معرفی بهترین اپلیکیشن‌های قیمت سکه و ارز برای موبایل

رسانه کلیک - با وجود تلاطمی که اخیرا در قیمت دلار و بازار ارز ایجاد شده، تصمیم گرفتیم تا چند اپلیکیشن برتر برای اطلاع رسانی از وضعیت ارز، سکه و دیگر موارد مورد نیاز را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های قیمت سکه و ارز برای موبایل

اگر می‌خواهید به طور لحظه‌ای از وضعیت قیمت ارز، سکه و طلا با خبر شوید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های ایرانی که برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOS ساخته شده، استفاده کنید. این اپ‌ها به صورت رایگان و با اتصال اینترنت کار می‌کنند و هر کدام از قابلیت‌های خاصی برخوردار هستند. در ادامه با معرفی بهترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS همراه باشید.

مثقال

مثقال اپلیکیشنی است که به صورت حرفه‌ای شما را از قیمت ارز، طلا، سکه، خودرو، گوشی و تبلت با خبر می‌کند. رابط کاربری در نظر گرفته شده برای این اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربرپسند بوده و در بخش‌های مختلف آن شاهد امکانات جالبی هستیم. قابلیت نمایش نمودار از تغییرات قیمت‌ها، محاسبه میزان سود شما بر اساس نرخ ارز، تبدیل واحدهای پولی به هم و تعدادی دیگر از این ویژگی‌ها، در مثقال قرار گرفته است. البته بهتر است بدانید این اپ در دو نسخه رایگان و پولی برای دانلود موجود بوده که در نسخه پولی آن، امکانات بیشتری به کاربر ارایه می‌شود و در این حالت دیگر خبری از نمایش تبلیغات در آن نخواهد بود. نمایش ویجت یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن است که با کمک آن می‌توان به اطلاعات لحظه‌ای مانند قیمت دلار دسترسی داشت. مثقال را می‌توانید از گوگل پلی یا اپ استور برای دستگاه خود دانلود کنید.

اپلیکیشن جامع قیمت‌ها

اپلیکیشن جامع قیمت‌ها همان‌ طور که از نامش پیداست، برای مطلع کردن کاربر از قیمت‌ محصولات مختلف به صورت جامع ساخته شده است. در این برنامه قیمت همه چیز از جمله ارز، سکه و طلا به آسانی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد و معمولا با آپدیت منظم، قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای ارایه می‌شوند. زمان به روز شدن قیمت، تشکیل نمودار و بسیاری دیگر از این قبیل اطلاعات هم توسط این اپ برای کاربر نمایش داده می‌شود. اپلیکیشن جامع قیمت‌ها برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است.

قیمت دلار

دکه

دکه یکی از سرویس‌های پرطرفدار و کاربردی خبر خوان بوده که به صورت اپلیکیشن برای پلتفرم‌های مخلتف عرضه شده است. وظیفه اصلی این اپ، جمع کردن اخبار از وبسایت‌های مختلف بوده؛ ولی بخشی هم برای اطلاع رسانی از قیمت ارز، طلا و سکه در آن قرار گرفته است. قیمت‌ها در این برنامه معمولا با سرعت بالا به روز می‌شوند و در صورت نیاز می‌توان قابلیت دریافت اعلان با تغییر قیمت را در این اپ فعال کرد. دکه به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود و نصب است.

قیمت دلار

قیمت

قیمت یکی از اپلیکیشن‌هایی است که برای سیستم عامل iOS ساخته شده که به صورت رایگان اطلاعات مختلفی از قیمت دلار و دیگر واحدهای پولی، وضعیت قیمتی طلا و سکه را ارایه می‌کند. این برنامه با رابط کاربری ساده، توسط اینترنت به روز می‌شود و شما را با نمایش اعلان از این تغییرات باخبر می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن امکان تبدیل واحدهای ارزی است که این تبدیل واحد براساس نرخ روز صورت می‌گیرد و می‌تواند بسیار مفید باشد. برای دانلود اپلیکیشن قیمت می‌توانید توسط دستگاه اپل خود از اپ استور اقدام کنید.

قیمت دلار

نظر شما در رابطه با این چهار اپلیکیشن برای اطلاع رسانی قیمت ارز، طلا و سکه چیست؟ شما از کدامیک استفاده می‌کنید؟

ارسال نظر