پرفروش ترین بازی های این هفته در بریتانیا

طبق روال همیشه، با پایان رسیدن هر هفته، لیست پرفروش ترین بازی های هفته توسط منابع معتبر منتشر می شود! یک هفته دیگر به پایان رسید و به تازگی لیست پرفروش ترین بازی های این هفته نیز منتشر شده است.

پرفروش ترین بازی های این هفته در بریتانیا

به گزارش کلیک،طبق لیست منتشر شده، سه عنوان Star Wars Battlefront, FIFA 16 و Call of Duty: Black Ops 3جز محبوب ترین و پرفروش ترین بازی این هفته در کشور بریتانیا بودند و گیمرهای زیادی این سه عناوین را خریداری کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل، همراه رسانه کلیک با شید.

در این هفته، بازی کمپانی ACTIVISION یعنی عنوان Call of Duty: Black Ops 3 توانست جایگاه اول را از عنوان محبوب فیفا 16 گرفته و خود را صدر نشین این جدول کند. همچنین سال گذشته بازی محبوب Call of Duty: Advanced Warfare جایگاه اول این جدول را در هفته های آخر سال میلادی و ایام کریسمس به عنوان فیفا 15 واگذار کرد و هنوز مشخص نیست که آیا امسال نیز شاهد این اتقاف خواهیم بود یا خیر!

در رده دوم این جدول عنوان Star Wars Battlefront قرار گرفت! همچنین طبق پیش بینی های صورت گرفته، به احتمال زیاد پس از عرضه و اکران فیلم The Force Awakens، فروش این عنوان کمپانی الکترونیک آرت نسبت به گذشته افزایش پیدا خواهد کرد. ممکن است در دقایق آخر سال میلادی جاری و ایام کریسمس، عنوان Star Wars Battlefront صدرنشین این جدول شود!

در رده سوم هم عنوان محبوب و بی نظیر FIFA 16 قرار دارد که مشاهده شدن این عنوان در لیست 10 بازی پرفروش هفته چندان چیز عجیبی نیست چرا که در سال های گذشته نام این عنوان در لیست پرفروش ترین بازی های هر هفته قابل مشاهده بود.

شما کاربران رسانه بزرگ کلیک در زیر می توانید لیست 40 بازی پرفروش این هفته در کشور بریتانیا را مشاهده کنید. شما را به دیدن این لیست دعوت می کنیم.

  1. CALL OF DUTY: BLACK OPS III
  2. STAR WARS BATTLEFRONT
  3. FIFA 16
  4. FALLOUT 4
  5. MINECRAFT: STORY MODE
  6. JUST CAUSE 3
  7. ASSASSIN'S CREED: SYNDICATE
  8. GRAND THEFT AUTO V
  9. TOM CLANCY'S RAINBOW 6: SIEGE
  10. WWE 2K16
  11. UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
  12. LEGO DIMENSIONS
  13. JUST DANCE 2016
  14. HALO 5: GUARDIANS
  15. MINECRAFT: XBOX EDITION
  16. RISE OF THE TOMB RAIDER
  17. LEGO JURASSIC WORLD
  18. FOOTBALL MANAGER 2016
  19. FORZA MOTORSPORT 6
  20. NEED FOR SPEED
  21. SKYLANDERS SUPERCHARGERS
  22. MINECRAFT: PLAYSTATION EDITION
  23. DISNEY INFINITY 3.0
  24. MARIO KART 8
  25. UNTIL DAWN
  26. THE LAST OF US: REMASTERED
  27. SPLATOON
  28. GUITAR HERO LIVE
  29. DRIVECLUB
  30. THE CREW
  31. TERRARIA
  32. DESTINY: THE TAKEN KING
  33. LEGO MARVEL SUPER HEROES
  34. SUPER MARIO MAKER
  35. LEGO THE HOBBIT
  36. ANIMAL CROSSING: HAPPY HOME DESIGNER
  37. LEGO BATMAN 3: BEYOND GOTHAM
  38. THE SIMS 4: GET TOGETHER
  39. ADVENTURE TIME FINN & JAKE INVESTIGATION
  40. TOMODACHI LIFE

در پایان این خبر، به نظر شما کدام عنوان در هفته آخر سال میلادی جاری (2015) صدرنشین خواهد بود؟ آیا پس از اکران فیلم The Force Awakens، فروش بازی Star Wars Battlefront افزایش خواهد یافت؟ پیش بینی های خودتان را در همین پست با دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر