معرفی بهترین محصولات در کامپیوتکس ۲۰۱۷

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ این روز ها نقل تمام محافل تکنولوژی شده است و تاکنون محصولات زیادی در این نمایشگاه از طرف کمپانی های برتر معرفی شده است، در این مطلب به بررسی بهترین های این نمایشگاه می پردازیم.

معرفی بهترین محصولات در کامپیوتکس ۲۰۱۷

کلیک- کامپیوتکس در تایپه یکی از مهم ترین رویداد های زمینه تکنولوژی است که هر ساله علاقه مندان زیادی را از سراسر دنیا جذب می کند، امسال در جریان این نمایشگاه لپ تاپ های بسیار خوبی معرفی شد که در این مطلب به بررسی بهترین های کامپیوتکس تا به امروز می پردازیم.

در این نمایشگاه لپ تاپ هایی با ویندوز ۱۰ ارائه شد که این لپ تاپ ها اکثرا از پردازنده کوالکوم و لپ تاپ های گیمینگ با پردازنده‌های Nvidia Max-Q و پردازنده‌های AMD و بسیاری تکنولوژی های دیگر بهره برده اند.

در این نمایشگاه لپ تاپ های ۲ در ۱ و لپ تاپ های گیمینگ بسیار خوبی معرفی شد که در ادامه به بررسی دقیق آن ها می پردازیم.

بهترین ها در کامپیوتکس 2017

اگر به دنبال قدرت هستید باید به سراغ لپ تاپ گیمینگ MSI با نام GT75VR بروید.MSI قابلیت های بسیار خوبی را در یک لپ تاپ گنجانده است. یکی از قابلیت های بسیار خوب این لپ تاپ این است که این مدل از لپ تاپ های گیمینگ MSI در سه مدل با سه کارت گرافیک متفاوت عرضه خواهد شد: Nvidia GeForce GTX 1080, Nvidia GeForce GTX 1070 or dual GTX 1070s in SLI. این لپ تاپ دارای کیبورد مکانیکی با پشت زمینه RGB است و هم چنین ۱۲ لوله خنک کننده در آن وجود دارد.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی، رزولوشن ۴K با ۱۲۰ هرتز و صفحه نمایش HDR است.

بهترین ها در کامپیوتکس 2017

بدون شک یکی از لپ تاپ هایی که در این نمایشگاه بسیار بر سر زبان ها چرخیده است، لپ تاپ جدید کمپانی ایسوس با نام Asus ROG Zephyrus است. این لپ تاپ، که درواقع یک لپ تاپ گیمینگ است با پردازنده نسل جدید Nvidia با تکنولوژی جدید Max-Q عرضه می شود. این لپ تاپ در کنار کاربرد بسیار خوب دارای طراحی عالی و سبک و نازکی نیز می باشد. این لپ تاپ از پردازنده GTX 1080 بهره برده است. با تمام این ویژگی ها این لپ تاپ به راستی ارزش تحسین و جلب توجه را دارد.

بهترین ها در کامپیوتکس 2017

حالا با یکی دیگر از محصولات ایسوس رو به رو می شویم. این لپ تاپ ۲ در ۱ ۰٫۴۲ اینچ ضخامت که با نام Asus ZenBook Flip S خوانده می شود به عنوان نازک ترین ۲ در ۱ موجود در بازار خوانده شده است. این لپ تاپ ۱۳ اینچی با ابعاد و ضخامت بسیار مناسبش برای حمل و نقل گزینه ای بسیار ایده آل خواهد بود. وزن این لپ تاپ ۲٫۴ پوند است و پردازنده آن نیز Core i7-7500U است. رزولوشن تصویر این لپ تاپ بسیار مناسب است و قابلیت پخش تصاویر با کیفیت ۴K را دارد.

ZenBook Flip S با یک قلم عرضه می شود که کاربر به راحتی می تواند از آن بر روی صفحه نمایش لپ تاپ خود استفاده کند. این لپ تاپ در رنگ بندی های متنوع، در رنگ های آبی، و طلایی عرضه می شود.

بهترین ها در کامپیوتکس 2017

نوبت به بازیکن بعدی در این میدان می رسد و این بازیکن کمپانی ایسر است. ایسر این بار با محصولی متفاوت به میدان آمده است. لپ تاپ ۲ در ۱ ایسر Spain اولین لپ تاپ ۲ در ۱ است که با قیمت زیر ۳۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. رزولوشن تصویر این لپ تاپ ۱۰۸۰p با پنل IPS است. این قیمت برای این لپ تاپ با چنین صفحه نمایشی بسیار مناسب است. صفحه نمایش ۲ در ۱ جدید ایسر ۱۱٫۶ اینچی است. این لپ تاپ علاوه بر رنگ مشکی با رنگ نقره ای نیز عرضه می شود که ظاهری بسیار زیبا دارداین لپ تاپ می تواند به راحتی ۸ ساعت باتری را نگه دارد.

بهترین ها در کامپیوتکس 2017

لپ تاپ های گیمینگ همیشه به قدرت مشهور بوده اند، این بار کمپانی اینتل با ارائه نسل جدیدی از تراشه ها برای لپ تاپ های گیمینگ و گیمر ها، توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. کمپانی اینتل نسل جدیدی از تراشه ها را وارد بازار می کند که این تراشه ها با عنوان Max-Q معرفی شده اند که این تراشه ها در نازک تر کردن لپ تاپ ها کمک شایانی خواهد کرد.

بهترین ها در کامپیوتکس 2017

graphics enclosure یا graphics amp به زبان ساده دستگاهی است که به لپ تاپ شما متصل می شود و این قابلیت را دارد که کارت گرافیک بر روی آن سوار شود و لپ تاپ شما را به دستگاهی قدرتمند تر تبدیل کند. امسال در کامپیوتکس ۲۰۱۷ از Aorus GTX 1070 Gaming Box که دارای یک کارت Nvidia GTX 1070 است، عرضه شده است و قیمت این محصول را چیزی برابر با ۵۹۹ دلار تخمین زده اند.

ارسال نظر