بهترین گوشی‌های دو سیم کارت سال 2015

قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت هم اکنون به یک قابلیت بسیار پرکاربرد تبدیل شده است.

بهترین گوشی‌های دو سیم کارت سال 2015

آمار به دست آمده هم نشان می‌دهد که میزان استقبال کاربران از گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت بسیار بیشتر از نسخه‌های تک سیم کارت این محصولات بوده است. هم اکنون اغلب کمپانی‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند سعی می‌کنند که محصولات خود را از این نظر در دو نسخه روانه‌ی بازار کنند و یک نسخه از محصولات خود را دو سیم کارت و نسخه‌ی دیگر آن را تک سیم کارت ارائه می‌کنند. برخی دیگر از شرکت‌ها هم وجود دارند که به کلی محصولاتشان را تنها در یک نسخه و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت روانه‌ی بازار می‌کنند.

خرید گوشی‌های دو سیم کارته در برخی از بازارها و نقاط دنیا به یک موضوع حیاتی تبدیل شده است. به عنوان مثال در کشور، کاربران همواره دنبال محصولات با این قابلیت هستند. از اینرو شرکت‌های تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند هم نسخه‌هایی از محصولات خود را که قصد دارند در بازارهای کشور چین عرضه کننده با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت طراحی می‌کنند. این موضوع حتی در کشور ما هم به همین صورت است. آمار ارائه شده نشان می‌دهد که میزان استقبال کاربران از نسخه‌های دو سیم کارت گوشی‌های هوشمند کنونی بسیار بیشتر از آمار استقبال از نسخه‌های تک سیم کارت آن‌ها بوده است.

در سال 2015 میلادی هم گوشی‌های هوشمند متعددی با این قابلیت به بازار عرضه شده‌اند. ما در این مقاله قصد دارید که چند نمونه از بهترین و برترین گوشی‌های با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت که در سال 2015 میلادی روانه‌ی بازار شده‌اند را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. بنابراین با کلیک دات آی‌آر همراه باشید.

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی گلکسی نوت 5

1

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی گلکسی نوت 5 سامسونگ با نام اختصاصی Samsung Galaxy Note 5 duos عرضه شده است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد. جنس بدنه‌ی ان از مواد فلزی و شیشه‌ای ساخته شده و باتری دستگاه ظرفیت و توانی معادل با 3000 میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کند. این فبلت از نظر قیمت محصولی گران بوده و هم اکنون قیمتی در حدود 650 دلار دارد. صفحه نمایش این گوشی توسط پنل گوریلاگلاس 4 پوشانده شده و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. گلکسی نوت 5 سامسونگ همچنین از سیستم روی یک چیپ (SoC) اگزینوس 7420 سامسونگ با پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای و رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد.

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی گلکسی A8 سامسونگ

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی هوشمند گلکسی A8 یا همان Samsung Galaxy A8 duos قیمتی در حدود 420 دلار دارد. بدنه‌ی این محصول هم از مواد تمام فلزی و شیشه‌ای ساخته شده است. صفحه نمایش آن نمایشگری 5.7 اینچی و از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل در نظر گرفته شده است.

2

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی گلکسی A8 سامسونگ از تراشه‌ی اسنپدراگون 915 کوالکام بهره‌مند است که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و رمی 2 گیگابایتی را به همراه دارد. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و سنسور دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. همچنین باتری این محصول ظرفیت و توانی معادل با 3050 میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کند.

گوشی هوشمند پی 8 هوآوی (Huawei P8)

گوشی هوشمند پی 8 هوآوی هم قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را به همراه دارد. بدنه‌ی این محصول هم از مواد فلزی تشکیل شده و صفحه نمایش آن 5.2 اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسلی است. همچنین نمایشگر این محصول توسط پنل گوریلاگلاس 3 پوشانده شده است.

3

گوشی هوشمند پی 8 به سیستم روی یک چیپ کرین 930 هوآوی مجهز است که این تراشه از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بهره می‌برد. از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقاء، باتری 2680 میلی آمپر ساعتی، سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. ضمنا قیمت این گوشی هم اکنون در حدود 499 دلار است.

نسخه‌ی دو سیم کارت ویندوزفون لومیا 950 مایکروسافت

ویندوزفون لومیا 950 مایکروسافت همدر نسخه‌ای مجزا با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت روانه‌ی بازار شده است. نسخه‌ی دو سیم کارت لومیا 950 یا همان Microsoft Lumia 950 dual قیمتی در حدود 549 دلار دارد.

4

صفحه نمایش لومیا 950 نمایشگری 5.2 اینچی و از نوع AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل است که توسط پنل گوریلاگلاس 3 از آن محافظت به عمل می‌آید. دوربین اصلی و سلفی ان به ترتیب از سنسورهایی 20 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری آن ظرفیتی برابر با 3000 میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کند. سیستم روی یک چیپ به کار گرفته شده در ویندوزفون لومیا 950 مایکروسافت هم تراشه‌ی اسنپدراگون 808 کوالکام با پردازنده‌ی مرکزی شش هسته‌ای خواهد بود. رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتفاء هم از دیگر خصوصیات فنی این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی اس 6 سامسونگ هم در نسخه‌ای مجزا با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت روانه‌ی بازار شده که با نام اختصاصی Samsung Galaxy S6 duos شناخته شده و قیمت آن در حدود 560 دلار است.

5

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ همانند نسخه‌ی اصلی آن از صفحه نمایشی 5.1 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد که توسط پنل گوریلاگلاس 4 از آن محافظت به عمل آمده است. این گوشی هوشمند از سنسور دوربین اصلی و سلفی 16 و 5 مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و تراشه‌ی آن اگزینوس 7420 سامسونگ در نظر گرفته شده است. همچنین رم این محصول ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه کرده و باتری آن 2550 میلی آمپر ساعتی است.

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی اکسپریا زد 5 سونی

اکسپریا زد 5 سونی هم دارای نسخه‌ای با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت است که با نام اختصاصی Sony Xperia Z5 dual شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند از بدنه‌ای مقاوم در برابر نفوذ آب و از جنس شیشه و فلز بهره می‌برد و استاندار IP68 را به همراه دارد.

6

صفحه نمایش اکسپریا زد 5 سونی، نمایشگری 5.2 اینچی و از نوع IPS LCD با وضوح تصویر 1080 در 1920 می باشد. سنسور دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسیل، تراشه‌ی اسنپدراگون 810 کوالکام، رم 3 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی هم سایر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری اصلی این محصول را شامل می‌شوند. ضمنا قیمت نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی اکسپریا زد 5 سونی در حدود 599 دلار است.

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی وان A9 اچ‌تی‌سی

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی هوشمند وان A9 اچ‌تی‌سی (HTC One A9 dual) قیمتی در حدود 499 دلار دارد. بدنه‌ی این محصول از مواد فلزی ساخته شده و صفحه نمایش آن 5 اینچی و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل در نظر گرفته شده است. بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر آن در حدود 440 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. ضمنا نمایشگر این گوشی هوشمند توسط پنل محافظ گوریلاگلاس 4 پوشانده شده است.

7

نسخه‌ی دو سیم کارت گوشی هوشمند وان A9 اچ‌تی‌سی همچنین از سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 617 کوالکام با پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای، پردازده‎‌ی گرافیکی آدرنو 405 و رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین اصلی و سلفی آن هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 4 مگاپیکسلی تشکیل شده است. کمپانی اچ‌تی‌سی همچنین برای این گوشی هوشمند یک باتری 2150 میلی آمپر ساعتی در نظر گفته است.

منبع: phonearena

ارسال نظر