بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

بسیاری از افراد شغل هایی دارند که براساس طبیعت شغل مجبور هستند که همیشه در سفر باشند و هم چنین در این سفرهای کاری نیاز مبرمی به لپ تاپ و وسایل و ابزار تکنولوژی دارند، در اینجا به معرفی بهترین و مناسب ترین لپ تاپ های مسافرتی می پردازیم.

بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

کلیک -لپ تاپ ها ابزار بسیار قدرتمندی هستند که شاید نتوان هیچ یک از ابزار تکنولوژی، مثل گوشی هوشمند، تبلت ها را جایگزین آن ها کرد. یکی از عوامل بسیار مهمی که در خرید یک لپ تاپ مسافرتی مطرح می شود وزن دستگاه است، یکی از مهم ترین عواملی که کاربر با آن درگیر است جابه‌جا کردن دستگاه است، پس وزن یک دستگاه مسافرتی باید تا حد امکان بسیار کم باشد.

MacBook Air

بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

MacBook Air کمپانی اپل یکی از دستگاه های بسیار سبک وزن است و ابعاد بسیار مناسبی نیز دارد و برای مسافرت ها یک گزینه بسیار مناسب است. یکی دیگر از مسائلی که در خرید یک لپ تاپ مسافرتی خوب مطرح می شود عمر باتری دستگاه است، عمر باتری مناسب برای کسی که در تمام مدت پریز برق در دسترسش نیست بسیار مهم است. این لپ تاپ می تواند به راحتی ۱۲ ساعت باتری را نگاه دارد. از مشخصات فنی این دستگاه می توانیم به پردازنده اینتل Core i5,i7 اشاره کنیم و این دستگاه دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت MacBook Air چیزی حدود ۹۹۹ دلار است.

Microsoft Surface Pro 4

بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

Microsoft Surface Pro 4 یک دستگاه بسیار راحت است که به راحتی می تواند نیاز کاربر را در هر شرایطی فراهم کند، این دستگاه هم می تواند به عنوان یک تبلت عمل کند و هم می تواند نقش لپ تاپ را بازی کند، در واقع این دستگاه یک دستگاه ۲ در ۱ است. این دستگاه از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و کیفیت و وضوح بسیار خوب صفحه نمایش، یعنی کیفیت رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ این امکان را به کاربر می دهد تا فیلم های زیادی را با کیفیت بسیار خوب در دستگاه خود مشاهده کند. این دستگاه دارای پردازنده Core i7 است و دارای ا ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم است. این دستگاه از حافظه بسیار خوبی برخوردار است و کاربر را از حمل مموری ها و هارد های اکسترنال بی نیاز می کند. قیمت این دستگاه ۷۴۹ دلار است.

Lenovo ThinkPad P40 Yoga

بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

Lenovo ThinkPad P40 Yoga یک دستگاه هیبریدی است و دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی است و لنوو با تولید سری یوگا توانسته به ایده آلی در تولید لپ تاپ دست پیدا کند. این دستگاه، یک لپ تاپ انعطاف پذیر بسیار مناسب است که کاربر به راحتی می تواند در هر شرایطی دستگاه را با خود حمل کند. Lenovo ThinkPad P40 Yoga یک دستگاه بسیار مناسب با پردازنده Core i7 است و با ویندوز ۱۰ پرو عرضه شده است و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است.

HP Spectre

بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

اگر شما به دنبال دستگاهی بسیار سبک هستید که حتی هنگام حمل وزن آن را نیز حس نکنید HP Spectre بهترین انتخاب و پیشنهاد است. این دستگاه دارای ۱۰٫۴ میلی متر ضخامت است و با پردازنده قدرتمند Core i7 تبدیل به یک لپ تاپ بسیار مناسب شده است. این دستگاه با ویندوز ۱۰ عرضه می شود و دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم است. هم چنین HP Spectre با ۲۵۶ گیگا بایت حافظه SSD عرضه می شود.

Asus ZenBook Flip

بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

یکی دیگر از دستگاه های هیبردی بسیار مناسب Asus ZenBook Flip است که کاملاً انعطاف‌پذیر است و قابلیت تبدیل شدن به لپ تاپ، تبلت را دارد و هر زمانی که کاربر نیاز داشت می تواند دستگاه خود را از لپ تاپ به تبلت تبدیل کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی است. کیفیت صفحه نمایش Asus ZenBook Flip،۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ است و از QHD+ بهره برده است. این دستگاه به راحتی می تواند ۱۲ ساعت همراه شما باشد و باتری این دستگاه دارای ۱۲ ساعت عمر مفید است. Asus ZenBook Flip دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگا بایت حافظه SSD است. پردازنده این دستگاه پردازنده اینتل Core i7 است. این دستگاه با ویندوز ۱۰ عرضه شده است. قیمت Asus ZenBook Flip چیزی حدود ۷۴۰ دلار است.

Dell Latitude 7285

بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای مسافرت

شاید این پیشنهاد یعنی Dell Latitude 7285 یکی از خاص ترین پیشنهاد های این لیست باشد، این دستگاه دارای قابلیت شارژ وایرلس است و یک دستگاه هیبریدی نیز می باشد.

ارسال نظر