معرفی بهترین اپلیکیشن‌های چت تصویری برای موبایل

رسانه کلیک - تعداد اپلیکیشن‌هایی که با موضوع تماس تصویری فعالیت می‌کنند روز به روز در حال افزایش بوده و این دسته از برنامه‌ها، طرفداران زیادی را در میان کاربران پیدا کرده‌اند. در این مطلب شما را با بهترین اپلیکیشن‌های چت تصویری موبایل آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های چت تصویری برای موبایل

اگر به دنبال امکانات عالی همراه با امنیت بالا در اپلیکشن‌های چت تصویری موبایل هستید، می‌توانید مواردی را که در ادامه مطلب معرفی کرده‌ایم، بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. در این لیست بهترین اپ‌های موجود را که از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار هستند، مشاهده می‌کنید و می‌توانید با توجه به نیازتان، از هر کدام را که می‌خواهید استفاده کنید. ادامه مطلب را با معرفی بهترین اپلیکیشن‌های چت تصویری، بخوانید.

واتس‌اپ

به جرات می‌توان گفت که اکثر افراد با واتس‌اپ آشنایی دارند؛ محبوبیت جهانی این اپ در حد بسیار بالایی بوده و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. توسط این پیام رسان می‌توانید علاوه بر چت، ساخت گروه و تماس صوتی، به تماس تصویری با کاربران دیگر بپردازید.

تماس تصویری توسط واتس‌اپ با کیفیت بالا و به صورت رایگان صورت گرفته و از آنجایی که این برنامه برای سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS عرضه شده، یک تجربه عالی برای تماس تصویری را در اختیارتان قرار خواهد داد.

چت تصویری

یکی از مهم‌ترین نکات مثبت این اپلیکیشن، پایداری بسیار خوبش بوده؛ به طوری که از زمان عرضه تا کنون، مشکلات خاصی درباره آن گزارش نشده است. بدین ترتیب شما می‌توانید با خیال راحت از قابلیت‌های متنوع آن مانند چت تصویری استفاده کنید.

واتس‌اپ به صورت رایگان، از پلی استور و اپل استور قابل دانلود و نصب است.

اسکایپ

اسکایپ را می‌توان به جرات محبوب‌ترین اپلیکیشن چت تصویری برای پلتفرم‌های مختلف دانست. برخلاف واتس‌اپ، حوزه اصلی فعالیت این اپ از همان ابتدای معرفی، تماس تصویری بوده و در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته است. توسط اسکایپ می‌توانید با افراد دیگر به تماس تصویری رایگان بپردازید و یا گروه‌های 25 نفره برای کنفرانس‌های تصویری ایجاد کنید. علاوه بر این‌ها در این برنامه امکان چت متنی هم برای کاربر وجود داشته که در کنار باقی قسمت‌ها قابل استفاده است.

چت تصویری

این برنامه هم برای سیستم عامل‌های متنوعی از جمله اندروید، iOS و ویندوز منتشر شده و همین هم باعث شده تا محدودیتی برای استفاده از آن وجود نداشته باشد. البته نسخه اندروید به اندازه آنچه در ویندوز می‌بینیم کامل نبوده و فکر می‌کنیم با گذشت زمان و آپدیت‌های جدید، این مورد برطرف گردد.

اسکایپ به صورت رایگان قابل دانلود بوده و می‌توانید آن را توسط پلی استور یا اپل استور بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

ایمو

ایمو هم یکی دیگر از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است با هدف تماس صوتی و تصویری برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده است. توسط ایمو می‌توانید با کیفیت بالا و حتی در صورتی که مشکل کندی سرعت اینترنت دارید، با کاربران دیگر به صورت صوتی و تصویری تماس بگیرید و یا به ارسال پیام متنی بپردازید.

تماس تصویری

این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS موجود بوده و می‌توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. تنها نکته منفی آن، نمایش یکسری تبلیغات در محیط برنامه بوده که ممکن است گاهی آزار دهنده باشد.

تانگو

اگر سه اپلیکیشنی که در بالا معرفی کردیم، شما را راضی نکردند، شاید تانگو بهترین انتخاب‌تان باشد. تانگو یکی از قدیمی‌ترین اپ‌ها در زمینه تماس تصویری است که قابلیت‌های فراوانی را در بخش‌های مختلف ارایه می‌دهد.

امکانات این برنامه به حدی رسیده که دیگر نمی‌توان آن را تنها یک اپ پیام‌رسان معرفی نمود. در تانگو قابلیت‌هایی مانند ایجاد پست جدید، لایک و کامنت گذاری، دنبال کردن دوستان و بسیاری دیگر از این موارد در کنار ویژگی تماس اینترنتی موجود است.

چت تصویری

تماس ویدیویی توسط این اپ با کیفیت بالا و سرعت مناسب صورت می‌گیرد و قابلیت‌های جالبی را در حین تماس در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تانگو به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار دارد و تنها در صورتی که به دنبال توانایی‌های بیشتر در آن باشید، باید هزینه‌ پرداخت نمایید. تانگو را می‌توانید برای تلفن هوشمند خود از پلی استور و یا اپل استور دانلود کنید.

JustTalk

JustTalk یک اپلیکیشن کم‌تر شناخته شده در زمینه تماس تصویری است که ظاهر ساده‌ای داشته و کار کردن با آن بسیار راحت است. تماس تصویری توسط این اپ تنها با یک کلیک انجام می‌شود و در حین تماس، قابلیت‌های جالبی مانند اجرای بازی زنده دو نفره در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این برنامه امنیت بالایی داشته و شاید بتوان کم بودن تعداد کاربران را تنها نکته منفی آن دانست.

چت تصویری

دانلود JustTalk به صورت رایگان بوده و کاربران اندروید و iOS می‌توانند از آن استفاده کنند. البته برای فعال سازی برخی قابلیت‌ها در این برنامه، نیاز به پرداخت هزینه است. به عنوان مثال، استفاده از تم‌های مختلف به صورت رایگان انجام نخواهد شد.

نظر شما در رابطه با این 5 اپلیکیشن چت تصویری برای اندروید و iOS چیست؟ شما از کدامیک استفاده می‌کنید؟

ارسال نظر