معرفی بهترین اپلیکیشن‌های چراغ قوه برای اندروید و iOS

رسانه کلیک - شاید فکر کنید دوره برنامه‌های چراغ قوه برای تلفن‌های همراه به پایان رسیده و با قرار گیری این قابلیت به صورت پیش‌ فرض در سیستم عامل‌های اندروید و iOS، دیگر نیازی به آن‌ها ندارید. اما بهتر است بدانید این برنامه‌ها با ارایه قابلیت‌های جذاب دیگر، نظر بسیاری از کاربران را به خودشان جلب کرده‌اند. در این مطلب شما را با چند برنامه چراغ قوه برای اندروید و iOS آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های چراغ قوه برای اندروید و iOS

اپ‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین نمونه‌های موجود در مارکت اندروید و iOS هستند و شما می‌توانید توسط آن‌ها به بهترین نحو ممکن، چراغ قوه را با قابلیت‌های فراوان به گوشی خود بیاورید.

Color Flashlight

این اپلیکیشن محبوب‌ترین نمونه موجود برای اندروید بوده که توسط بسیاری از کاربران دانلود و نصب شده است. علاوه بر توانایی روشن نمودن فلاش دستگاه، می‌توانید از افکت‌های نوری مختلف آن مانند حالت اضطراری نیز استفاده کنید. همچنین توسط Color Flashlight، نمایشگر گوشی به یک صفحه LED با مودهای نوری مختلف و افکت‌های رنگی تبدیل می‌شود، که بسیار کاربردی است. اپلیکیشن چراغ قوه Color Flashlight از گوگل پلی برای دستگاه‌های اندروید قابل دانلود و نصب است.

اپلیکیشن چراغ قوه

FlashLight LED HD

FlashLight LED HD برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود بوده و قابلیت‌های جالبی را در زمینه چراغ قوه به کاربر ارایه می‌دهد. توسط این اپ می‌توانید علاوه بر روشن نمودن فلاش، نمایشگر گوشی را با استفاده از رنگ‌های مختلف در حالت LED قرار دهد. علاوه برای این‌ها امکان افزودن ویجت میانبر برای استفاده سریع‌تر از اپ هم برای کاربر موجود است. برنامه چراغ قوه FlashLight LED HD را می‌توانید از گوگل پلی و آیتونز برای دستگاه خود به صورت رایگان دانلود کنید.

اپلیکیشن چراغ قوه

Tiny Flashlight

یکی از اپلیکیشن‌های محبوب و با رابط کاربری ساده، Tiny Flashlight بوده که برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS به صورت رایگان قابل دانلود است. توسط این اپ، علاوه بر توانایی روشن نمودن فلاش، مود‌ها مختلفی برای استفاده از نمایشگر به عنوان نور، حالت پلیس، حالت اضطراری نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها، امکان شخصی سازی در میزان نور و رنگ‌های نمایشی هم در محیط اپ برای کاربر موجود است. برای دانلود این برنامه چراغ قوه می‌توانید از پلی استور و یا آیتونز اقدام کنید.

اپلیکیشن چراغ قوه

Flashlight by ArtLine

یکی دیگر از اپ‌های کاربردی موجود در این زمینه، Flashlight by ArtLine بوده که به خوبی کارش را انجام می‌دهد و شما را برای روشن نمودن فضای بیرون، کمک می‌کند. در این اپ خبری از قابلیت‌های اضافی نیست و فقط توانایی روشن نمودن فلاش را دارد. حین روشن بودن فلاش این امکان به کاربر داده می‌شود تا صفحه گوشی را خاموش کند و بدین ترتیب از مصرف بیشتر باتری جلوگیری شود. حجم بسیار کم این اپ (900 کیلوبایت) یکی از اصلی‌ترین نکات مثبت درباره Flashlight by ArtLine محسوب می‌شود. این برنامه چراغ قوه پر کاربرد را می‌توانید از گوگل پلی برای اندروید دانلود کنید.

اپلیکیشن چراغ قوه

Torchlight

یکی از محبوب‌ترین اپ‌های چراغ قوه برای سیستم عامل iOS بوده که با رابط کاربری ساده و کاربردی، به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است. Torchlight را می‌توانید بر روی انوع دستگاه‌‌های اپل، حتی اپل واچ نصب کرده و با فعال سازی مودهای مختلف نمایش نور، از دستگاه خود به عنوان یک چراغ قوه استفاده کنید. این اپلیکیشن به صورت رایگان از آیتونز قابل دانلود و نصب است.

اپلیکیشن چراغ قوه

نظر شما در رابطه با این پنچ برنامه چراغ قوه چیست؟

ارسال نظر