بیل گیتس از تعریف کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete اظهار پشیمانی کرد!

رسانه کلیک – بیل گیتس به‌تازگی از تعریف کلیدهای Ctrl+Alt+Delete اظهار پشیمانی کرد و گفت که اگر به عقب برمی‌گشت عملکرد این گزینه‌ها را در یک کلید قرار می‌داد.

بیل گیتس از تعریف کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete اظهار پشیمانی کرد!

هیچ‌کس کامل نیست، حتی بیل گیتس، ثروتمندترین فرد دنیا! بیل گیتس به‌تازگی اعلام کرده که از تعریف کلیدهای Ctrl+Alt+Delete پشیمان است و اگر به گذشته برمی‌گشت یک کلید برای انجام کار Ctrl+Alt+Delete در کیبورد در نظر می‌گرفت.

«دیوید رابنستین» خبرنگار بلومبرگ در مصاحبه خود با بیل گیتس به این موضوع اشاره کرد که چرا دکمه مشخصی برای عملکرد Ctrl+Alt+Delete در کیبورد تعریف نکرده است و بیل گیتس در پاسخ به او به این موضوع اشاره کرد که اگر به گذشته برمی‌گشت حتماً دکمه‌ای خاص در کیبورد برای Ctrl+Alt+Delete تعریف می‌کرد، همان‌طور که کلید ویندوز عملکردی جداگانه دارد.

بیل گیتس به این موضوع اشاره کرد که در پروسه تولید ممکن است اشتباهات زیادی رخ دهد و این اشتباه را کاملاً به گردن نگرفته است! درواقع مقصر اصلی این داستان «دیوید برادلی» مهندس شرکت آی بی ام است. برادلی در این رابطه توضیح داده است که برنامه‌ریزی برای تولید صفحه‌کلید پروسه‌ای طولانی است که این جزئیات در آن تأثیری ندارد.

این فرمان و تعریف این کلیدهای ترکیبی یکی از پیشنهادهای برنامه نویسان آی بی ام بوده که درنهایت به یکی از معروف‌ترین دستورالعمل‌ها تبدیل‌شده است.

ارسال نظر