پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی فهرست اسامی پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور را منتشر کرد که این فهرست از صدرنشینی و فروش فوق العاده بازی پرطرفدار God of War حکایت دارد.

پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن

ساعاتی پیش شرکت سرگرمی های تعاملی سونی بنا به رسم همیشه لیست پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن را در بلاگ رسمی خبری پلی استیشن با بازیکنان و علاقه مندان به اشتراک گذاشت تا عملکرد عناوین ویدیویی کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن در هر دو منطقه آمریکا و اروپا سنجیده شود.

همانطور که انتظار می رفت، شاهکار جدید استودیوی «سانتا مونیکا» یعنی عنوان ویدیویی بی نظیر و پرطرفدار God of War به راحتی در عرض کمتر از 10 روز توانست در صدر جدول پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن قرار گیرد و به صدرنشینی نسخه پنجم سری Far Cry که عملکرد فوق العاده ای هم از خود به نمایش گذاشته و رکورد تازه ای برای مجموعه خود به همراه آورده است، پایان دهد.

همچنین، بر اساس اعلام شرکت ژاپنی سونی، فروش بازی God of War در عرض سه روز اول انتشار از مرز 3.1 میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است که با توجه به این آمار و ارقام، رکورد سریع ترین فروش در میان بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 توسط این عنوان ویدیویی شکسته شده است.

پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن

از طرفی دیگر، این عنوان محبوب با اختصاص امتیازات و نمرات تحسین برانگیز از سوی منتقدان معتبر حوزه بازی های ویدیویی، لقب پرافتخارترین بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 را نیز به نام خود ثبت کرده است. بدین ترتیب، در حال حاضر بازی «خدای جنگ» هم از حیث میزان فروش و هم از حیث امتیاز، به عنوان پرافتخارترین بازی انحصاری سونی و کنسول پلی استیشن 4 به شمار می رود. با توجه به محبوبیت فوق العاده این بازی و گزارش های فوق، هیچ شکی نبود که «گاد آو وار» در ماه اول انتشار خود بتواند در صدر پرفروش ترین بازی فروشگاه پلی استیشن قرار بگیرد.

با اینکه عرضه بازی God of War شرایط فروش را برای عنوان Far Cry 5 دشوار کرد و صدرنشینی را از این بازی گرفت، لیکن این اثر جدید شرکت یوبی سافت از پس سایر حریفان برآمد و در هر دو منطقه آمریکا و اروپا با یک پله سقوط، در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

جدیدترین نسخه بازی شبیه ساز ورزش مورد علاقه آمریکایی ها یعنی بیسبال به نام MLB The Show 18 هم شرایطی مشابه شرایط بازی Far Cry 5 را در ماه آوریل تجربه کرده است و این عنوان هم با توجه به انتشار بازی God of War، با یک پله سقوط جایگاه سوم جدول را در منطقه آمریکا به خود اختصاص داد.

عنوان محبوب و جدید شرکت الکترونیک آرتز به نام A Way Out هم از این قاعده مستثنی نیست و در فروشگاه پلی استیشن اروپا پس از دو بازی گاد آو وار و فار کرای 5 ، بیشترین فروش دیجیتالی را در ماه آوریل امسال در میان سایر بازی ها داشته است.

به نظر می رسد بازی هیجان انگیز Grand Theft Auto V حالا حالاها با لیست 10 بازی پرفروش هیچ منطقه ای خداحافظی نمی کند و اینطور که پیداست، گویا پس از انتشار بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 نیز کماکان شاهد حضور این عنوان در لیست های پرفروش ترین بازی ها خواهیم بود. گفتنی است، این عنوان ویدیویی با وجود اینکه چیزی حدود 4 سال از انتشارش می گذرد، در ماه آوریل امسال فروش بسیار خوبی را در اروپا تجربه کرد و در رده چهارم جدول جا گرفت. این در حالی است بازی جی تی ای وی در منطقه آمریکا جایگاه ششم جدول را در این ماه به خود اختصاص داده است که نشان از سقوط دو پله آن دارد.

در گروه پرفروش ترین بازی های هدست واقعیت مجازی، بازی Moss که به عنوان صدرنشین ماه قبلی این جدول در فروشگاه پلی استیشن استور شناخته می شود، در ماه آوریل عملکرد رضایت بخشی نداشت و جایگاه خود را تقدیم بازی Rick and Morty: Virtual Rick-ality کرد. از این رو، عنوان Rick and Morty: Virtual Rick-ality با کسب بیشترین میزان فروش، هم اکنون در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هدست واقعیت مجازی فروشگاه پلی استیشن آمریکا و اروپا قرار دارد.

حالت بتل رویال بازی Fortnite همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می دهد و روز به روز به تعداد بازیکنان و گیمرهای این بازی افزوده می شود. این عنوان جایگاه قبلی خود و لقب محبوب ترین بازی رایگان کنسول پلی استیشن 4 را همچنان حفظ کرده و کماکان در صدر برترین بازی های رایگان فروشگاه پلی استیشن قرار دارد. به لطف این موفقیت بزرگ، بسته های الحاقی این عنوان ویدیویی نیز نظر اغلب بازیکنان را به خود جلب کرده است و در میان سایر بسته های الحاقی، دو بسته Fortnite Battle Royale - Starter Pack و Fortnite - Standard Founder's Pack بیشترین فروش دیجیتالی را در ماه آوریل داشته اند.

