لیست برترین های سال ۲۰۱۶ توسط اپل منتشر شد

 شرکت اپل با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶ اقدام به انتشار لیستی جالب از  برترین موارد موجود در فروشگاهش از جمله موسیقی، اپلیکیشن، فیلم و سریال کرد.

لیست برترین های سال ۲۰۱۶ توسط اپل منتشر شد

کلیک - چندان دور از ذهن نبود وقتی که اپلیکیشن ویرایش ویدیو Prisma در صدر لیست برترین های سال ۲۰۱۶ اپل در صدر قرار گرفت. این اپلیکیشن موفق قبل از این نیز بسیاری از جوایز سال را به چنگ آورده بود و اکنون به عنوان برترین برنامه آیفون در سال ۲۰۱۶ معرفی گردید.

ولی اتفاقی که برخلاف انتظار بود عنوان بازی سال بود که به Clash Royale تعلق گرفت چون همه انتظار آن را داشتند که بازی پرسروصدای پوکمون گو به عنوان برترین بازی از سوی اپل معرفی شود. در این میان اپلیکیشن Sketchbook Motion هم به عنوان برترین اپ آیپد معرفی گردید.

اگر به لیست موارد هنری نگاه بیندازیم نی بینیم که در میان محبوب ‎ترین ترانه ‎های سال ۲۰۱۶ نام آلبوم Drake به همراه موسیقی متن The Hamilton و آلبوم ۲۵ از Adele مشاهده می شود. فیلم ابرقهرمانی Deadpool با بازی رایان رینولدز هم در کنار Star Wars: The Force Awakens افسانه ای به عنوان محبوب ‎ترین فیلم‎ های سال شناخته شدند. برترین سریال تلویزیونی نیز طبق انتظار به Game of Thrones تعلق گرفت.

بر طبق گزارش اپل در سال جاری کاربران محصولات این شرکت بیش از ۱۰ میلیارد پادکست دانلود کردند که از میان آن ‎ها محبوب ‎ترین پادکست Fresh Air نام دارد.

ارسال نظر