بیل گیتس به جمع کاربران اندروید پیوست؛ اعتقادی به آیفون ندارم!

رسانه کلیک - بیل گیتس و استیو جابز هر کدام تأثیر بسزایی در دنیای علم و فناوری داشته‌اند؛ هر دو با هم دوست و در عین حال رقیب بودند. حال، شاید برای بسیاری از شما جالب باشد که بیل گیتس اخیرا به اندروید گرایش پیدا کرده است!

بیل گیتس به جمع کاربران اندروید پیوست؛ اعتقادی به آیفون ندارم!

در گذشته بیل گیتس آنچنان که باید و شاید، به محصولات اپل، اعتقادی نداشت و درنتیجه از آن‌ها استفاده نمی‌کرد. این سؤال همیشه در ذهن طرفداران بیل گیتس باقی است که آیا او همچنان بر سر موضع خود باقی است یا کمی منعطف‌تر شده است؟

با وجود اینکه موبایل‌های ویندوزی با اقبال عمومی مواجه نشده و رفته‌رفته از دور خارج شدند، بیل گیتس موضع خود را تغییر نداده و همچنان به آیفون اعتقاد ندارد.

در مصاحبه‌ای که با ثروتمندترین فرد جهان صورت گرفت، بیل گیتس اعلام کرد تا پیش از این از موبایل های ویندوزی استفاده می‌کرده و اخیراً به استفاده از موبایل‌های اندرویدی گرایش پیدا کرده و فعلاً قصد استفاده از iOS را ندارد. گیتس در ادامه اعلام کرد که همچنان از کامپیوترهای ویندوزی استفاده می‌کند. بد نیست بدانید، بیل گیتس کاملاً از سخت‌افزار و نرم‌افزار گوگل استفاده نمی‌کند و بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایل وی همچنان ویندوزی هستند.

مدیرعامل کنونی مایکروسافت دید متواضعانه‌تری نسبت به بیل گیتس دارد و از خدمات شرکت اپل نیز استفاده می‌کند. از سوی دیگر، فرزندان بیل گیتس معتقدند هیچ‌وقت از محصولات شرکتی که سعی در ضعیف جلوه دادن موبایل‌های ویندوزی مایکروسافت داشت، استفاده نمی‌کنند. حتی همسر بیل گیتس یک بار در مصاحبه‌ای گفته بود که هیچ‌یک از محصولات اپل در منزل آن‌ها یافت نمی‌شود.

جالب است بدانید که خانواده گیتس از ساعت‌های هوشمند اپل نیز استفاده نمی‌کنند. با این روند بعید به نظر می‌رسد که آیفون X بتواند نظر خاندان گیتس را در مورد محصولات اپل تغییر دهد.

ارسال نظر