به دلیل عرضه نسخه جدید بازی «خدای جنگ» و ماجراجویی های تازه کریتوس و پسرش، ظاهرا کاربران و بازیکنان کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز به تجربه ماجراجویی های گذشته این قهرمان دوست داشتنی تشویق و ترغیب شده اند و بدین خاطر فروش عنوان ویدیویی God of War: Collection PS Vita به طور چشمگیری در ماه آوریل افزایش یافته و این بازی توانست در صدر جدول پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن ویتا در منطقه آمریکا قرار بگیرد.

در ادامه می توانید لیست کامل پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور که شامل فروش بازی های پلی استیشن ۴، بسته های الحاقی، عناوین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و غیره می شود را در دو منطقه آمریکا و اروپا مشاهده کنید.

پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه آمریکا
  1. God of War
  2. Far Cry 5
  3. MLB The Show 18
  4. A Way Out
  5. The Last Of Us Remastered
  6. Grand Theft Auto V
  7. Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
  8. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  9. Gang Beasts
  10. Madden NFL 18

پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه اروپا
  1. God of War
  2. Far Cry 5
  3. A Way Out
  4. Grand Theft Auto V
  5. Gang Beasts
  6. Tom Clancy's Rainbow Six Siege
  7. Rocket League
  8. Tomb Raider: Definitive Edition
  9. Pro Evolution Soccer 2018
  10. Rise of the Tomb Raider
  11. Minecraft
  12. F1 2017
  13. Hajwala
  14. EA Sports UFC 2
  15. Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
  16. Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  17. FIFA 18
  18. The Witcher 3: Wild Hunt
  19. NBA Live 18
  20. Friday the 13th: The Game

پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور

واقعیت مجازی پلی استیشن - منطقه آمریکا
  1. Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  2. Superhot VR
  3. Job Simulator
  4. The Inpatient
  5. Crisis on the Planet of the Apes
  6. Arizona Sunshine
  7. Moss
  8. Drunkn Bar Fight
  9. Killing Floor: Incursion
  10. Surgeon Simulator: Experience Reality

پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور

واقعیت مجازی پلی استیشن - منطقه اروپا
  1. Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  2. Batman: Arkham VR
  3. Job Simulator
  4. Crisis On the Planet of the Apes
  5. The Inpatient
  6. Moss
  7. Accounting Plus
  8. RollerCoaster Legends
  9. Superhot VR
  10. Statik

پرفروش ترین بسته های الحاقی ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور

کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه اروپا
  1. Fortnite Battle Royale - Starter Pack
  2. Fortnite - Standard Founder's Pack
  3. Call of Duty: WWII - The War Machine
  4. Fortnite - Deluxe Founder's Pack
  5. Rocket League - DC Super Heroes DLC Pack
  6. Rocket League - Fast & Furious '99 Nissan Skyline GT-R R34
  7. Far Cry 5 - Season Pass
  8. Bloodborne - The Old Hunters
  9. Rocket League - Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack
  10. Battlefield 1 Premium Pass

برترین بازی های رایگان ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور

کلیه پلتفرم ها - منطقه آمریکا
  1. Fortnite Battle Royale
  2. Brawlhalla
  3. Don't Bite Me Bro!
  4. Paladins
  5. Pro Evolution Soccer 2018 Lite
  6. Warframe
  7. America's Army: Proving Grounds
  8. DC Universe Online Free-to-Play
  9. 3on3 FreeStyle
  10. Blacklight: Retribution

پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور

کنسول دستی پلی استیشن ویتا - منطقه آمریکا
  1. God of War: Collection PS Vita
  2. Persona 4 Golden
  3. Minecraft: PlayStation Vita Edition
  4. Jak and Daxter Collection
  5. Cosmic Star Heroine
  6. Mary Skelter: Nightmares
  7. Salt and Sanctuary
  8. Persona 4: Dancing All Night
  9. Muramasa Rebirth Complete Collection
  10. The King of Fighters '97 Global Match

برای مشاهده لیست کامل اسامی پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور نظیر برنامه ها و عناوین ویدیویی پرفروش کنسول های پلی استیشن کلاسیک در منطقه آمریکا به وب سایت رسمی اطلاع رسانی پلی استیشن مراجعه کنید.

از دیگر خبرهای مرتبط با شبکه پلی استیشن نتورک، می توان به بازی های رایگان ماه می سال جاری میلادی سرویس پلی استیشن پلاس اشاره کرد. بر این اساس، دو عنوان ویدیویی بی نظیر و مهیج Beyond: Two Souls و Rayman Legends هم اکنون به صورت رایگان در دسترس مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار دارد.

کاربران کنسول نسل هفتم سونی یعنی پلی استیشن 3 نیز در این ماه دو بازی Eat Them و Risen 3: Titan Lords را به صورت رایگان دریافت می کنند. به علاوه، شرکت سونی عناوین ویدیویی Furmins و King Oddball را هم به عنوان دو بازی رایگان ماه می سرویس پلی استیشن پلاس برای کاربران کنسول دستی پلی استیشن ویتا در نظر گرفته است. گفتنی است، بازی ویدیویی King Oddball به لطف پشتیبانی از قابلیت «کراس پلی» (Cross Buy) بر روی دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 نیز قابل اجرا است. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با پرفروش ترین بازی های ماه آوریل 2018 فروشگاه پلی استیشن استور چیست؟ به نظر شما، آیا جدیدترین اثر ویدیویی آقای «دیوید کیج» یعنی Detroit: Become Human در ماه آینده می تواند لقب پرفروش ترین بازی را از آن خود کند؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر