تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی Black Ops 3 مشخص شد

اگر خبرهای بازی کال اف دیوتی بلک اپس 3 را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چند هفته پیش، اولین بسته الحاقی این بازی با نام Awakening به صورت انحصاری محدود (انحصاری زمانی) برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر گردید. کمپانی اکتیویژن در زمان معرفی این دی ال سی، اعلام کرد که نسخه ایکس باکس وان و رایانه های شخصی بسته الحاقی Awakening بزودی منتشر خواهد شد اما تا به امروز از تاریخ دقیق آن صحبتی نکرده بود. خوشبتانه مدتی پیش اکتیویژن تاریخ انتشار دقیق اولین بسته الحاقی بازی کال اف دیوتی بلک اپس 3 را مشخص کرد و بر اساس گفته این شرکت، گیمرها و طرفداران تا دو هفته دیگر مشغول تجربه این دی ال سی خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار اولین بسته الحاقی Black Ops 3 مشخص شد

کمپانی اکتیویژن در زمان معرفی این دی ال سی، اعلام کرد که نسخه ایکس باکس وان و رایانه های شخصی بسته الحاقی Awakening بزودی منتشر خواهد شد اما تا به امروز از تاریخ دقیق آن صحبتی نکرده بود. خوشبتانه مدتی پیش اکتیویژن تاریخ انتشار دقیق اولین بسته الحاقی بازی کال اف دیوتی بلک اپس 3 را مشخص کرد و بر اساس گفته این شرکت، گیمرها و طرفداران تا دو هفته دیگر مشغول تجربه این دی ال سی خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اولین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops III با نام Awakening در تاریخ 3 مارس سال میلادی جاری مصادف با پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. این بسته الحاقی در تاریخ 2 فبریه سال میلادی 2016 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده بود.

بسته الحاقی Awakening دارای 4 نقشه به نام های Skyjacked (شبیه سازی شده بسته الحاقی Hijacked بازی Call of Duty: Black Ops II) Splash، Gauntlet و Rise است که تمامی این نقشه ها برای بخش آنلاین و چند نفره بازی ارائه می شود. همچنین یک بخش داستانی جدید برای قسمت هیجان انگیز زامبی به نام Der Eisendrache در این بسته الحاقی به بازی اضافه خواهد شد.

بر اساس ادعا و گفته های کمپانی اکتیویژن، علاوه بر دی ال سی Awakening، سه بسته الحاقی دیگر در آینده برای بازی Call of Duty: Black Ops III منتشر خواهند شد تا لذت و هیجان این بازی را بیشتر و بیشتر کند. همچنین سازندگان این بازی، مدتی پیش از Season Pass بازی Call of Duty: Black Ops III رونمایی کردند. شما گیمرها و طرفداران این بازی می توانید با خرید Season Pass بازی کال اف دیوتی بلک اپس 3 به قیمت 49.99 دلار، تمامی این دی ال سی ها را به محض انتشار در اختیار داشته باشید. در غیر این صورت باید برای خرید هر بسته الحاقی، مبلغ 15 دلار پرداخت کنید.

لازم به ذکر است که بسته الحاقی Awakening برای کنسول های نسل هفتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3) منتشر نخواهد شد.

همچنین بهتر است بدانید که مدتی پیش کمپانی اکتیویژن نسخه بعدی فرانچایز Call of Duty را رسما تایید کرد. این خبر در گزارش مالی سال جاری این کمپانی منتشر شد که بر اساس انتظارات، این بازی در اواخر سال میلادی جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. احتمال می رود که نسخه بعدی بازی کال اف دیوتی در مراسم بزرگ E3 2016 به صورت رسمی معرفی شود. برای مشاهده و مطالعه متن کامل این خبر، اینجــــــا کلیک کنید.

عنوان بی نظیر و پرفروش Call of Duty: Black Ops III توسط استودیوی Treyarch توسعه یافته و در تاریخ ۶ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۵ برای کنسول های نسل هشتم و هفتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر گردیده است. این نسخه توانست موفقیت بسیار زیادی را برای اکتیویژن به همراه بیاورد چرا که توانسته به مدت 10 هفته متوالی در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا قرار بگیرد و هیچ عنوانی توان رقابت با آن را تا به امروز نداشته است. البته برخی از منتقدان و گیمرها از بخش تک نفره این بازی راضی نیستند و علت موفقیت آن را، بخش مولتی پلیر جذاب و هیجان انگیز می دانند. به همین خاطر ممکن است شاهد نمرات پایین این بازی باشیم که علت آن به بخش تک نفره بازی باز می گردد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بسته الحاقی Awakening بازی Call of Duty: Black Ops III چیست؟ آیا شما این بسته الحاقی را تهیه خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر