سامسونگ به کاربران اجازه می دهد تا دکمه Bixby را غیر فعال کنند

رسانه کلیک – در به روز رسانی جدید Galaxy S8 و Note 8 کاربران می توانند دکمه بیکسبی (Bixby) را غیر فعال کرده و از مزاحمت های ناخواسته این دستیار صوتی خلاص شوند.

سامسونگ به کاربران اجازه می دهد تا دکمه Bixby را غیر فعال کنند

به گزارش رسانه کلیک ؛ به نقل از وبگاه the verge، سامسونگ برای اولین بار دستیار صوتی Bixby را در اوایل سال جاری میلادی در گوشی Galaxy S8 معرفی کرد. بیکسبی درست همانند تمامی رقبای خود می‌تواند به سوالات شما پاسخ دهد و به لطف دسترسی آن به بانک اطلاعات عظیم اینترنت مواردی همچون تبدیل واحدهای مختلف را به یکدیگر انجام می‌دهد.

این دستیار درست همانند Google Now به شما اطلاعاتی را در فرمت کارت، لیستی از کارت‌ها شامل اخبار و رویدادهای کنونی نشان می‌دهد، اطلاعات ذخیره شده در جدول شخصی شما را فرا می‌خواند و با وارد شدن به گوشی شما اطلاعات سلامتی شما را مس سنجد.

برای دسترسی به این دستیار یک کلید فیزیکی در کنار برخی گوشی های جدید سامسونگ تعبیه شده است. هرچند گلکسی S8 فاقد کلید هوم فیزیکی جلویی است، اما یک کلید در سمت چپ این گوشی تعبیه شده تا کاربران هر زمان که خواستند بتوانند با فشردن آن، سامسونگ Bixby را فرا بخوانند.

سامسونگ دکمه کناری را منحصرا برای این دستیار صوتی طراحی کرده بود و به کاربران اجازه نمی داد تا برای سفارشی کردن دکمه و تغییر آن از دستیار دیجیتال به کاربرد دلخواه یا حتی غیر فعال کردن این دکمه اقدام کنند که همین امر اسباب ناامیدی بسیاری از صاحبان S8 را فراهم کرد.

سامسونگ امروز اعلام کرد که صاحبان Galaxy S8 و Note 8 می توانند در به روز رسانی جدید، این دکمه را غیر فعال کنند. این امکان به خصوص برای کسانی که هنگام برداشتن گوشی خود به صورت تصادفی باعث فعال شدن دستیار می شدند، خبر خوبی است.

ارسال نظر