BlackBerry 10 امن ترین گوشی هوشمند دنیا با گواهی نامه NIAP

مدیرعامل بلک‌بری John Chen، امروز وبلاگ شرکت را در اختیار گرفت تا بنویسد که سیستم‌عامل BlackBerry 10 مرگ را دور می‌زند. مدیرعامل اشاره کرد که پلتفرم توسعه‌های امنیتی و حریم خصوصی را در سال 2016 دریافت خواهد کرد.

BlackBerry 10 امن ترین گوشی هوشمند دنیا با گواهی نامه NIAP

به گزارش کلیک، BlackBerry 10.3.3 گواهی‌نامه NIAP را دریافت خواهد کرد، و این بدین معناست که این گوشی، سخت‌ترین امتحان‌های امنیتی پایگاه‌های دولتی را با موفقیت انجام خواهد داد. Chen گفت که به‌روزرسانی دیگری برای امسال برنامه‌ریزی‌شده که پلتفرم را به 10.3.4 ارتقا و سطح امنیت بیشتری برای سیستم‌عامل به ارمغان می‌آورد.

تا اینجا که همه‌ چیز برای کسانی که از BlackBerry Passport، BlackBerry Classic یا دیگر دستگاه‌های BlackBerry 10 استفاده می‌کنند، خوب و عالی است، ارائه سخت‌افزار جدید با این سیستم‌عامل در نقشه راه وجود ندارد. در رابطه با همین موضوع، John Chen مدیرعامل شرکت بلک‌بری گفت: بلک‌بری نقشه راه خود را پس از آماده سازی، به رسانه‌ها و مصرف‌کننده‌ها اعلام خواهد کرد. همچنین ما تلفن هوشمندی با سیستم‌عامل اندروید را امساب به بازار خواهیم فرستاد که به‌ احتمال‌ زیاد با نام BlackBerry Vienna آن را خواهید شناخت.

وی همچنین افزود: " مصرف‌کنندگان و شرکت‌های هوادار تلفن‌های هوشمند BlackBerry 10 مانند Passport، Classic و دیگر دستگاه‌ها منتظر به‌روزرسانی‌های امنیتی و حریم خصوصی بیشتری در سال 2016 باشند. نسخه 10.3.3 کلیه گواهینامه‌های NIAP را دریافت خواهد کرد، یعنی سخت ترین آزمون‌های امنیتی در سطح دولتی را می‌گذارند و به ما این توانایی را می‌دهد که رضایت دولت و مشتری‌های همیشگی خود که از دستگاه‌های BlackBerry 10 استفاده می‌کنند را فراهم آوریم.

تصاویر Vienna نشان می‌دهد که یک صفحه‌کلید QWERTY در پایین گوشی قرار دارد که برای استفاده همیشه در دسترس است. به‌ بیان‌ دیگر، Vienna دارای مکانیسم صفحه کلید کشویی، نیست. عکس‌هایی که از تلفن همراه داریم نشان می‌دهد که ساختار عالی Priv را ندارد، پس انتظار داریم دستگاه کمتر از 699.99 دلار قیمت‌گذاری شود. با توجه به حرف‌های Chen، قیمت احتمالاً در ماه بعدی کمتر هم خواهد شد.

ارسال نظر