عناوین برتر ماه سپتامبر پلی استیشن اعلام شد

کمپانی نامدار ژاپنی به منظور افزایش رقابت میان عناوین ویدیویی جدید، در پایان هر ماه میلادی اقدام به انتشار لیست پرفروش ترین عناوین هر پلتفرم خود می کند. در این میان، به دلیل وجود دو منطقه متفاوت آمریکای شمالی و اروپا، لیست منتشر شده برای هر منطقه متفاوت می باشد. در ماه ماه سپتامبر بیشتر شاهد عرضه عناوین ویدیویی ورزشی هستیم به طوری که همیشه دو کمپانی الکترونیک آرتز و کونامی، نسخه های جدید دو عنوان فیفا و Pro Evolution Soccer در این ماه میلادی عرضه می کنند. رقابت میان میزان فروش بازی ها، چالش های خاص خودش را به همراه دارد و حتی طرفداران نیز توجه ویژه ای به میزان فروش بازی های مورد علاقه خود می کنند. بنا به گزارش منتشر شده از سوی کمپانی سونی، عنوان ورزشی NBA 2K17 در منطقه آمریکای شمالی و عنوان فیفا ۱۷ در منطقه اروپا توانسته اند صدرنشین جدول برترین (پرفروش ترین) بازی های شبکه پلی استیشن شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

عناوین برتر ماه سپتامبر پلی استیشن اعلام شد

در این میان، به دلیل وجود دو منطقه متفاوت آمریکای شمالی و اروپا، لیست منتشر شده برای هر منطقه متفاوت می باشد. در ماه ماه سپتامبر بیشتر شاهد عرضه عناوین ویدیویی ورزشی هستیم به طوری که همیشه دو کمپانی الکترونیک آرتز و کونامی، نسخه های جدید دو عنوان فیفا و Pro Evolution Soccer در این ماه میلادی عرضه می کنند. رقابت میان میزان فروش بازی ها، چالش های خاص خودش را به همراه دارد و حتی طرفداران نیز توجه ویژه ای به میزان فروش بازی های مورد علاقه خود می کنند. بنا به گزارش منتشر شده از سوی کمپانی سونی، عنوان ورزشی NBA 2K17 در منطقه آمریکای شمالی و عنوان فیفا ۱۷ در منطقه اروپا توانسته اند صدرنشین جدول برترین (پرفروش ترین) بازی های شبکه پلی استیشن شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بازیکنان آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا و کشور کانادا) بیشتر از هر بازی ویدیویی، عنوان ورزشی NBA 2K17 را خریداری و دانلود کرده اند. این بازی ویدیویی که کمتر از یک ماه از انتشار آن زمان می گذرد، توانست به بیشترین میزان دانلود در شبکه پلی استیشن دست یابد و صدرنشین گروه خود شود. در طرفی دیگر، جدیدترین بازی ورزشی بخش ورزش های الکترونیک کمپانی الکترونیک آرتز به لطف پیشرفت های چشم گیر و تغییر موتور سازنده بازی به فراست بایت، توانست رکورد سایر عناوین ویدیویی را بکشند و در جایگاه دوم قرار گیرد. در نهایت، باز هم شرکت EA است که عنوان ویدیویی خود را در رده سوم جدول مشاهده می کند. به لطف انتشار نسخه رایگان بازی Madden NFL 17 برای مدتی محدود، بازیکنان زیادی به سراغ تجربه این فوتبال آمریکایی رفته اند.

و اما در منطقه اروپا، گویا بازیکنان و دارندگان کنسول های پلی استیشن ۴، علاقه زیادی به بازی فوتبال دارند و با اینکه تنها دو هفته از انتشار FIFA 17 گذشته است، به دلیل خرید بیش از حد، این عنوان ویدیویی را در صدر جدول جا نمودند. نسخه جدید مجموعه فیفا با تغییرات اساسی ای رو به رو شده است. کمپانی الکترونیک آرتز به دلیل استفاده از موتور سازنده قدرتمند فراست بایت (موتوری که در ساخت عناوین همچون استار وارز بتل فرانت، بتلفیلد و... استفاده شده است)، ضمن افزایش گرافیک فنی و بصری بازی، محیط فیفا ۱۷ را گسترش داده و برای اولین بار شاهد حضور مربیان مشهور جهان در مجموعه FIFA هستیم.

در رده دوم جدول عناوین پرفروش منطقه اروپا شبکه پلی استیشن، بسته الحاقی بازی مشهور Destiny که Rise of Iron نام دارد، توانست فروش بالایی را در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) تجربه کند. بدون شک بازی Destiny را می توان یکی از بهترین عناوین نسل هشتم خطاب کرد. با توجه به انتشار بروز رسانی های متعدد و عرضه بسته های الحاقی، بازیکنان دوباره برای تجربه این عنوان وسوسه می شوند و همین امر باعث افزایش میزان فروش و محبوب این دی ال سی (DLC) شده است. البته Rise of Iron فراتر از بسته های الحاقی سایر عناوین ویدیویی است و مراحل، سلاح، شخصیت ها و محیط های زیادی را به بازی اصلی اضافه می کند.

جایگاه سوم نیز در اختیار بازی Tomb Raider: Definitive Edition است! همان طور که مطلع هستید، نسخه جدید بازی تام رایدر با نام Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration تنها دو روز گذشته (۱۱ اکتبر سال ۲۰۱۶ مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر) برای پلتفرم پلی استیشن ۴ منتشر شده است. در ماه سپتامبر، بازیکنان جهت تجدید خاطرات لارا کرافت، با تجربه نسخه قدیمی بازی خود را برای شروع ماجراجویی جدید لارا آماده می کنند.

با اینکه چند سالی از عرضه کنسول های نسل گذشته است، اما همچنان کنسول نسل هفتم کمپانی سونی میزبان اجرای عناوین ویدیویی است! هنوز هم بازیکنان زیادی در سراسر جهان برای اجرای و تجربه بازی ها از کنسول پلی استیشن ۳ استفاده می کنند چرا که آمارها نشان می دهند بازی Pro Evolution Soccer 2017 در منطقه آمریکای شمالی، به بیشترین میزان دانلود خود رسیده و شاهد حضور بازی فوتبال شرکت کونامی در لیست بهترین بازی های ماه سپتامبر هستیم. رقیب بازی پی اس یعنی فیفا ۱۷ به دلیل انتشار دیرهنگام نسبت به بازی PES 2017، نتوانست رکورد این عنوان را بکشند و به قرار گیری در جایگاه دوم بسنده کرد. و در رده سوم جدول، بازی بی نظیر و خاطره انگیز استودیوی ناتی داگ یعنی The Last of Us قرار گرفت. عنوان "آخرین بازمانده ما" بدون شک جز بهترین عناوین نسل هفتم به شمار می رود. داستانی درگیره، محیطی خارق العاده و گرافیک دیدنی باعث محبوب باونکردنی این عنوان شده به طوری که همچنان در لیست بازی های پرفروش ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ حضور پررنگی دارد. در منطقه اروپا گویا بازیکنان و دارندگان کنسول پلی استیشن ۳ هیچ علاقه ای به تجربه بازی فوتبال شرکت کونامی ندارد چرا که Pro Evolution Soccer 2017 در رده هفتم جدول قرار دارد. در این منطقه، عناوین فیفا ۱۷، The Last of Us و Minecraft: Story Mode به ترتیب در رده های اول، دوم و سوم جا گرفته اند.

این روزها بسته های گسترده دهنده و یا همان بسته های الحاقی، جز واجبات هر بازی به حساب می آیند. سازندگان پس از عرضه عناوین ویدیویی خود، با انتشار بسته های گسترده دهنده که DLC نام دارند، محتویات، مراحل، شخصیت ها، سلاح ها و موارد مشابه را به بازی اصلی اضافه می کنند. جهت افزایش میزان فروش این بسته ها، سازندگان تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا این بسته ها از جذاب به نظر برسند. در ماه سپتامبر (شهریور - مهر)، بیشترین بسته الحاقی به فروش رفته در فروشگاه آمریکای شمالی شبکه پلی استیشن، Destiny: Rise of Iron است که تنها کمتر از ۲۰ روز از انتشار این بازی زمان گذشته است. در منطقه اروپا، این شرکت نامدار اکتیویژن است که باز هم صدرنشینی جدول فروش بسته های الحاقی را به دست گرفته است؛ به طوری که دی ال سی Salvation بازی Call of Duty: Black Ops III توانست نسبت به رقیبان خود، عملکرد بهتری به نمایش بگذارد و فروش بسیار بالایی را تجربه کند.

در ادامه، رسانه کلیک لیست کاملی از بازی های پرفروش ماه سپتامبر پلتفرم های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ویتا، پلی استیشن کلاسیک و... را تهیه کرده است. شما را به مشاهده این لیست رقابتی دعوت می کنیم.

fifa-17

  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن ۴ در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه آمریکای شمالی
  1. NBA 2K17
  2. EA SPORTS FIFA 17
  3. Madden NFL 17
  4. EA SPORTS NHL 17
  5. The Last Of Us Remastered
  6. Battlefield Hardline
  7. Destiny
  8. Rocket League
  9. Overwatch: Origins Edition
  10. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  11. BioShock: The Collection
  12. Don't Starve: Console Edition
  13. TOM CLANCY'S RAINBOW SIX SIEGE
  14. resident evil 4
  15. Mortal Kombat XL
  16. ۷ Days to Die
  17. Batman: Arkham Knight
  18. RESIDENT EVIL 5
  19. Grand Theft Auto V
  20. Don't Starve Together: Console Edition
  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن ۴ در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه اروپا
  1. FIFA 17
  2. Destiny: Rise of Iron
  3. Tomb Raider: Definitive Edition
  4. Rocket League
  5. NBA 2K17
  6. Verdun
  7. Far Cry Primal
  8. Need for Speed Rivals
  9. Diablo III: Reaper of Souls
  10. Pro Evolution Soccer 2017
  11. God of War III Remastered
  12. The Last of Us Remastered
  13. Ratchet & Clank
  14. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  15. Overwatch: Origins Edition
  16. Tom Clancy's Rainbow Six Siege
  17. Resident Evil 4
  18. Tom Clancy's The Division
  19. inFAMOUS Second Son
  20. Batman - The Telltale Series

pes-2017

  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن ۳ در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه آمریکای شمالی
  1. Pro Evolution Soccer 2017
  2. EA SPORTS FIFA 17
  3. The Last Of Us
  4. Minecraft: PlayStation 3 Edition
  5. Plants vs. Zombies Garden Warfare
  6. Catherine
  7. Grand Theft Auto V
  8. Mortal Kombat Komplete Edition
  9. Need for Speed Most Wanted
  10. Madden NFL 17
  11. South Park: The Stick of Truth
  12. LittleBigPlanet 3
  13. Batman: Arkham City
  14. Dragon Ball Xenoverse
  15. Batman - The Telltale Series - Episode 1: Realm of Shadows
  16. Tales of Symphonia Chronicles
  17. Skullgirls Encore
  18. Resident Evil 6
  19. Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
  20. Gran Turismo 6
  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن ۳ در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه اروپا
  1. FIFA 17
  2. The Last of Us
  3. Minecraft: Story Mode
  4. Need for Speed Most Wanted
  5. Minecraft: PlayStation 3 Edition
  6. Dragon Ball Xenoverse
  7. Pro Evolution Soccer 2017
  8. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  9. LittleBigPlanet 3
  10. Need for Speed Rivals

