بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای اندروید

آیا از سرعت کند دانلود مرورگر خود خسته شده اید و به دنبال یک راه بهتر برای دانلود فایل ها هستید؟ بسیار خوب، انتخاب یک نرم افزار مدیریت دانلود (download manager) بهترین راه حل برای شماست.

بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای اندروید

کلیک - دانلود منیجر، برنامه ای برای دانلود سریع تر و آسان تر فایل ها می باشد. در واقع این نرم افزارها، با الگوریتمی خاص، فایل های دانلود را به بخش های متعدد تقسیم کرده، سپس به صورت همزمان، اقدام به دانلود آن ها می کنند. جالب است بدانید که تکه تکه شدن فایل ها، باعث تسریع در سرعت دانلود می شود و البته هیچ آسیبی به فایل اصلی نمی رساند. علاوه بر این، در صورت لزوم می توانید عملیات دانلود را به صورت موقت، متوقف کرده و حتی ادامه ی عملیات دانلود را به زمان دیگری موکول کنید. اگر چه مرورگرهای وب به صورت پیشفرض دارای دانلود منیجر هستند اما قدرت آن ها هرگز با نرم افزارهای مدیریت دانلود، قابل مقایسه نیست.

دانلود منیجرهای بسیار زیادی در مارکت های اندروید وجود دارد. در این مطلب، قصد داریم 5 مورد از بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

Advanced Download Manager

Advanced Download Manager1

1- Advanced Download Manager :

ADM ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که برای پلتفرم اندروید در نظر گرفته شده است. این برنامه به شما اجازه می دهد که فایل های دانلود را به تکه های مختلفی تقسیم کنید و برای هر بخش، سرعت دانلود متفاوتی در نظر بگیرید. به راحتی می توانید، حداکثر سرعت دانلود را برای هر بخش انتخاب نمایید.

علاوه بر این، اگر عملیات دانلود به هر دلیلی قطع شود، پس از برقراری مجدد اتصال اینترنت، این عملیات، به صورت خودکار ادامه پیدا خواهد کرد.

این برنامه، از مرورگرهایی مانند فایرفاکس، کروم، اپرا و غیره به خوبی پشتیبانی می کند. همچنین دارای قابلیت زمان بندی و دانلود فایل ها، در زمانی مشخص می باشد.

در مجموع، اگر به دنبال یک اپلیکیشن مدیریت دانلود هستید که بسیار قدرتمند بوده و قابلیت های فراوانی داشته باشد، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایر ویژگی های Advanced Download Manager :

  • سرعت بخشیدن به عملیات دانلود با استفاده از ایجاد رشته های مختلف
  • امکان گرفتن بکاپ (پشتیبان) بر روی مموری کارت
  • امکان نمایش ویجت بر روی صفحه ی دستگاه اندرویدی
  • اطلاع رسانی فایل های تکمیل شده با استفاده از صدا یا لرزش

Loader Droid Download Manager

Loader Droid Download Manager1

2- Loader Droid Download Manager :

یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود که برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده ، Loader Droid می باشد. این محصول قدرتمند از هر نوع فایلی، برای انجام عملیات دانلود پشتیبانی می کند، مانند: برنامه، تصویر، موسیقی، ویدیو و غیره.

این برنامه، مانند ADM فایل های دانلود را به تکه های مختلفی تقسیم می کند که باعث تسریع عملیات دانلود خواهد شد، ضمن اینکه می توانید عملیات دانلود را متوقف کنید و به زمان دیگری موکول کنید. علاوه بر این در صورتی که عملیات دانلود به هر دلیلی قطع شود، پس از برقراری اتصال اینترنت، این عملیات، به صورت خودکار ادامه پیدا خواهد کرد.

سایر ویژگی های Loader Droid Download Manager :

  • تشخیص خودکار لینک ها در مرورگر
  • زمان بندی دانلود ها
  • دارا بودن تم شب و روز

Turbo Download Manager

Turbo Download Manager1

3- Turbo Download Manager :

Turbo download manager، نرم افزار قدرتمندی است که می تواند سرعت دانلود فایل های شما را تا بیش از 5 برابر افزایش دهد! این برنامه از چندین اتصال HTTP، برای بهبود بخشیدن به سرعت دانلود فایل ها استفاده می کند. برای افزایش سرعت دانلود، می توانید تعداد اتصالات هر دانلود را افزایش دهید. همچنین از منوی تنظیمات می توانید ، اندازه ی بافر را برای بهینه سازی سرعت دانلود، تغییر دهید.

مانند دیگر نرم افزارهای مدیریت دانلود، امکان از سرگیری عملیات دانلود، وجود دارد.

برای استفاده از این برنامه، لینک مورد نظر را در مدتی نسبتا طولانی لمس کنید و به اشتراک گذاری لینک را انتخاب نمایید، سپس این نرم افزار، اقدام به دانلود فایل ها خواهد کرد.

سایر ویژگی های Turbo download manager :

  • اندازه ی نامحدود فایل پشتیبانی می شود
  • اطلاع رسانی فایل های تکمیل شده با استفاده از صدا
  • امکان مشاهده ی تاریخچه ی دانلود
  • امکان پیکربندی تنظیمات دانلود

Download Manager for Android

Download Manager for Android1

4- Download Manager for Android :

این نرم افزار، یکی از محبوب ترین و در عین حال قدرتمند ترین دانلود منیجر های دنیا به شمار می رود. رابط کاربری این محصول، بسیار جذاب است و دارای قابلیت های فراوانی می باشد.

Download manager for Android این امکان را به شما می دهد که بخش های مختلف یک فایل را به صورت موازی باهم دانلود کنید که این عامل می تواند سرعت دانلود را به شدت افزایش دهد. این نرم افزار می تواند فایل هایی با حجم 2 گیگابایت را دانلود نماید.

دانلود ها، می توانند از طریق مرورگر یا وارد کردن آدرس اینترنتی انجام شوند.

سایر ویژگی های Download manager for Android :

  • سرعت دانلود را سه برابر بیشتر می کند
  • امکان جستجوی سریع صوتی را فراهم می کند
  • تاریخچه ای از دانلود ها را نمایش می دهد
  • از گوگل، یاهو، یوتیوب، توییتر و غیره به خوبی پشتیبانی می کند
  • دارای قابلیت های ادامه، لغو، توقف و نمایش میزان دانلود می باشد

Easy Downloader Pro

Easy Downloader Pro1

5- Easy Downloader Pro :

Easy Downloader Pro، نرم افزار مدیریت دانلود موثری است که برای تلفن های اندرویدی تهیه شده است. چنانچه که مشکلات فراوانی با دانلود فایل های سنگین دارید و دانلود های فراوانی انجام می دهید، این نرم افزار، بهترین انتخاب برای شماست. این برنامه، امکان دانلود 10 فایل به صورت همزمان را به شما می دهد. این برنامه می تواند سنگین ترین فایل ها را با پسوندهای مختلف دانلود نماید و از نکات قابل توجه آن، این است که می تواند فایل های دانلود شده را به خوبی سازماندهی کند.

مانند TDM، امکان دانلود فایل ها به صورت مستقیم از مرورگر یا درج آدرس اینترنتی وجود دارد. این دانلود منیجر، از مرورگر های فایرفاکس، دلفین، کروم و غیره پشتیبانی می کند.

سایر ویژگی های Easy Downloader Pro :

  • امکان دانلود فایل های سنگین و به صورت همزمان وجود دارد
  • سرعت دانلود فایل ها حدودا 50 درصد افزایش پیدا خواهد کرد
  • امکان توقف یا ادامه ی دانلود ها وجود دارد
  • امکان مدیریت فایل ها در کارت حافظه وجود دارد
  • دارای نوار پیشرفت دانلود و اعلان می باشد

منبع: androidtipsz

ارسال نظر