بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

شاید شما نیز برای خرید یک لپ تاپ خوب بودجه محدودی داشته باشید و نتوانید میلیون‌ها تومان پول خرج کنید، در این مقاله به بررسی بهترین لپ تاپ هایی می‌پردازیم که کاربر می تواند با بودجه زیر دو میلیون تومان این دستگاه ها را تهیه کند.

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

کلیک -خرید لپ تاپ با بودجه محدود کار آسانی نیست و برای یک خرید موفق در این زمینه باید راهنمای بسیار خوبی نیز داشته باشیم. شاید این مقاله یک راهنمای بسیار خوب برای خرید یک لپ تاپ بسیار مناسب با بودجه زیر ۲ میلیون تومان باشد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که ممکن است براساس هماهنگ نبودن نرخ دلار و بازار قیمت های ذکر شده در این متن با واقعیت کمی مغایرت داشته باشد.

Lenovo Ideapad 100S

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad 100S یک دستگاه بسیار پر قدرت با طراحی کیبورد بسیار دقیق و خوب است. این دستگاه هم چنین از عمر باتری بسیار مناسبی نیز برخوردار است. از مشخصات فنی این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی با کیفیت HD LED و با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸، پردازنده اینتل Atom Z3735F quad-core CPU، رم ۲ گیگابایتی به بالا،۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، صدای دالبی، ویندوز ۱۰؛ اشاره کرد. قیمت این دستگاه ۱۹۹ دلار است.

HP Stream 14-ax010nr

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

در اینجا با یکی از دستگاه های کمپانی HP روبه رو هستیم که ظاهری شبیه به کروم بوک دارد، این دستگاه با ویندوز ۱۰ ارائه شده است و قیمت دستگاه چیزی حدود ۲۲۰ دلار است.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به ویندوز ۱۰، پردازنده اینتل ۱٫۶Ghz Intel Celeron N3060،۴ گیگابایت حافظه،۳۲ گیگابایت حافظه Emmc، پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 400، صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ با کیفیت HD SVA BrightView WLED-backlit، باتری با قابلیت شارژ مناسب؛ اشاره کرد.

HP 15-BA079DX

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

رم ۶ گیگابایتی لپ تاپ HP 15-BA079DX به خوبی توانسته این دستگاه را به صدر جدول نزدیک کند. این دستگاه می تواند دستگاه بسیار مناسبی برای کسانی باشد که حجم اطلاعات زیادی دارند.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ با کیفیت HD SVA WLED-backlit touch screen، پردازنده AMD 2.4GHz quad-core A10-9600P، ۶ گیگابایت حافظه رم،۱ ترابایت حافظه سخت افزار، باتری لیتیومی با ظرفیت بالا، ویندوز ۱۰؛ اشاره کرد. این دستگاه با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه شده است.

HP Stream 11

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های این لیست است، چون با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار عمر باتری بسیار مناسبی دارد.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به پردازنده اینتل Celeron N3050،۲ گیگابایت حافظه رم،۳۲ گیگا بایت حافظه eMMC، صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی با کیفیت HD، پردازنده گرافیکی اینتل، عمر باتری بیش از ۱۰ ساعت، ویندوز ۱۰؛ اشاره کرد. این دستگاه با قیمت تقریبی ۱۹۹ دلار عرضه می شود.

Dell Inspiron I3558-5500BLK

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

لپ تاپ دل Dell Inspiron I3558-5500BLK یک دستگاه بسیار قدرت مند است که با صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی توانسته است به یکی از بهترین های این جدول تبدیل شود.

از ویژگی ها و مشخصات فنی این دستگاه می توان به پردازنده اینتل Core i3-5015U CPU، صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ با کیفیت HD، رم ۴ گیگابایتی، سخت افزار ۱ ترابایتی، پردازنده گرافیکی اینتل HD Graphics 5500، ویندوز ۱۰؛ اشاره کرد. قیمت این دستگاه ۳۳۰ دلار است.

Acer Chromebook R11

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

اگر شما یک سیستم راحت و سبک می خواهید و هدف شما استفاده از اینترنت است، کروم بوک ایسر Acer Chromebook R11 یکی از بهترین گزینه های این لیست است.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به پردازنده اینتل Celeron N3060 dual-core CPU، صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی با کیفیت HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، سیستم عامل Chrome OS؛ اشاره کرد. این دستگاه با قیمت ۲۹۰ دلار عرضه شده است.

Toshiba Chromebook 2

بهترین لپ‌تاپ‌های زیر دو میلیون تومان

کروم بوک Toshiba Chromebook 2 یک دستگاه بسیار خوب است، نه فقط به خاطر قیمت، این دستگاه از قابلیت های بسیار خوبی برای نگه داری باتری برخوردار شده است که می تواند در مدت زمان طولانی باتری را نگه دارد.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به پردازنده اینتل Celeron Processor N2840 CPU، رم ۴ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۳ اینچی با پنل IPS،۹ ساعت عمر مفید باتری، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی SSD، سیستم عامل ChromeOS اشاره کرد. این دستگاه با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه شده است.

ارسال نظر