destiny-rise-of-iron

  • پرفروش ترین بسته های الحاقی (DLC) کنسول پلی استیشن ۴ - منطقه آمریکای شمالی
  1. Destiny: Rise of Iron
  2. Call of Duty: Black Ops III - Salvation
  3. Fallout 4: Nuka-World
  4. The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - ESO Plus
  5. Black Ops III - The Giant Zombies Map
  6. Call of Duty: Black Ops III Season Pass
  7. STAR WARS Battlefront Season Pass
  8. Destiny: The Taken King
  9. Call of Duty: Black Ops III - Descent
  10. Rocket League - Masamune
  • پرفروش ترین بسته های الحاقی (DLC) کنسول پلی استیشن ۳ - منطقه آمریکای شمالی
  1. Call of Duty: Black Ops II Nuketown Zombies Map
  2. Call of Duty: Black Ops III - The Giant Zombies Map
  3. Call of Duty: Black Ops II Apocalypse
  4. Minecraft Battle Map Pack 3
  5. Call of Duty: Black Ops II Vengeance
  6. Call of Duty: Black Ops II Uprising
  7. Call of Duty: Black Ops II - Revolution
  8. Call of Duty: Black Ops III - Awakening
  9. Minecraft: Story Mode - Episode 8: A Journey's End?
  10. Destiny: The Taken King
  • پرفروش ترین بسته های الحاقی (DLC) تمام کنسول های شرکت سونی - منطقه اروپا
  1. Call of Duty: Black Ops III - Salvation DLC
  2. Star Wars Battlefront - Season Pass
  3. Rocket League - Masamune
  4. Fallout 4: Nuka-World
  5. Rocket League - Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack
  6. The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - ESO Plus
  7. Call of Duty: Black Ops III The Giant Zombies Bonus Map
  8. Rocket League - Supersonic Fury DLC Pack
  9. Rocket League - Aftershock
  10. Rocket League - Marauder
  11. Call of Duty: Black Ops III - Season Pass
  12. Rocket League - Back to the Future Car Pack
  13. The Witcher 3: Wild Hunt - Expansion Pass
  14. Bloodborne The Old Hunters
  15. The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine
  16. Call of Duty: Black Ops III - Descent DLC
  17. Batman: Arkham Knight Season Pass
  18. Rocket League - Esper
  19. Fallout 4: Vault-Tec Workshop
  20. Rocket League - Chaos Run DLC Pack

digimon-story-cyber-sleuth

  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن ویتا در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه آمریکای شمالی
  1. DIGIMON STORY CYBER SLEUTH
  2. GOD EATER 2 RAGE BURST Launch Bundle
  3. Darkest Dungeon
  4. Sword Art Online -Hollow Fragment-
  5. Assassin's Creed III Liberation
  6. Child of Light Ultimate Edition
  7. The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel
  8. GOD EATER: Resurrection
  9. Minecraft: PlayStation Vita Edition
  10. The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II
  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن ویتا و پی اس پی در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه اروپا
  1. Need for Speed Most Wanted
  2. Sword Art Online: Hollow Fragment
  3. Assassin's Creed Chronicles - Trilogy
  4. Darkest Dungeon
  5. TEKKEN 6
  6. Minecraft: PlayStation Vita Edition
  7. Persona 4 Golden
  8. Terraria - PlayStation VITA Edition
  9. LittleBigPlanet PlayStation Vita
  10. Grand Theft Auto PS Vita Collection

gta-san-andreas

  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن کلاسیک در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه آمریکای شمالی
  1. Grand Theft Auto: San Andreas
  2. Bully
  3. The Warriors
  4. Ape Escape 2
  5. Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 2
  6. Grand Theft Auto: Vice City
  7. Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga
  8. Mega Man Legends
  9. Disney•Pixar Toy Story 2
  10. Hot Shots Tennis
  • عناوین ویدیویی برتر کنسول پلی استیشن کلاسیک در ماه سپتامبر: (پرفروش ترین) - منطقه اروپا
  1. Crash Bandicoot 3 Warped
  2. Crash Bandicoot
  3. Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
  4. CTR: Crash Team Racing
  5. Spyro The Dragon Trilogy
  6. Metal Gear Solid
  7. Rayman
  8. Rayman 2 The Great Escape
  9. Canis Canem Edit
  10. Castlevania: Symphony of the Night

در پایان این گزارش، دیدگاه شما در رابطه با عناوین برتر و پرفروش ماه سپتامبر (شهریور - مهر) شبکه پلی استیشن چیست؟ شما در این ماه میلادی، کدام بازی ویدیویی را از فروشگاه رسمی شبکه پلی استیشن تهیه و خریداری کرده اید؟ ماه آینده، عناوین محبوب و مورد انتظار زیادی برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهند شد، به نظر شما صدرنشین جدول پرفروش ترین بازی های اکتبر از آن کدام عنوان خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر