BioShock: The Collection در راه است

به نظر می رسد که استودیدی بازی سازی 2K Games قصد دارد نسخه کالکشن بازی BioShock را با نام BioShock: The Collection برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی عرضه کند. این خبر مدتی پیش توسط سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی کشور برزیل تایید شد چرا که به تازگی در خروجی وب سایت این سازمان، رده بندی بازی BioShock: The Collection مشخص شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

BioShock: The Collection در راه است

این خبر مدتی پیش توسط سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی کشور برزیل تایید شد چرا که به تازگی در خروجی وب سایت این سازمان، رده بندی بازی BioShock: The Collection مشخص شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در کشور برزیل، رده بندی بازی BioShock: The Collection را مشخص کرده است. متاسفانه در وب سایت رسمی این سازمان مشخص نشده که این بازی برای چه پلتفرمی رده بندی شده و مشخص نیست که در آینده، نسخه کالکشن بازی BioShock برای کدام پلتفرم ها عرضه خواهند شد.

همچنین مدتی پیش وب سایت معتبر و بزرگ Gematsu در خبری اعلام کرد که بزودی نسخه کالکشن بازی BioShock که شامل عناوین BioShock, BioShock 2 و BioShock Infinite می باشد، برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. تا به امروز اطلاعاتی دیگری در این خصوص منتشر نشده و انتظار می رود که کمپانی توکا گیمز قصد دارد با افزایش کیفیت و بهبود بازی، نسخه بازسازی شده تمامی بازی های سری بایو شاک را برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه کند. در این صورت، نیازی نیست که این نسخه برای کنسول های نسل هفتم یعنی ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شوند چرا که تمامی بازی های این سری بر روی این دو پلتفرم قابل بازی هستند.

سازندگان بازی های ویدیویی معمولا به دلیل محبوبیت بسیار بالا عناوین خود، نسخه کالکشن فرانچایز های خودشان را در اختیار گیمرها و کاربران قرار می دهند. البته این نسخه با این تفاوت عرضه می شود که تمامی بازی های این فرانچایز، بار دیگر باز سازی می شوند و کیفیت آن ها افزایش می یابد. به همین خاطر به احتمال زیاد همچنان بسیاری از گیمرها مشتاق و علاقه مند به سری BioShock هستند و این خبر می تواند خبر بسیار خوبی برای این دسته از بازی بازها به حساب بیاید.

لازم به ذکر است که هنوز کمپانی توکا گیمز خبر انتشار بازی BioShock: The Collection را نداده و تنها این سازمان این خبر را تایید کرده است. در گذشته شایعه هایی در این زمینه به گوش می رسید که مدتی است خبری از این شایعه ها در سراسر فضای مجازی به چشم دیده نمی شوند.

البته سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی کشور برزیل تا به امروز اطلاعات زیادی در خصوص بازی های ویدیویی منتشر کرده است. برای مثال چند هفته پیش، این سازمان نسخه رایانه های شخصی بازی Quantum Break را تایید کرد که در آن زمان هنوز کمپانی مایکروسافت از انتشار این نسخه خبر نداده بود. به همین خاطر به احتمال زیاد بزودی شاهد عرضه بازی BioShock: The Collection خواهیم بود.

فرانچایز BioShock یکی از محبوب ترین سری بازی های ویدیویی محسوب می شود که گروه خاصی از گیمرها علاقه زیادی به این فرانچایز دارند. اولین نسخه این سری در تاریخ 21 آگوست سال میلادی 2007 با نام BioShock توسط استودیوی توکا گیمز منتشر شد و آخرین عرضه این استودیو به تاریخ 23 مارس سال میلادی 2013 باز می گردد که در این تاریخ، عنوان BioShock Infinite به صورت رسمی عرضه گردید. تاکنون خبری از ادامه این سری توسط هیچ منبع معتبری منتشر نشده و آینده این فرانچایز همچنان نامعلوم است.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص نسخه کالکشن بازی BioShock چیست؟ به نظر شما بزودی این نسخه عرضه خواهد شد؟ پیش بینی شما چه می باشد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر