بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو برای اندروید

با پیشرفت تلفن های همراه، ویرایش ویدئو ها از چیزی که فکر می کنید ساده تر شده است. در این مطلب قصد داریم 5 مورد از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو را به شما معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو برای اندروید

کلیک - چنانچه که یک موبایل یا تبلت با سیستم عامل اندروید دارید، می توانید این نرم افزار ها را بر روی دستگاه خود نصب کنید. یکی از نکات جالب توجه این نرم افزار ها این است که همگی رایگان هستند و برای استفاده از آن ها لازم نیست هیچ هزینه ای پرداخت کنید.

Magisto

1- Magisto :

Magisto یکی از بهترین و پر استفاده ترین نرم افزار های ویرایش ویدئو می باشد که برای اسمارت فون ها و تبلت هایی که سیستم عامل اندروید دارند، ارائه شده است. این برنامه، ساده ترین راه ها را برای ساخت ویدئوی مورد نظر شما در اختیارتان قرار خواهد داد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است، کافی است تا ویدئو کلیپ، تم و موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید و بقیه ی کار به به Magisto بسپارید تا آن را به بهترین شکل ممکن، برای شما انجام دهد. این نرم افزار به صورت خودکار تمامی افکت ها و موارد اضافه شده را به ویدئو کلیپ اضافه می کند و پس از گذشت چند ثانیه، می توانید خروجی آن را مشاهده نمایید.

این نرم افزار، یک برنامه ی کامل برای افراد مبتدی خواهد بود و کسانی که هیچ تجربه ی قبلی در ویرایش ویدئو ها ندارند، می توانند ویدئو کلیپ های بسیار زیبایی را خلق کنند. به طور کلی، اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند و پویا برای ویرایش فیلم های خود می باشید، بهترین انتخاب برای شما Magisto خواهد بود.

VideoShow

2- VideoShow :

یکی دیگر از بهترین نرم افزار های ویرایش ویدئو که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، VideoShow می باشد. این برنامه دارای ویژگی های قدرتمندی مانند ادغام، ویرایش، اضافه کردن موسیقی، درج متن، قرار دادن فیلتر و امکانات فراوان دیگری خواهد بود.

این نرم افزار، مانند بسیاری از برنامه های ویرایش فیلم، امکان اضافه کردن برچسب های زیبا، تصاویر و تم برای افزایش تنوع و کیفیت ویدئوی شما وجود دارد. هنگامی که ویدئوی خود را ویرایش کردید، می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، تلگرام، فیس بوک، اینستاگرام و سایر نرم افزار ها به اشتراک بگذارید.

یکی از نکات جالب در مورد این نرم افزار این است که با وجود امکانات و قابلیت های بسیار فراوان و قدرتمند، به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و می توانید ویدئوهای خود را بدون هیچ محدودیتی ویرایش کنید.

KineMaster

3- KineMaster :

KineMaster یکی برنامه ی ویرایش ویدئو برای سیستم عامل اندروید می باشد که مانند سایر نرم افزار های معرفی شده، رایگان می باشد. این برنامه، دارای ویژگی های قدرتمند و قابلیت های بسیار زیادی می باشد. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است و اضافه کردن افکت، تصویر، فایل صوتی، و دیگر ویژگی های مورد نظر شما از طریق کشیدن و رها کردن انجام می شود.

می توانید فایل های چند رسانه ای را از حافظه ی تلفن همراه خود، وارد کنید و به ویدئوی مورد نظر خود اضافه نمایید. در نهایت می توان گفت که KineMaster یک ابزار خوب، برای ویرایش فایل های ویدیویی است که کاربران مبتدی و حتی عکاسان و فیلمبرداران می توانند از آن استفاده کنند.

Wevideo

4- WeVideo :

یکی دیگر از نرم افزارهایی که توانسته است رضایت کاربران زیادی را در زمینه ی ویرایش ویدیو کلیپ ها جذب کند، WeVideo می باشد که می توانید آن را از مارکت های اندروید دریافت نمایید. به وسیله ای این برنامه، می توانید فیلم ها و اسلایدر های شگفت انگیز خلق کنید و حتی آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به وسیله ی این نرم افزار می توانید اقدام به ضبط کردن فیلم های مورد نظر خود نمایید و با ابزارهای گوناگون و متنوع، ویدئو کلیپ خود را زیبا تر کنید.

حتی می توانید کلیپ های مختلفی را با هم ادغام نمایید و قسمت های اضافه ی آن را حذف کنید.

VivaVideo

5- VivaVideo :

VivaVideo ویرایشگری ساده ولی قدرتمند می باشد که برای سیستم عامل اندروید تولید شده است. کافی این است این برنامه را نصب کنید تا از قابلیت های فراوان و بی شمار آن نهایت لذت را ببرید. با VivaVideo ، می توانید قسمت های اضافه ی ویدئوی خود را حذف کنید یا کلیپ های مختلفی را به آن متصل کنید. افکت های زیبایی به ویدئو کلیپ های خود بدهید و برچسب های مختلفی را روی آن بچسبانید. در نهایت می توانید خروجی آن را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این نرم افزار، به خوبی از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی پشتیبانی می کند، همچنین می توانید برچسب های دیگری را دانلود نمایید و برای اعمال بر روی کلیپ های خود مورد استفاده قرار دهید.

منبع: androidtipsz

ارسال نظر