انتشار بروز رسانی جدید بازی Gran Turismo Sport / حالت تک نفره GT League اضافه شد

رسانه کلیک - چندی پیش بروز رسانی جدید بازی Gran Turismo Sport توسط استودیوی نامدار «پلی فونی دیجیتال» و شرکت سرگرمی های تعاملی سونی منتشر شد.

انتشار بروز رسانی جدید بازی Gran Turismo Sport / حالت تک نفره GT League اضافه شد

با وجود اینکه بر اساس نظرات بازیکنان سراسر جهان و جمعی از داوران شناخته شده صنعت گیم، عنوان ویدیویی Gran Turismo Sport هرگز نتوانست بازی فورزا موتور اسپورت 7 را شکست دهد، اما برهیچکس پوشیده نیست که این بازی در زمان انتشار عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و تجربه بی نظیری از رانندگی واقعی و ریسینگ هیجان انگیز و نفس گیر را برای گیمرها به ارمغان آورد.

استودیوی ترن 10 ، خالق بازی Forza Motorsport 7، در توسعه این عنوان به بهترین نحو عمل کرد و یک عنوان ریسینگ و مسابقه ای بی نقصی را به دست بازیکنان و گیمرها رساند. از طرفی دیگر، استودیوی رقیب یعنی پلی فونی دیجیتال (Polyphony Digital) در طراحی، ساخت و توسعه بازی Gran Turismo Sport کمی کم لطفی کرد و همین موضوع منجر به برتری سری فورزا موتور شد. یکی از این کم لطفی ها، عدم وجود بخش تک نفره آفلاین در زمان انتشار بازی گرن توریسمو اسپورت بود که اعتراض های زیادی هم در پی داشت و حتی به یکی از مهمترین نکات ضعف و منفی بازی تبدیل شد.

سرانجام استودیوی پلی فونی دیجیتال پس از مشاهده اعتراض های بازیکنان و طرفداران، تصمیم گرفت که بخش تک نفره آفلاین را در قالب بروز رسانی های بزرگی به بازی اضافه کند. در اوایل آذر ماه امسال بود که این استودیو با انتشار بیانیه ای، از عرضه بروز رسانی جدید بازی Gran Turismo Sport به شماره 1.10 خبر داد و توضیحاتی نیز در این زمینه ارائه کرد. حال به نظر می رسد پلی فونی دیجیتال به مثل گذشته به وعده خود عمل کرده و چندی پیش این بروز رسانی بزرگ را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان، در بروز رسانی جدید بازی Gran Turismo Sport محتویات زیادی از جمله حالت تک نفره GT League و 12 خودرو به این عنوان راه می یابند. همان طور که اشاره کردیم، مهمترین بخش این بروز رسانی بزرگ، اضافه شدن حالت تک نفره جدید GT League به بازی است که این حالت را می‌ توان برگرفته از حالت مشهور جی تی (GT) در نسخه‌ های قبلی این فرانچایز دانست.

بدین ترتیب، در حال حاضر بخش تک نفره آفلاین بازی گرن توریسمو اسپورت میزبان رقابت های مختلفی است. از جمله این رقابت ها می توان به Sunday Cup، Clubman Cub و FF Challenge اشاره کرد.

پلی فونی دیجیتال در ادامه بیانیه خود به امکان شخصی سازی خودروها و تقویت پیشرانه‌ ها اشاره کرد. بنا به گفته توسعه دهندگان بازی، هم اکنون بازیکنان در بخش تک نفره آفلاین بازی می توانند خودروهای زیادی را بر اساس سلایق شخصی سازی کرده و به کمک ابزارهای مختلف، قدرت اتومبیل خود را افزایش دهند.

بروز رسانی جدید بازی Gran Turismo Sport

در ادامه می توانید فهرست اسامی 12 خودرو جدیدی که در طی این بروز رسانی به بازی پرطرفدار Gran Turismo Sport اضافه شده است را مشاهده کنید.

  • Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3)
  • Chris Holstrom Concepts 1967 Chevy Nova
  • Ferrari Enzo Ferrari
  • Ferrari F40
  • Ford F-150 SVT Raptor
  • KTM X-BOW R
  • Lamborghini Countach LP400
  • Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD)
  • Nissan Skyline GT-R V Spec II (R32)
  • Nissan Skyline GT-R V Spec II Nür (R34)
  • Suzuki Swift Sport
  • Volkswagen Samba Bus Type 2 (T1)

بازی محبوب و پرطرفدار Gran Turismo Sport در روز ۱۷ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با ۲۵ مهر ماه سال ۹۶ در آمریکای شمالی و روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در اروپا به صورت انحصاری بر روی مدل های مختلف کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی از رزولوشن و نرخ فریم بالایی برخودار بوده و تفاوت کیفیت و گرافیک بصری آن با نسخه مدل استاندارد پلی استیشن 4 کاملا مملوس است.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر شرکت ژاپنی سونی رویداد مشهور Flash Sale فروشگاه پلی استیشن استور را برگزار کرده که در جریان آن، نسخه دیجیتال دیلاکس و استاندارد بازی Gran Turismo Sport به ترتیب با تخفیف های 25 درصدی و 34 درصدی، به قیمت 59.99 دلار و 39.59 دلار به فروش می رسند. این پیشنهاد ویژه تنها تا ساعت 7:30 دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه 6 دی ماه 96 برقرار است. لذا در صورت تمایل، هم اکنون نسبت به خرید این عنوان شبیه ساز واقعی رانندگی و ریسینگ اقدام کنید.

چنانچه در خرید عنوان ویدیویی Gran Turismo Sport مردد هستید، پیشنهاد می کنیم که ابتدا سری به نقدها و نمرات بازی بزنید! جهت مشاهده امتیازات و نقد بازی از دید وب سایت های معتبر، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال، دیدگاه خود را در رابطه با بروز رسانی جدید بازی Gran Turismo Sport با ما در میان بگذارید. نظر شما در خصوص حالت تک نفره جدید GT League و خودروهای تازه این بازی چیست؟

ارسال نظر