بهترین تبلت هایی که می توان برای هدیه خرید

اگر بخواهید برای خود یا یکی از دوستانتان تبلتی به عنوان هدیه بخرید، با توجه به بودجه و مشخصات تبلت مد نظر به راحتی می توانید در لیست ما گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

بهترین تبلت هایی که می توان برای هدیه خرید

Apple iPad Air 2

Apple iPad Air 2

اجازه دهید با بدیهی ترین انتخاب شروع کنیم. تبلت Apple iPad Air 2 یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است. ولی برای خرید آن باید کمی سر کیسه را شل کنید و پول بیشتری بپردازید. طراحی براق، عملکرد ویژه و فروشگاه قوی App store این تبلت را از بقیه مارک های موجود در بازار متمایز کرده است و هر کسی که یک آیفون داشته باشد مسلما به این تبلت روی خواهد آورد.

Samsung Galaxy Tab S2 Samsung Galaxy Tab S2

اگر طرفدار صفحه نمایش کوچکتر هستید، گزینه ای بهتر از Samsung Galaxy Tab S2 نخواهید داشت. البته این تبلت هم همانند رقیب خود اپل دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد و برای بدست آوردن آن باید هزینه بیشتری کنید. سامسونگ که همیشه برای موبایل ها و تبلت های خود از نمایشگر های قدرتمندی استفاده می کند برای این تبلت هم از ویژگی supersharp HD با رنگ های اشباع شده استفاده کرده است. در حال حاضر این تبلت نازک ترین و سبک ترین تبلت موجود در بازار است.

Dell Venue 8 7000 Dell Venue 8 7000

تبلت Dell Venue 8 7000 یکی دیگر از تبلت های براق و خوش ساخت این روزهای بازار تکنولوژی است. قبل از اینکه Galaxy Tab S2 سامسونگ روانه بازار شود این تبلت نازک ترین تبلت دنیا به شمار می رفت. مجهز به نمایشگر Sharp HD و دارای عملکردی سریع است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به یک دوربین عمق سنج و یک برنامه ویرایشگر عکس قدرتمند اشاره کرد.

Microsoft Surface 3 Microsoft Surface 3

تبلت هیبریدی شرکت مایکروسافت که جایگزین بسیار مناسبی برای لپ تاپ می باشد. تبلت های Surface مایکروسافت یکی از بهترین انواع تبلت های طراحی شده تا کنون هستند. شاید تبلت Surface 3 ویژگی های بارزی نداشته باشد اما هنوز هم به عنوان یکی از تبلت هایی که از عملکرد سریع برخوردار است در بازار جولان می دهد. این تبلت دارای یک صفحه نمایشگر براق و کیبرد بسیار سبک می باشد.

می توانست در این لیست گزینه های بیشتری هم باشد ولی هدف ما معرفی محصولات با کیفیت و منحصر به فرد بازار به شما بود تا از خرید خود پشیمان نشوید.

منبع: Cnet.com

ارسال نظر