید.

بهترین آنتی ویروس های سال 2015

به گزارش کلیک، این موضوع کاملا درست است که سیستم عامل ویندوز به دلیل محبوبیت فراوان، بیشتر مورد هجوم بدافزارها قرار می گیرد اما واقعیت این است که OS X و Android، در برابر بدافزارها آسیب پذیرترند. در لیست زیر به معرفی برترین آنتی ویروس های سال 2015 می پردازیم، پیشنهاد می کنیم که شما یکی از این آنتی ویروس ها را بر روی سیستم خود نصب کنید.

Bitdefender Antivirus Plus 2015

bitdefender

بیت دفندر اینترنت سکیوریتی، بهترین نرم افزار برای شناسایی بدافزارهاست. لازم به ذکر است که این نرم، سرعت سیستم شما را پایین نمیاورد و بسیار بهینه کار می کند. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به مدیریت پسورد، تکه تکه کردن فایل، مرورگر امن و محافظت از رمز عبور ها اشاره کرد. قیمت این محصول بین 60 تا 80 دلار است.

Kaspersky total security
kaspersky

توتال سکیوریتی کسپراسکای، فراتر از یک آنتی ویروس است و در تشخیص بدافزارها بسیار عالی عمل می کند. بعد از تستی که از 6 آنتی ویروس گرفته شد، تنها کسپراسکای توانست تمام بدافزارها را تشخیص دهد و از بین ببرد. همچنین این محصول با دارا بودن مرورگری امن، امکان پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات و حفاظت از وبکم، به یکی از برترین آنتی ویروس های سال 2015 تبدیل شده است.

Avira free antivirus

avira اکثر آنتی ویروس ها، سالیانه هزینه ی نسبتا بالایی را از شما دریافت می کنند، اگر به دنبال یک آنتی ویروس رایگان هستید، پیشنهاد ما به شما اویرا است. البته انتظار نداشته باشید که نسخه های رایگان، به اندازه ی نسخه های غیر رایگان کارایی داشته باشند. یکی از مزیت های این آنتی ویروس این است که مدام پیغام آزار دهنده ی "ارتقا به نسخه ی کامل" را نمی دهد.

Avast Mobile Security & Antivirus

avast حفاظت ضد تروجان این محصول تقریبا کامل است، حتی نسخه ی رایگان آن هم از برنامه های امنیتی مشابه که به صورت غیر رایگان ارائه می شوند، نیز بهتر است. قیمت لایسنس این محصول 15 دلار در سال است. نکته ی جالب توجه این است که آنتی ویروس موبایل ایوست، امکانات دیگری را برای کاربرانی که دارای گوشی های روت شده هستند، ارائه می دهد. رابط کاربری ایوست بسیار زیباست و به طور کلی می توان گفت، این آنتی ویروس، یک نرم افزار تمام عیار برای شماست.

منبع: tomsguide.com

ارسال نظر