معرفی بهترین بازی های تفنگی برای سیستم عامل اندروید - قسمت دوم

رسانه کلیک - طراحی و تولید بهترین بازی های تفنگی برای موبایل زودتر از آنچه که همه انتظار داشتیم تبدیل به یک صنعت گسترده و پهناور شده است. در این مطلب به معرفی فهرستی از بهترین بازی های تفنگی برای سیستم‌عامل اندروید خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین بازی های تفنگی برای سیستم عامل اندروید - قسمت دوم

این امر نه تنها تغییرات بزرگی در حوزه تولید بازی ایجاد کرده است بلکه باعث شده است تا انقلابی در تولید سخت‌افزارهای موبایلی برای پشتیبانی از این بازی‌ها ایجاد شود.

در ادامه با معرفی بهترین بازی های تفنگی همراه ما باشید:

قسمت اول معرفی بهترین بازی های تفنگی برای سیستم عامل اندروید !

Modern Combat 5: eSport FPS

بازی اکشن اساس و پایه این بازی، بازی Modern Combat 5 Blackout است. این بازی از نوع بازی های تفنگی است که کاربر به عنوان شخص اول به جای قهرمان بازی ایفای نقش می‌کند. در این بازی از آخرین دستاوردهای شرکت eSports استفاده شده است. این بازی را هم می‌توان به صورت گروهی و هم می‌توان به صورت انفرادی انجام داد. استفاده از کنترل‌های بازی بسیار ساده، آسان و روان است. به نظر می‌رسد این بازی در رقابت با بازی Call of duty به بازار عرضه شده است. بر اساس نظرات کاربران این بازی هیجان‌انگیز است و ارزش وقت گذاشتن را دارد.

OverKill 3

جنگی در این بازی یک تیرانداز سوم شخص وجود دارد که در هر مرحله شما را راهنمایی می‌کند. هدف اصلی شلیک به مجرمان و گناهکاران است. اگر تعداد افرادی را که می‌کشتید زیادتر از حد طبیعی باشد به شما امکان ارتقا و افزایش سختی بازی داده می‌شود. در هر مأموریت دسترسی به یکسری از اسلحه‌‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. بعد از انجام هر مأموریت امتیاز کاربر به صورت ستاره محاسبه می‌شود و از این ستاره‌ها می‌توان برای باز کردن مراحل بعدی بازی استفاده کرد.

گرافیک این بازی چندان پیشرفته نیست، اما امکان بازی گروهی یکی از ویژگی‌های جالب این بازی است. از طرفی کاربر می‌تواند برای ارتقا اسلحه‌ها و یا حتی توانایی‌های خود از امکان پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کند.

Unkilled

بهترین بازی های تفنگی در این بازی کاربر به عنوان قهرمان شخص اول بازی می‌کند. این بازی از کنترل‌های بلوتوثی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان بازی گروهی و انفرادی در آن وجود دارد که در حالت انفرادی بیش از 150 مرحله وجود دارد. این بازی را می‌توان به صورت آنلاین و گروهی نیز انجام داد که در این حالت کاربر می‌تواند شخصیت قهرمان بازی را طبق سلیقه خود انتخاب کند. همچنین امکان ارتقا اسلحه و مهارت‌ها نیز وجود دارد. امکان پشتیبانی از کنتر‌ل‌های بلوتوثی یکی از ویژگی‌های خاص این بازی است که باعث جذب علاقه‌مندان زیادی به این بازی شده است.

Dead Trigger 2

بهترین بازی های تفنگی این بازی داستان زامبی‌هایی را روایت می‌کند که به صورت وحشیانه‌ای حمله کرده‌اند. گرافیک این بازی شگفت‌انگیز و خارق‌العاده است. کنترل‌های این بازی به صورت لمسی طراحی شده است و تمام کاری که کاربر باید انجام دهد این است که سر جای خود بنشیند و به سمت زامبی‌ها شلیک کند. مأموریت‌های زیادی در این بازی وجود دارد و برای ارتقا توانایی و مهارت بازیکن، امکان خریدهای درون برنامه‌ای وجود دارد. هر چند قابلیت‌های رایگان این بازی آن‌قدر زیاد هست که بازیکن از آن‌ها لذت ببرد.

Dead Plague

گیم زامبی این بازی از جمله بازی های تفنگی و اکشن هیجان‌انگیز است که به دلیل گرافیک جذاب و همچنین پشتیبانی از بازی‌های آنلاین گروهی برای بسیاری از افراد مهیج و دوست داشتنی است. داستان این بازی در مورد فردی است که از بد روزگار با هواپیما در جزیره زامبی‌ها سقوط کرده است و برای یافتن نمونه‌های دی ان ای که تنها امید زنده نگه داشتن نسل بشر است باید با انبوهی از زامبی‌ها بجنگد. چالش‌های زیادی در این بازی وجود دارد که بازیکن باید بر آن‌ها غلبه کند. برای پیروزی در این چالش‌ها اسلحه‌های زیادی وجود دارد که کاربر می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی است.

ارسال نظر