معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون ۷ و ۷ پلاس

شاید خرید لوازم جانبی گوشی هوشمند برای بسیاری از کاربران یک معضل بزرگ باشد، خرید جنس با کیفیت و مقرون به صرفه موضوعی است که ذهن کاربران را مشغول می کند و چون در این زمینه برند های بسیار متنوعی وجود دارد پس معرفی معتبر ترین و بهترین لوازم جانبی بسیار ضروری است.

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون ۷ و ۷ پلاس

کلیک - آیفون ۷٫ ۷ پلاس از گوشی های هوشمند بسیار پر طرفدار هستند که در سطح جهان افراد بسیاری از این گوشی های هوشمند استفاده می کنند. در واقع خرید لوازم جانبی از جمله قاب گوشی، شارژر، و بسیاری از لوازم جانبی دیگر برای بسیاری از افراد دشوار بوده است. لوازم جانبی دارای برند های بسیار متفاوتی هستند و به دلیل تفاوت قیمتی جنس های بسیار بی کیفیتی نیز در بازار وجود دارد که ممکن است کاربران گول قیمت ارزان این جنس ها را بخوردند و یک جنس بی کیفیت خریداری کنند و به گوشی هوشمند خود آسیب برسانند.

اگر شما لوازم جانبی تائید شده از سمت کمپانی را خریداری کنید می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید، شاید قیمت این اجناس کمی بالاتر از نمونه های درجه یک بازار باشد ولی در هر صورت خیال شما راحت است دیگر آسیبی به گوشی هوشمند شما نمی رسد و می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. در این مطلب به معرفی لوازم جانبی تائید شده از سوی کمپانی اپل برای گوشی های هوشمند آیفون ۷ و ۷ پلاس می پردازیم.

قاب TOZO برای آیفون ۷ و ۷ پلاس

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

یکی از مسائل مهم برای کاربران این است که هنگامی که قابی را بر روی گوشی هوشمند خود قرار می دهند، گوشی هوشمند آن ها بزرگ و سنگین نشود و از خوش دست بودن گوشی هوشمند بهره‌مند شوند. قاب TOZO یکی از قاب های بسیار خوبی است که دقیقاً ابعادی معادل با گوشی هوشمند شما دارد و ابعاد آیفون ۷ و ۷ پلاس را بزرگ تر نمی کند. این قاب برای آیفون ۷ با قیمت ۸٫۹۹ دلار به فروش می رسد و برای آیفون ۷ پلاس هم با قیمت ۸٫۹۹ دلار عرضه می شود و از آمازون قابل خریداری است.

محافظ صفحه Spigen

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

محافظ های صفحه یکی از مهم ترین لوازم جانبی هستند که هر کاربری بدون شک باید بر روی گوشی هوشمند خود از آن استفاده کند. یک محافظ صفحه خوب باید از گوشی در برابر موادی مانند چسب، چربی ها و هر ماده خارجی دیگری محافظت کند. محافظ های صفحه معمولاً قیمت پایینی دارند و کاربر هیچ علاقه ای به پرداخت هزینه زیاد برای یک محافظ صفحه ندارد، محافظ صفحه Spigen یکی از بهترین محافظ های صفحه است که از آیفون شما در برابر آب و مواد خارجی به خوبی محافظت می کند. قیمت این محافظ صفحه برای آیفون ۷ ۸ دلار و برای آیفون ۷ پلاس ۷٫۹۹ دلار است.

شارژر خودرو Anker،۱۲ ولتی، تائید شده از طرف اپل

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

شارژر گوشی هوشمند در ماشین یکی از مهم‌ترین وسایل جانبی است که کاربر باید در خرید آن بسیار دقت کند چون اگر جنس نامرغوب باشد هم ممکن است به خودرو آسیب برسد و بدون شک گوشی هوشمند نیز دچار مشکل های جدی خواهد شد. شارژر ۱۲ ولتی Anker یکی از لوازم جانبی بسیار خوب در این زمینه است که کمپانی اپل نیز این شارژر را تائید کرده است. این شارژر با قیمت ۱۹ دلار عرضه شده است و در آمازون قابل خریداری است. پاور بانک های معتبر نیز در بازار وجود دارند ولی اگر شخصی بخواهد هزینه کمتری کند این شارژر یک محصول بسیار خوب است.

فلش ۳۲ گیگا بیتی Omars قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

ظرفیت حافظه بیشتر برای هر کاربری قابل توجه است. بدون شک همه ما اطلاعاتی داریم که حجم زیادی دارند و در گوشی هوشمند ما حجم زیادی را اشغال می کنند. استفاده از فلش با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند یکی از بهترین راه‌ها برای ذخیره اطلاعات است. شما با استفاده از این فلش ها به راحتی می توانید اطلاعات خود را در هر جایی با خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

فلش های Omars بودن شک از بهترین های بازار هستند و نیازی به تبلیغ ندارند ولی این مدل یکی از بهترین مدل ها است که از طرف کمپانی اپل نیز تائید شده است و کاربران اپل می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند و اطلاعات خود را میان گوشی هوشمند و فلش با سرعت بسیار خوب انتقال دهند. شاید بسیاری از کاربران SanDisk iXpand نیز پیشنهاد کنند. این محصول نیز بسیار با کیفیت است ولی در مقایسه با Omars سنگین تر و گران قیمت تر است و سرعت انتقال اطلاعات نیز پایین تر است.

میکرو USB آمازون

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

این میکرو USB دو کارکرد دارد، هم یک کابل میکرو USB دارد و هم قابلیت اتصال به آیفون را دارد. این محصول با قیمت بسیار پایین و خوبی عرضه شده است که این قیمت پایین یکی از مزایای آن به حساب می آید، این محصول با قیمت ۱۱ دلار عرضه می شود.

اپل ایرپاد

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

با حذف جک هدفون در آیفون ۷ بدون شک هر کاربری به فکر خرید ایر پاد افتاده است. ایرپاد ها این قابلیت را فراهم می کنند تا کاربر بتواند به راحتی با استفاده از آن ها تلفن صحبت کند و از سیری نیز استفاده کند و بسیاری از کاربر های دیگر نیز در ایر پاد ها وجود دارد که کاربر انتظار دارد از آن ها استفاده کند. ایر پاد ها در ابتدای عرضه مشکلاتی در اتصال به گوشی هوشمند داشتند و با به روز رسانی جدید این مشکل برطرف شد و کاربران می توانند به راحتی از ایرپاد خود در هر شرایطی استفاده کنند. ایرپاد ها با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه می شوند.

پاوربانک BigBlue

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

اگر دائماً در سفر هستید و به یک پاور بانک خوب برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود نیاز دارید، پاور بانک BigBlue یکی از بهترین ها در این زمینه است. این پاور بانک ظرفیتی برابر با ۱۰۰۰۰ میلی آمپر دارد به راحتی نیز قابل‌حمل است. در این زمینه می توان پاور بانک Anker را نیز پیشنهاد کرد که ظرفیتی دقیقاً برابر با BigBlue دارد و قیمت های آن ها نیز در یک رنج است. این پاور بانک با قیمت ۲۴ دلار عرضه می شود.

اسپیکر وایرلس آیفون ۷٫ ۷ پلاس

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

اسپیکر های بلوتوثی و بدون سیم این روز ها طرفدار پیدا کرده است. اسپیکر وایرلس UE Boom2 یکی از بهترین ها در این زمینه است که علاوه بر قدرت پخش بسیار خوب دارای قابلیت اتصال بسیار مناسب نیز است.

داک شارژر آیفون

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

انتخاب بهترین داک شارژر یکی از کارهای سخت است، داک شارژر های بسیار زیادی در بازار وجود دارد و کاربر باید با احتیاط تمام آن ها را انتخاب کند. اگر شما قصد خرید یک داک شارژر بسیار خوب را دارید و قیمت آن برای شما مهم نیست، این داک شارژر با قیمت ۵۰ دلار انتخاب بسیار مناسبی است.

بسته شارژر اپل

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

اگر همیشه در سفر هستید و از قاره ای به قاره دیگر در حال جابه‌جایی هستید بدون شک در شارژ گوشی هوشمند خود مشکل پیدا می کنید چون شکل و ورودی پریز های برق در کشورهای مختلف متفاوت است. بسته شارژر اپل یک محصول بسیار خوب است که در یک بسته تعدادی از تبدیل های مختلف را دارد تا شما در هر کشوری هستید به راحتی بتوانید با استفاده از برق گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. قیمت این بسته ۳۰ دلار است. با استفاده از این بسته شما در آمریکا، آسیا، اروپا، آفریقا استرالیا به راحتی از برق برای شارژ گوشی هوشمند خود استفاده می کنید.

قاب با قابلیت شارژ گوشی هوشمند

معرفی بهترین لوازم جانبی آیفون 7 و 7 پلاس

قاب Kuke یکی از قاب های بسیار خوب است که شما با خرید آن با یک تیر دو نشان زده اید، در پشت این قاب باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری قرار دارد که شما با استفاده از آن می توانید گوشی هوشمند خود را همیشه شارژ نگاه دارید. این قاب دارای ورودی microSD و رم ۲۵۶ گیگابایتی است.

ارسال نظر