فروش ویژه عنوان Black Ops 3 در آمازون

بازی جنگی و سوم شخص ندای وظیفه : عملیات سیاه ۳، (call of duty: black ops 3)، را هم اکنون در نسخه‌های PC ،Xbox One و PS4، موجود هستند.

فروش ویژه عنوان Black Ops 3 در آمازون

به گزارش کلیک، بازی ندای وظیفه ۳، که توسط شرکت قدرتمند Activision تولید می‌شود، هم اکنون به قیمت ۲۵ دلار در آمازون قابل خریداری است. این قیمت یکی از پایین‌ترین سطح قیمت‌گذاری برای چنین بازی است که تا به حال شاهد آن بوده‌ایم. یک نکته قابل توجه در این است که به برای استفاده از این پیشنهاد شما یک نسخه کپی شده از بازی با گارانتی معتبر دریافت می‌کنید.

امکان تحویل در درب منزل برای کاربران اصلی آمازون فراهم شده است.

این در حالی است که قیمت نسخه "عملیات سیاه" برای PC از همه کمتر است. هم چنین، قیمت این بازی تیراندازی برای پلی‌استیشن ۴ حدود ۳۴ دلار و برای ایکس باکس، ۴۰ دلار با تخفیف، قابل خرید است.

اولین پکیج گسترش "عملیات سیاه سوم"، با نام "بیداری"، هم اکنون در نسخه‌های PC ،Xbox One و PS4 موجود است. گیم اسپات (GameSpot)، به عملیات سیاه سوم، امتیاز ۷/۱۰ را اختصاص داده است.

مایک ماهاردی در نقد خود از این بازی نوشت: در حالت مرگ نامحدود (undead modes)،‌ و ۱۰ ساعت اول مولتی پلیر بازی کردن، برتری نسبی خوبی دارد، اما در حالت رقابتی (campaign)، انگار فقط به جلو می‌رود و پیشروی می‌کند. عملیات سوم سیاه چیز جدید به ارمغان نیاورده است. فقط نقش سریالی ندای وظیفه را به یدک می‌کشد.

حق رای دادن امری طبیعی است. چه کم چه زیاد. با این وجود ندای وظیفه به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: gamespot

ارسال نظر