بهترین نرم افزارهای پاک سازی رجیستر برای اندروید

پس از مدتی استفاده از دستگاه اندرویدی خود، ممکن است احساس کنید که سرعت گوشی شما به شدت کند شده است. جهت برطرف کردن این مشکل، نیاز به پاک سازی حافظه ی کش گوشی خود دارید.

بهترین نرم افزارهای پاک سازی رجیستر برای اندروید

کلیک - نرم افزارهای فراوانی برای پاک سازی حافظه ی کش و افزایش سرعت گوشی وجود دارند که در این مطلب قصد داریم 7 مورد از بهترین نرم افزارها را معرفی کنیم. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن ها، بر روی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید نسخه ی 4 به بالا اجرا خواهند شد.

Clean-Master

1- Clean Master :

این برنامه، با پاک کردن فایل های باقی مانده از برنامه های حذف شده و فایل های کش، سرعت گوشی را افزایش خواهد داد. همچنین با از بین بردن task ها و آزاد کردن رم، نقش به سزایی در افزایش طول عمر باطری خواهد داشت.

free-avast

2- Avast-Free :

آنتی ویروس ایوست، امنیت تلفن همراه شما را در برابر ویروس ها، بدافزار ها و تروجان ها افزایش می دهد. یکی از قابلیت های جالب این آنتی ویروس قدرتمند این است که قادر به پاکسازی حافظه ی کش گوشی شما نیز می باشد.

App-Cache-Cleaner

3- App Cache Cleaner :

یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها برای پاک کردن حافظه ی کش گوشی، استفاده از نرم افزار App Cache Cleaner می باشد. می توانید با یک لمس کوچک، سرعت گوشی خود را افزایش دهید! لازم به ذکر است که برای استفاده از این نرم افزار، لازم نیست که گوشی شما روت شده باشد.

Touch Cleaner

4- Touch Cleaner :

آیا می خواهید فضای بیشتری برای نصب نرم افزار های اندرویدی بر روی گوشی خود داشته باشید؟ آیا سرعت کند گوشی، شما را خسته کرده است؟ کافی است Touch Cleaner را بر روی گوشی خود نصب کنید تا برای همیشه از شر حافظه ی پنهان راحت شوید و سرعت گوشی خود را به شدت افزایش دهید!

Tap Cleaner

5- Tap Cleaner :

یکی دیگر از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه ی پاک سازی رجیستر، Tap Cleaner می باشد. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است و به طور کلی نرم افزار کاربرپسندی می باشد.

Clear Memory

6- Clear Memory :

با وجود این نرم افزار، دیگر نگران کند شدن سرعت گوشی خود نباشید! تنها با یک لمس، برنامه هایی که بدون استفاده در حال اجرا هستند و سرعت گوشی را به شدت کند می کنند، ببندید.

Cache Clear

7- Cache Clear :

Cache Clear، با پاک سازی سریع و بهینه سازی دستگاه اندرویدی شما، باعث کارکرد بهتر تلفن همراهتان خواهد شد. با داشتن این برنامه، می توانید از کار کردن با گوشی خود، لذت بیشتری ببرید!

منبع: technobezz

ارسال نظر