تاریخ و زمان دقیق کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018

رسانه کلیک - چندی پیش تاریخ و زمان دقیق کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018 در طی جدیدترین بیانیه این شرکت ناشر نامدار در عرصه بازی های ویدیویی مشخص شد.

تاریخ و زمان دقیق کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018

با اینکه بیش از سه ماه به برگزاری رویداد E3 سال جاری میلادی باقی مانده است، اما به دلیل اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه صنعت گیمینگ، شرکت های بزرگی از جمله مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، بتسدا، یوبی سافت و غیره از هم اکنون خود را برای برگزاری یک کنفرانس تماشایی آماده می کنند و به منظور جلب توجه و رضایت تماشاگران و طرفداران خود، در حال برنامه ریزی هستند.

در این میان، شرکت نامدار «بتسدا» سه سالی است که به یکی از اعضای ثابت برگزار کنندگان کنفرانس های اختصاصی این رویداد بزرگ و مهم صنعت گیمینگ تبدیل شده است که در آن به معرفی بازی های ویدیویی جدید خود می پردازد. این شرکت ناشر عناوین ویدیویی، در گذشته تمایلی به برگزاری کنفرانس اختصاصی در رویداد E3 نداشت و مثل شرکت «اکتیویژن» با شرکت در کنفرانس های سایر کمپانی ها نظیر مایکروسافت و سونی، از بازی های جدید خود رونمایی می کرد.

با این حال، به نظر می رسد تغییرات ایجاد شده در سیاست ها و تصمیمات مدیران و سرمایه گذاران «بتسدا» همچنان پابرجا است، چرا که این شرکت در طی بیانیه ای ضمن تایید حضور خود در نمایشگاه E3 2018، تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس اختصاصی خود را نیز ارائه کرد.

بر این اساس، کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018 راس ساعت 6 صبح روز دوشنبه 21 خرداد ماه سال 97 به وقت تهران (ساعت 18:30 دقیقه روز 10 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. توجه داشته باشید که این چهارمین کنفرانس اختصاصی شرکت بتسدا در نمایشگاه E3 به شمار می رود.

کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018

با اینکه تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018 اعلام شده است، اما متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعات و جزئیات خاصی از برنامه های این شرکت در دست نیست و هنوز اطلاعی از بازی های جدید بتسدا نداریم. هرچند، بتسدا به صورت رسمی اعلام کرد که در آینده نه چندان دور، اطلاعات و جزئیات بیشتری از کنفرانسش را با طرفداران و بازیکنان در میان بگذارد.

از مهم ترین و برجسته ترین بازی های ویدیویی اخیر شرکت بتسدا می توان به عرضه عناوین Prey، Wolfenstein II: The New Colossus و The Evil Within 2 در سال گذشته میلادی (2017) اشاره کرد که هر کدام با استقبال بسیار خوب بازیکنان و منتقدان رو به رو شدند. به علاوه، این شرکت به وعده های خود عمل کرد و نسخه واقعیت مجازی بازی های The Elder Scrolls V: Skyrim، فالوت 4 و Doom را نیز در سال میلادی 2017 به دست گیمرها رساند.

تا به امروز، بتسدا تنها شرکتی است که تاریخ و زمان دقیق کنفرانس اختصاصی خود را اعلام کرده است. با توجه به این موضوع، پیش بینی می شود شرکت های دیگر از جمله مایکروسافت، الکترونیک آرتز، سونی، یوبی سافت و غیره به‌زودی زمان دقیق کنفرانس های خود را در قالب بیانیه ای با طرفداران و بازیکنان به اشتراک بگذارند.

حال در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2018 چیست؟ شما چه انتظاراتی از کنفرانس اختصاصی این شرکت ناشر بازی های ویدیویی دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر