تیمی کوچک بهترین بازی سال 2015 را ساخت

"Fallout 4" بازی بزرگی است. از هر لحاظ که فکرش را کنید. می توانید ساعت ها در بازی غرق اکتشاف و جست و جو شوید بدون اینکه به داستان اصلی بازی ایرادی وارد شود یا از آن دور شوید. به همین دلیل باور آن سخت است که یک تیم 100 نفره روی آن کار کرده است.

تیمی کوچک بهترین بازی سال 2015 را ساخت

به همین دلیل باور آن سخت است که یک تیم 100 نفره روی آن کار کرده است.

به گزارش کلیک به نقل از Tech Insider این هفته کارگردان بازی "Fallout 4" تاد هاوارد، در مصاحبه ای تلفنی روند خلق این بازی بزرگ و زیبا رو شرح داد.

او گفت: " ما شروع تولید قسمت بعدی بازی را بعد از اتمام پروژه "Fallout 3" زدیم. می دانستم که می خواهم قسمت بعدی را در گذشته بسازم. خیلی علاقه داشتم دنیا رو قبل از بمباران های هسته ای نشون بدم. وقتی ایده این خط داستانی اومد به ذهنم سال 2009 بود و واقعا در این باره هیجان زده بودم." که آن جوانه های اولیه بعد از 6 سال زحمت به نتیجه رسید و حاصل کار شد ساخت بهترین بازی سال.

کاراکتر اصلی ورژن مذکر بازی کاراکتر اصلی ورژن مذکر بازی

در اواخر سال 2008، زمانی که استدیو بازی سازی بتسدا آخرین نسخه بازی Fallout یعنی Fallout 3 را برای ایکس باکس، پلی استیشن 3 و کامپیوتر روانه بازار کرد، دنیای بازی در یک جهان آخرالزمانی در 200 ساله آینده روایت می شود. زمانی که تمدن بشریت به وسیله بمب های هسته ای نابود شده است.

صحنه ای از ابتدای بازی بعد از بمباران هسته ای صحنه ای از ابتدای بازی بعد از بمباران هسته ای

اکثر عواملی که در ساخت قسمت سوم بازی نقش داشتند در قسمت چهارم هم حضور داشتند. شاید یکی از دلایلی که بازی موفق بود همین بود. یعنی اتحاد و اجماع فکری و آشنایی با آنچه با آن سر و کار دارند و آنچه که از کار خود می خواهند.

تام هاوارد، در حال ارائه Fallout 4 برای اولین بار درمراسم E3 در لس آنلس کالیفرنیا تاد هاوارد، در حال ارائه Fallout 4 برای اولین بار درمراسم E3 در لس آنجلس کالیفرنیا

قبل از اینکه بازی در ژوئن 2015 عرضه شود، استدیو خواست تا بازی را عیب یابی کند. ولی تقریبا این کار غیر ممکن است. چون بازی به این بزرگی و حجم کار با کدنویسی و کاراکترهای بسبار زیادی همراه است. در نتیجه تصمیم گرفتند یک تیم 100 نفره بازی را آزمایش کنند. در نتیجه Fallout 4 برای تست کیفیت به دست 100 نفر سپرده شد.

نتیجه کار شگفت انگیز بود. بازی بدون ابراد و کاملا درست اجرا شد و استدیو خیالش از این بابت راحت شد.

تاد هاوارد در آخر صحبت هایش گفت : " به نظرم بهترین تجربه کاری من بود. هر روز ماجراجویی جدیدی داشتیم و می دانستیم که اتفاق تازه ای می افتد. امیدوارم بازیکنان قدر زحمت های ما را بدانند و از بازی لذت ببرند."

منبع: techinsider.io

ارسال نظر