هیجان انگیزترین محصولات دنیای فناوری در هفته‌ای که گذشت

رسانه کلیک - کافی است به وب سایت های کسب سرمایه ای هم چون کیک استارتر نگاهی بیندازید تا با پروژه های عجیب، بی فایده و احمقانه ای مواجه شوید که حتی ارزش فکر کردن هم ندارند. اما در این میان ایده های خلاقانه و هیجان انگیزی نیز وجود دارند که هر کسی را شیفته خود می کنند.

هیجان انگیزترین محصولات دنیای فناوری در هفته‌ای که گذشت

پیش از آغاز باید ذکر کنیم که این محصولات در مرحله کسب سرمایه بوده و هر چقدر هم که خوب باشند ممکن است به مرحله نهایی تولید نرسند.

Obsidian، یک پرینتر ۳ بعدی ۹۹ دلاری

پرینتر های ۳ بعدی روز به روز ارزان تر می شوند. اوایل قیمت ۳۰۰۰ دلاری برای این دستگاه ها امری عادی محسوب می شد، ولی تنها چند سال پس از ورود این فناوری جدید به بازار، قیمت آن به شدت افت کرد. پرینتر ۳ بعدی Obsidian نیز که اخیرا در کیک استارتر با قیمت ۹۹ دلاری خود ظاهر شده است، یکی از ارزان قیمت ترین دستگاه های ارائه شده تا به امروز است.

این پرینتر نه تنها دارای قابلیت طراحی با واقعیت مجازی و قیمت پایین است، بلکه دارای ظاهری زیبا و کاربردی آسان است.

این پرینتر در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود و دارای کیفیتی بسیار بالاست. نسخه گران قیمت تر آن نیز با نام Obsidian Deluxe و قیمت ۲۴۹ دلاری عرضه خواهد شد که دارای قابلیت های بیشتری همچون دوربین و صفحه LCD هوشمند است.

Cero One، دوچرخه برقی مخصوص حمل بار

دوچرخه Cero One با داشتن یک سبد مخصوص به همراه تعدادی تسمه وسیله ای عالی برای حمل بار به شمار می رود. این دوچرخه امکان باربری در ۱۲ حالت مختلف را داشته و با دوچرخه های موجود در بازار بسیار متفاوت است. چرخ جلوی این دوچرخه کوچک تر از چرخ عقب بوده و توانایی باربری بیشتر را فراهم می کند.

این دوچرخه حالت های مختلفی را برای راندن با نیروی برق فراهم می کند که سرعت آن تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت رسیده و حداکثر تا ۱۵۰ کیلومتر جوابگو خواهد بود.

MummyPod، کیسه خواب بانوج شکل

اخیرا پروژه جدیدی در کیک استارتر آغاز شده است که گزینه ای عالی برای گردشگران به شمار می رود. MummyPod یک کیسه خواب مبتنی بر بانوج (تخت خواب های معلقی که بین دو درخت بسته می شود) است.

MummyPod مجموعه ای از سه بخش مختلف شامل: کیسه خواب، بانوج و پوشش ضد باران است. این سه قطعه در کنار هم یک تخت خواب سبک و بسیار راحت را تشکیل می دهد که برای استفاده در طبیعت عالی است و به راحتی حمل می شود.

Smart Buckle، بند ساعت هوشمند

وقتی می شود ساعت قدیمی را هوشمند کرد، چرا یک ساعت جدید بخریم؟ این سوالی است که Smart Buckle به آن پاسخ می دهد. Smart Buckle یک دستگاه کوچک است که قابلیت های گام شمار، محاسبه کالری و فعالیت و نظارت بر خواب را به ساعت کلاسیک شما اضافه می کند.

اگر ساعت کلاسیک و قدیمی خود را دوست دارید، ولی به فناوری هم علاقه مندید، این گزینه ای عالی برای شماست.

برای بهره مندی از قابلیت های این دستگاه کافیست بند ساعت خود را با بند هوشمند Smart Buckle تعویض کنید.

Bondic Evo، جوشکاری با پلاستیک مایع

چسب ابزار بسیار مفیدی است، ولی کار کردن با آن چندان دلچسب نیست! کار کردن با این ابزار دشوار بوده و در نهایت موجب کثیفی و عدم دقت کافی در اتصال قطعات می شود. اما Bondic Evo به شما اجازه می دهد که قطعات را با پلاستیک مایع به راحتی به هم متصل کنید. این پلاستیک در زیر نور ماورای بنفش سخت و محکم می شود.

برای استفاده از Bondic Evo کافیست تا مقدار مناسبی از پلاستیک مایع را روی سطح شیء قرار دهید. این ابزار می تواند تقریبا هر چیزی را به هم بچسباند، از جمله: پلاستیک، فلز، فایبرگلس، چوب، پارچه و...

مایع خارج شده از دستگاه تا زمانی که در معرض پرتو های ماورا بنفش قرار نگیرد در حالت مایع باقی می ماند و امکان تغییر شکل را فراهم می کند. برای خشک کردن آن نیز ۴ ثانیه تاباندن نور ماورا بنفش کافیست.

ارسال نظر