برترین پایه های خنک کننده لپ تاپ در سال ۲۰۱۶

اگر هنگام کار با لپ تاپ، گرمای بیش از حد آن شما را دچار مشکل کرده و قصد دارید یک پایه خنک کننده مناسب برای آن خریداری کنید، با این مطلب همراه شوید. در اینجا قصد داریم بهتریه پایه های خنک کننده سال ۲۰۱۶ را به شما معرفی کنیم.

برترین پایه های خنک کننده لپ تاپ در سال ۲۰۱۶

کلیک - قطعات مختلف لپ تاپ شما مثل CPU، GPU و سایر اجزای آن هنگام پخش فیلم یا اجرای یک بازی برای شما، گرمای زیادی را تولید می کنند. متاسفانه بعضی از لپ تاپ ها فاقد سیستم تهویه مناسب هستند و گرمای اضافی باعث می شود سرعت آن ها کم شود چرا که پردازنده جهت جلوگیری از افزایش بیشتر گرما و آسیب دیدن عملکرد خود را پایین می آورد.

اگر قسمت زیرین لپ تاپ شما نیز بیش از حد داغ می شود، پایه خنک کننده لپ تاپ می تواند به شما کمک کند. ما در اینجا لیستی از بهترین پایه های خنک کننده (همراه با فن و بدون فن) موجود در بازار را همراه با قیمت آن ها گردآوری کرده ایم که شما می توانید از بین آن ها یک مورد را انتخاب کرده و استفاده کنید.

Targus Chill Mat

علی رغم سایر پایه های خنک کننده لپ تاپ که فقط دارای یک یا دو موقعیت قابل تنظیم هستند، Targus Chill Mat دارای یک لولای جلویی است که به شما اجازه می دهد لپ تاپ خود را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و صفحه نمایش آن را همسطح با چشمان خود کنید. این پایه از دو فن در زیر لپ تاپ، دو قطعه پلاستیکی و یک گیره برخوردار است که لپ تاپ شما را هنگام خنک کردن در جای خود نگه می دارد. این پایه انرژی خود را از درگاه USB تامین می کند و علاوه بر این در پشت خود به یک هاب با چهار درگاه مجهز است.

قیمت: حدود ۶۰ دلار

۲۹۵۰۱۹

LapGear XL Deluxe Laptop LapDesk

پایه LapGear XL Deluxe به گونه ای طراحی شده است که شما با قرار دادن آن روی پای خود بتوانید از لپ تاپ خود استفاده کرده و علاوه بر آن دارای فضای اختصاصی برای موس بوده و همچنین یک پایه برای گوشی نیز فراهم کرده است. این پایه از لپ تاپ هایی تا ۱۷ اینچ پشتیبانی می کند و دارای ۲ نوار مخصوص است که آن را روی پاهای شما نگه می دارد. پایه XL دارای یک کانال اختصاصی برای گردش هواست که به آن اجازه می دهد بدون نیاز به فن گرمای تولید شده توسط لپ تاپ را به بیرون انتقال دهد. چنین پایه های بدون فنی برای افرادی که کمتر از لپ تاپ خود استفاده می کنند یا لپ تاپ آن ها چندان داغ نمی شود مناسب است.

قیمت: حدود ۵۰ دلار

۲۹۵۰۱۶

Opolar Laptop Cooler

غیر از پایه های خنک کننده ای که به صورت تخت هستند و لپ تاپ روی آن ها قرار می گیرد، یک نوع دیگر نیز وجود دارد. دستگاه Opolar Laptop Cooler به درگاه تهویه لپ تاپ متصل شده و به قدرت و قابلیت های فن آن می افزاید. این فن وکیوم دارای دو حالت خودکار و دستی است که در حالت اول به صورت خودکار سرعت مورد نیاز فن تشخیص داده می شود و در حالت دوم شما می توانید خودتان آن را تنظیم کنید. نصب و راه اندازی این دستگاه کمی چالش بر انگیز است، چرا که شما می بایست قطعه ای را به کف لپ تاپ و قطعه متصل کننده ای را بین پایه و فن نصب کنید. دستگاه Opolar برای افرادی که با لپ تاپ خود بازی های رایانه ای انجام می دهند بسیار مناسب است و می تواند مقدار زیادی از گرمای تولید شده را از آن خارج کند.

قیمت: حدود ۲۵ دلار

۲۹۵۰۱۸

Tree New Bee Black and Blue

این پایه که دارای طراحی سنتی تری است، از ۴ فن قدرتمند برخوردار است و در زیر لپ تاپ قرار می گیرد. پایه Tree New Bee Black and Blue انرژی خود را از یک کابل USB تامین می کند و خود نیز دارای یک درگاه USB است که از به هدر رفتن درگاه های USB لپ تاپ شما جلوگیری می کند. این قابلیت با توجه به ارائه لپ تاپ هایی با درگاه های USB کمتر در سال های اخیر بسیار مهم است. در زیر این دستگاه خنک کننده ۴ پایه کوچک وجود دارد که به شما امکان می دهد آن را کمی از سطح میز بالاتر قرار دهید. همچنین شما می توانید با استفاده از پایه های عقبی کمی صفحه نمایش لپ تاپ را بالاتر بیاورید.

قیمت: حدود ۲۰ دلار

۲۹۵۰۲۱

TekHome Super Vacuum Fan Laptop Cooler

دستگاه TekHome Super Vacuum Fan ساختاری مشابه با Opolar دارد و با اتصال به درگاه تهویه لپ تاپ، هوای داغ را با قدرت بیشتری نسبت به فن های لپ تاپ از آن خارج می کند. تفاوت اصلی بین این دو، طریقه نصب و راه اندازی آن هاست. این دستگاه بر خلاف مدل قبلی که دارای ۳ قطعه مجزا بود، فقط یک قطعه واحد دارد که امکان گم شدن یا شکستگی را کمتر می کند. طراحی این دستگاه نیز جذاب تر بوده و نور های آبی رنگ آن را شیک تر کرده است. تنها نقطه ضعف این دستگاه نسبت به مدل قبلی، برخوردار نبودن از حالت خودکار است و شما می بایست خودتان سرعت فن را تنظیم کنید.

قیمت: حدود ۱۳ دلار

۲۹۵۰۱۷

ThermaPAK Heatshift Pad

این پایه گزینه مناسبی برای لپ تاپ هایی است که به خنک کنندگی زیادی نیاز ندارند. پایه ThermaPAK دارای بافت زبری است که میزان گردش هوا بین لپ تاپ و سطح زیر آن را افزایش می دهد. این پایه خنک کننده بدون فن، همچنین با یک نوع ژل مخصوص پر شده که گرما را به خود جذب می کند و به راحتی می توان از آن برای لپ تاپ های ۱۰ تا ۱۷ اینچی استفاده کرد.

قیمت: حدود ۱۳ دلار

۲۹۵۰۱۳

Steklo X-Stand

اگرچه این محصول به عنوان یک پایه معمولی لپ تاپ ساخته و عرضه شده است، ولی طراحی منحصر به فرد آن، به لپ تاپ اجازه می دهد هوای بیشتری با محیط اطراف تبادل کند، چراکه فقط دو نقطه کوچک آن با بدنه لپ تاپ در تماس است. پایه X-Stand با قاب آلومینیومی خود با طراحی لپ تاپ های مدرن امروزی هماهنگ بوده و سایز و وزن مناسب آن امکان حمل آسان آن را در کیف فراهم می کند. اگر لپ تاپ شما مرتبا بیش از حد داغ می شود، پایه Stelo برای شما مناسب نیست، ولی در صورتی که دنبال یک پایه ساده ای هستید که کمی لپ تاپتان را خنک تر کند می تواند گزینه خوبی باشد.

قیمت: حدود ۲۴ دلار

۲۹۵۰۱۵

Zalman Laptop Cooling Pad

این پایه با طراحی ساده خود یک فن بزرگ و معمولی را درون خود جای داده و قسمت پشتی برآمده ای دارد که می تواند کمی صفحه نمایش لپ تاپ را بالا بیاورد. پایه Zalman Cooling Pad امکان تنظیم سرعت فن را فراهم کرده و دارای یک دکمه مخصوص است که با فشار دادن آن سرعت فن را به شدت افزایش می دهد، تا در صورتی که در حال بازی کردن با لپ تاپ هستید و CPU یا GPU بیش از حد داغ شده است مشکلی نداشته باشید. این پایه انرژی خود را از یک درگاه USB می گیرد و از طرف دیگر دارای یک هاب با ۴ درگاه اضافی برای اتصال دستگاه های دیگر است.

قیمت: حدود ۲۶ دلار

۲۹۵۰۱۴

Deepcool M6 Alien

پایه Deepcool M6 با طراحی فضایی خود یکی از پایه های خنک کننده بی نظیری است که تا به حال ما با آن مواجه شده ایم. این پایه علاوه بر مجهز بودن به یک فن با قابلیت تنظیم سرعت، انرژی خود را از درگاه USB گرفته و در عوض از یک هاب با ۴ درگاه اضافی و دو اسپیکر بهره می برد. این دستگاه برای افرادی که می خواهند با خریدن یک محصول با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار، قابلیت های متفاوتی را به لپ تاپ خود اضافه کنند، گزینه بسیار ایده آلی است.

قیمت: حدود ۷۰ دلار

۲۹۵۰۲۰

ارسال نظر