بهترین نرم افزارهای تقویم فارسی برای اندروید و iOS

رسانه کلیک - اگر به دنبال بهترین برنامه تقویم فارسی برای تلفن هوشمند خود هستید، این مطلب را بخوانید. در این مقاله شما را با تعدادی از برترین تقویم‌های فارسی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS آشنا می‌کنیم.

بهترین نرم افزارهای تقویم فارسی برای اندروید و iOS

در ابتدا، بهترین اپلیکیشن‌های تقویم فارسی برای گوشی‌های اندرویدی را معرفی می‌کنیم.

تقویم بامداد

برنامه تقویم فارسی بامداد، علاوه بر نمایش تقویم، قابلیت‌های کاربردی متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. توانایی افزودن یادآور به روزهای خاص، نمایش وضعیت آب و هوا، تبدیل تاریخ میلادی و شمسی، ثبت یادداشت و بسیاری دیگر از این موارد، نکات مثبت موجود در این اپ هستند. بامداد به صورت رایگان از طریق پلی استور قابل دانلود است.

Persian Calendar

یکی از محبوب‌ترین اپ‌های موجود تقویم فارسی برای سیستم عامل اندروید، Persian Calendar بوده که از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبایی استفاده می‌کند. دسترسی به رویدادهای مختلف روزانه هم در این برنامه تقویم فارسی موجود است. Persian Calendar را می‌توانید برای دستگاه اندرویدی خود به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

تقویم امروز

یکی از برنامه‌های تقویم فارسی که با رابط کاربری ساده و امکاناتی عالی در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته، تقویم امروز بوده که با حجمی سبک از طریق پلی استور قابل دانلود است. این برنامه تقویم فارسی از تاریخ های هجری شمسی (جلالی)، قمری و میلادی پشتیبانی کرده و قابلیت افرودن رویداد و یادآور را هم دارد.

در ادامه بهترین برنامه‌های تقویم فارسی برای کاربران iOS را قرار داده‌ایم:

iPersia Calendar

iPersia Calendar یک اپلیکیشن‌ تقویم فارسی حرفه‌ای برای سیستم عامل iOS بوده که قابلیت‌های مختلفی مانند نمایش اطلاعات قیمت ارز، نمایش رویدادها و تبدیل تاریخ‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه با امتیاز بالا در اپ استور موجود بوده و به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است.

FarsCal

اگر می‌خواهید اوقات شرعی و رویدادهای مختلف را همراه با تقویم فارسی کامل در آیفون خود داشته باشید، FarsCal بهترین انتخاب است. این برنامه تقویم فارسی با رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا برای کاربران سیستم عامل iOS ساخته شده و از طریق آیتونز به صورت رایگان قابل نصب و استفاده است.

نظر شما در رابطه با موارد معرفی شده در این مطلب چیست؟ شما از کدام برنامه تقویم فارسی در گوشی خود استفاده می‌کنید؟

ارسال نظر